کد خبر: ۶۵۸۳۸۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰

احمدی‌نژاد: انقلاب کردیم تا هیچ مسئله‌ای از ملت پنهان نباشد / می‌خواهند یک قرارداد جدید ۲۵ ساله با یک کشور خارجی منعقد کنند و هیچکس هم خبر ندارد

محمود احمدی نژاد با اشاره به بی اطلاع نگه‌داشتن ملت ایران از متن معاهده برجام گفت: نمایندگان مجلس که این قرارداد را مورد تأیید قرار دادند از متن آن اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند و اکنون نیز شنیده‌ام که در حال مذاکره هستند و می‌خواهند یک قرارداد جدید ۲۵ ساله با یک کشور خارجی منعقد کنند و هیچکس هم خبر ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمود احمدی‌نژاد عصر روز شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ در دیدار با جمعی از مردم استان گیلان که به مناسبت سالروز فاجعه هفتم تیر انجام شد، نسبت به انعقاد یک قرار داد جدید ۲۵ ساله به دور از چشم ملت ایران هشدار داد و تصریح کرد: هر قراردادی که مخفیانه و بدون درنظر گرفتن خواست و اراده ملت ایران با طرف‌های خارجی منعقد شود و برخلاف منافع کشور و ملت باشد، معتبر نیست و ملت ایران آن را به رسمیت نخواهد شناخت.

وی با اشاره به بی اطلاع نگه‌داشتن ملت ایران از متن معاهده برجام گفت: نمایندگان مجلس که این قرارداد را مورد تأیید قرار دادند از متن آن اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند و اکنون نیز شنیده‌ام که در حال مذاکره هستند و می‌خواهند یک قرارداد جدید ۲۵ ساله با یک کشور خارجی منعقد کنند و هیچکس هم خبر ندارد.

احمدی نژاد: انقلاب کردیم تا هیچ مسئله‌ای از ملت پنهان نباشد / می‌خواهند یک قرارداد جدید ۲۵ ساله با یک کشور خارجی منعقد کنند و هیچکس هم خبر ندارد

احمدی‌نژاد رویکرد مخفی نگهداشتن حقایق از ملت ایران را تقبیح کرد و گفت: مگر شما مالک کشور هستید که بدون اطلاع ملت و از کیسه ملت به دیگران می‌بخشید. ظرفیت هسته‌ای کشور و عزت ملت را دادید؛ اما تحریم‌ها سر جایش باقی مانده است. اگر اجازه دهید ملت از محتوای توافقات و معاهدات با طرف‌های خارجی اطلاع پیدا کند، به نفع خود شما خواهد بود، زیرا افکار ملت فعال می‌شود و پیشنهاد می‌دهد و مطالبه می‌کند و اگر خللی و یا اشکالی باشد؛ اصلاح می‌شود.

وی تأکید کرد که انقلاب کردیم تا هیچ مسئله‌ای به‌ویژه مسائل مهم، از ملت پنهان نباشد و کسانی خود را مالک ملت ندانند.

احمدی‌نژاد در این دیدار یاد شهدای هفتم تیر را گرامی داشت و این روز را در تاریخ انقلاب، تعیین کننده و اینگونه فجایع را حاکی از عمق کینه و خباثت و طراحی‌های پیچیده شیطان صفتان علیه انقلاب و ملت ایران دانست.

وی با اشاره به تزلزل‌ناپذیر‌بودن ملت ایران در برابر صدمات جبران ناپذیر ناشی از این حوادث افزود: عناصر خبیث، اصرار داشتند که ملت ایران را از وجود انسان‌های فکور و برخوردار از نظریات راهبردی محروم کنند. اگر شهیدان بهشتی و مطهری و دیگر انسان‌های بزرگی که از ملت ایران گرفتند، امروز در جامعه حضور می‌داشتند، آیا اجازه می‌دادند که عده‌ای نظراتشان را بر مردم تحمیل کنند؟ یا این فاصله طبقاتی وحشتناک به‌وجود بیاید و دست‌های ناپاک به سمت بیت المال دراز شود؟

احمدی‌نژاد با تأکید بر گلچین شدن بهترین سرمایه‌های انسانی ملت ایران در حوادث تروریستی گفت: از ابتدا معلوم بود که دست‌های جنایتکار درصدد است شخصیت‌های با ارزش و دارای افکار نو، انسانی و مردمی را که طراح و نظریه پرداز انقلاب بودند، از ملت ایران بگیرد، آن‌ها مقامات و مدیرانی را ترور کردند که عمیقاً به ملت احترام می‌گذاشتند، خود را خدمتگزار می‌دانستند و به اراده و خواست مردم پایبند بودند.

وی در پایان گفت: ملت ما امروز خلاء این انسان‌های بزرگ، متفکر و متعهد را احساس می‌کند، هرچند که ایمان دارم ملت ایران همه این خلاء‌ها را پر کرده و خواهد کرد.

منبع: دولت بهار

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
0
13
افشا کن رسوا کن
ممد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
3
10
از دکل نفتی چه خبر؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
1
15
خود شما هم خیلی گندکاری کردی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
10
1
درود بر احمدي نژاد كبير
محرم ازاردبیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
3
7
بازهم بگم بگم های محمودشروع شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
0
4
اما ظاهراًااااااا پای چین و اجناس بنجل و بی مصرفش از زمان خود احمدی نژاد به ایران باز شد و با رسیدن به پولهای مفت، اینطوری آویزون ایران عزیزمون شد .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین