کد خبر: ۶۵۸۳۴۶
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳

پیکان یک – ۳ پرسپولیس/ تخت گاز شاگردان یحیی پس از کرونا

دیدار پرسپولیس و پیکان با برتری ۳ بر یک شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس از ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهدای شهر قدس میهمان پیکان بود که نیمه نخست این دیدار با برتری ۳ بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

برای پرسپولیس در این دیدار علی علیپور در دقیقه ۲۱ و مهدی عبدی در دقیقه ۷۷ و ۸۳ گلزنی کردند. تک گل پیکان هم در دقیقه ۸۸ از روی نقطه پنالتی توسط پیکان به دست آمد.

پیکان یک – ۳ پرسپولیس/ تخت گاز شاگردان یحیی پس از کرونا

با این نتیجه، پرسپولیس ۵۰ امتیازی شد و صدرنشینی خود را تحکیم کرد. پیکان هم با ۱۵ امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

*نیمه نخست

در ۱۵ دقیقه ابتدایی این دیدار شاهد بازی پایاپایی از هر دو تیم بودیم اما در این میان قرمز پوشان زمین سعی داشتند با طراحی حملاتی دروازه پیکان را با تهدید روبه‌رو کنند که در این امر ناموفق بودند.

در ادامه این دیدار در دقیقه ۱۸ روی یک ضربه خطا، امید عالشاه با شیخ‌ویسی تک به تک شد اما ضربه چیپ او راهی به دروازه پیدا نکرد.

گل: لحظاتی بعد از این صحنه در دقیقه ۲۱ روی ارسال زیبای سیامک نعمتی که از سمت راست انجام شد، توپ روی سر علیپور فرود آمد و در ادامه ضربه سر مهاجم پرسپولیس با اشتباه دروازه‌بان پیکان به گل تبدیل شد.

در ادامه این دیدار در دقیقه ۲۹ وحید امیری درون محوطه جریمه پیکان صاحب توپ شد اما ضربه او به دیوار کنار دروازه برخورد کرد. دقایقی بعد پیکانی‌ها توسط فراز امامعلی موقعیتی برای باز کردن دروازه پرسپولیس به دست آوردند که شوت این بازیکن به کرنر تبدیل شد.

*نیمه دوم

در دقیقه ۵۸، ارسال کرنر به روی دروازه پرسپولیس، با خروج ناموفق بیرانوند همراه شد و توپ روی سر مغانلود فرود آمد اما ضربه او در داخل چارچوب نبود. در ادامه پیکان باز هم صاحب موقعیت خوبی شد که ضربه کم جان حمودی از گوشه محوطه شش قدم با دخالت بیرانوند به کرنر رفت ولی نتیجه‌ای برای میزبان نداشت.

بعد از دقایق پرفشار روی دروازه پرسپولیس، در دقیقه ۶۸، محمد نادری موقعیت خوبی را در داخل محوطه جریمه برای مهدی عبدی خلق کرد که ضربه او دقیق نبود و از کنار دروازه بیرون رفت.

در دقیقه ۷۳، روی فرار مهدی عبدی از تله آفساید پیکان، موقعیت بسیار خوبی برای پرسپولیس به وجود آمد که در ادامه پاس عبدی در موقعیت آفساید به نعمتی رسید و این موقعیت از دست رفت.

گل: مهدی عبدی در دقیقه ۷۷ مزد تلاش خود را گرفت و گل بسیار زیبایی را به ثمر رساند. ارسال محمد نادری به عبدی رسید و او با کنترل توپ خط دفاع پیکان را پشت سر گذاشت و در ادامه شیخ ویسی را دریبل زد و دروازه را گشود.

در دقیقه ۸۲، مهدی عبدی باز هم در ارسال پاس گل ناکام بود. دریبل شیخ ویسی توسط این دروازه بان و ارسال پاس به علیپور توسط مدافعان پیکان به کرنر رفت.

گل: مهدی عبدی باز هم در نقش گلزن ظاهر شد و در دقیقه ۸۳ با ضربه سر دروازه شیخ ویسی را برای سومین بار گشود.

در دقیقه ۸۶، پرسپولیس توسط علی علیپور صاحب موقعیت گلزنی شد که ضربه مهاجم پرسپولیس دقت زیادی نداشت و به بیرون رفت.

گل: در دقیقه ۸۷ علیرضا بیرانوند در ادامه سلسله اشتباهات خود در این بازی با خروج اشتباه و برخورد با مهاجم پیکان مرتکب خطای پنالتی شد. شهریار مغانلو ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد.

این بازی در نهایت با برتری سه بر یک شاگردان گل محمدی خاتمه یافت.

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده (کارت زرد)، محمدحسین کنعانی زادگان، محمد نادری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، امید عالیشاه (بشار رسن ۷۰)، کمال کامیابی‌نیا، علی علیپور (سید جلال حسینی ۳+۹۰)، وحید امیری (مهدی عبدی ۳۵) و سیامک نعمتی (کارت زرد) (محسن ربیع خواه ۳+۹۰) به میدان رفت.

پیکان نیز با ترکیب وحید شیخ ویسی، علی حمودی، دانیال ماهینی، حجت حق‌وردی، محمد ستاری، امیرحسین کریمی، حسین پورامینی، سعید واسعی، فراز امامعلی، شهریار مغانلو و ابراهیم صالحی بازی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین