کد خبر: ۶۵۸۳۱۱
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳

قلعه‌نوعی: اولویت، سلامتی جامعه است/ تاوارز به دلیل کرونا جدا شد

سرمربی سپاهان می‌گوید اولویت سلامتی جامعه و مشکلات و دغدغه جامعه است که بارها گفته بودم فوتبال نمی‌تواند اولویت باشد ولی باتوجه به این‌که مسوولان تصمیم گرفتند مجبوریم تمکین کنیم و کار را پیش ببریم.
آفتاب‌‌نیوز :

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: خوشحالم دوباره این‌جا هستم. تشکر می‌کنم از مدافعان سلامت جامعه که واقعا ایثار می‌کنند و از خود خانواده‌شان گذشتند و در گذشت محمدرضا اعرابی را تسلیت می‌گویم. آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای همه دارم. کل دنیا و فوتبال ایران درگیر این مسائل بوده‌ است و نشستند با پروتکل‌های تعیین شده تمرینات را آغاز کردند و ما هم بر اساس همان پروتکل‌ها تمرینات‌مان را شروع کردیم. چند تا مشکل داشتیم و یکی دو بازیکن‌مان کرونا گرفتند.

قلعه‌نوعی: اولویت، سلامتی جامعه است/ تاوارز به دلیل کرونا جدا شد

او ادامه داد: این دو بازیکن هنوز هم در تمرینات ما نیستند و دو بازیکن دیگر هم دیر به ما اضافه شدند و دو سه مصدوم داریم و از نظر روحی روانی در شرایط خوبی نیستند. وقتی بازیکنان از نظر ذهنی درگیر باشند از نظر بدنی دچار افت می‌شوند. به هر حال خداروشکر شرایط‌مان خوب است اما وقتی بعد از ۱۰۰ روز بخواهید دوباره کار کنید نیاز به زمان دارید تا به آمادگی برسید. شرایط نسبتا خوب است اما ایده‌آل نیست و در رابطه با این مساله ترسی در وجود همه است.

سرمربی سپاهان با بیان این‌که از ملت عزیز ایران خواهش می‌کنم مواظب سلامتی خود باشند، گفت: شرایط امروز خوب نیست. شاید امکانات ما با شرایط هم‌خونی نداشته باشد و دلیلش این‌ است که ما خودمون خیلی از مسائل را رعایت نمی‌کنیم و یک سری مشکلات باعث شد که در شرایط قرمز قرار بگیریم. دست تک تک مردم ایران را می‌بوسم که به خاطر خود و خانواده‌شان در خانه بمانند. سلامت از همه‌چیز مهم تر است و از دولت مردان می‌خواهم به فکر مردم باشند.

او درباره آخرین وضعیت کیروش استنلی عنوان کرد: او در اردو است و شرایط نسبتا خوبی دارد. به صد درصد آمادگی نرسیده است اما باید ببیینیم چقدر می‌توانیم از او استفاده کنیم.

قلعه‌نویی درباره موضع‌گیری باشگاه درباره لغو یا ادامه لیگ گفت: اولویت سلامتی جامعه و مشکلات و دغدغه جامعه است که بارها گفته بودم فوتبال نمی‌تواند اولویت باشد ولی باتوجه به این‌که مسوولان تصمیم گرفتند، مجبوریم تمکین کنیم و کار را پیش ببریم. اگه عقیده خودم باشد باید بگویم سلامت جامعه مهم‌تر است.

وی درباره جدایی تاوارز، مربی دروازه‌بان‌های سپاهان گفت: دلیلش همین ویروس کرونا بود. او علاوه بر همکار، دوست خوب ما بود و برای خودش و خانواده‌اش آرزوی سلامتی می‌کنم و بابت این چند سالی که در فوتبال ایران بود از او تشکر می‌کنم. به هر حال او این تصمیم را گرفته و ما نمی‌توانیم او را منع کنیم. یک مربی خوب دیگر به ما اضافه شده است و کارنامه خوبی دارد و با همه وجودش تلاش می‌کند و به او خوشامد می‌گوییم.

سرمربی سپاهان در پایان درباره آسیب دیدگی‌های به‌وجود آمده در اثر تعطیلی لیگ عنوان کرد: جا دارد از تیم پزشکی‌ و کادر خدماتی‌مان تشکر کنم. ما تمرینات را جوری برنامه‌ریزی کردیم که کم‌ترین آسیب را داشته باشیم ولی باتوجه به این‌که بازیکن مدتی در استراحت بوده و تمرینات سنگینی نداشته مصدومیت‌ها طبیعی است. مسلمان یک کشیدگی برایش به‌وجود آمده و اکنون صبح‌ و بعدازظهر تمرین می‌کند و درمان را انجام می‌دهد و فکر می‌کنم هرچه زودتر برگردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین