کد خبر: ۶۵۸۴۰۹
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
ترامپ در نظرسنجی‌ها پشت سر "جو بایدن" نامزد دموکرات‌ها قرار گرفته است

جنون ترامپ در لبه پرتگاه؛ او در حال باخت به جنگ روانی روی آورده است

ترامپ در نظرسنجی‌ها پشت سر "جو بایدن" نامزد دموکرات‌ها قرار گرفته است. اگر انتخابات امریکا امروز برگزار می‌شد او به شکل چشمگیری بازنده بود. این موضوعی است که در حال حاضر او را به مرز جنون می‌کشاند. ترامپ در حال افول است، اما از صحنه به بیرون پرتاب نشده است.
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس بین الملل- شبکه‌خبری "الجزیره" در گزارشی اشاره می‌کند که به نظر می‌رسد ترامپ در حال باخت است و به همین خاطر در جریان سخنرانی در تولسا در جمع هواداران‌اش به جنگ روانی روی آورد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این شبکه خبری می‌نویسد: "صحنه تنظیم و آماده شده بود و خطوط ترسیم شده بودند، اما مشخص است که ترامپ در حال باختن است. سوء مدیریت او در زمینه مقابله با شیوع کرونا در امریکا از سویی و ناآرامی و شورش در آن کشور از سوی دیگر برایش هزینه سنگینی داشته است.

ترامپ در حال باخت به جنگ روانی روی آورده است

او در نظرسنجی‌ها پشت سر "جو بایدن" نامزد دموکرات‌ها قرار گرفته است. اگر انتخابات امریکا امروز برگزار می‌شد او به شکل چشمگیری بازنده بود. این موضوعی است که در حال حاضر او را به مرز جنون می‌کشاند. ترامپ در حال افول است، اما از صحنه به بیرون پرتاب نشده است. در واقع، او نزدیک پرتگاه است، اما هنوز پرت نشده است. او دستاورد اقتصادی و سیاسی‌ای نداشته و بعید به نظر می‌رسد بتواند بر رکود اقتصادی حاکم شده بر امریکا و افکار عمومی خشمگین در آن کشور تا پیش از انتخابات نوامبر فائق آید.

به همین خاطر است که او به جنگ روانی روی آورده و با حمله علیه منتقدان‌اش تلاش دارد تا بر روی ایالت‌هایی تمرکز کند که باعث پیروزی او در سال ۲۰۱۶ شدند. در آن سال مرد بودن و سلبریتی بودن و اظهار این ادعا که در صورت پیروزی هیلاری کلینتون را روانه زندان خواهد کرد به نفع ترامپ در انتخابات تمام شد. امروز، اما این ویژگی‌ها به کار او نمی‌آیند. در واقع، ترامپ نیاز به استراتژی تازه‌ای برای احیای اعتماد عمومی به خود در دوره‌ای بحرانی دارد.

ترامپ تلاش می‌کند تا شکست خود در مقابله با کرونا را با طرح مسائلی، چون رییس‌جمهور دوران جنگ بودن یا حافظ نظم و قانون بودن جبران کند. او با دستور به ارتش برای مداخله به منظور سرکوب شورش‌ها می‌خواهد چهره حافظ نظم را از خود به جامعه ارائه دهد. او با در دست گرفتن انجیل تلاش داشت تا خود را منجی صاحب رسالت از سوی خدا نشان دهد که امریکا را دوباره آرام خواهد کرد. با این حال، چنین تاکتیک‌های روانی‌ای کارآمد نیستند.

خشم عمومی در امریکا رو به افزایش است. کرونا جان ۱۲۰ هزار امریکایی را گرفته است. اقتصاد در بدترین وضعیت از نظر رکود از زمان جنگ جهانی اول به این سو به سر می‌برد و جامعه آشوب زده است. هدف ترامپ از جنگ روانی ربودن قلب محافظه‌کاران و ذهن مستقل‌ها بود. او به بایدن حمله کرد و او را فردی خواب آلود خواند. او به هواداران‌اش گفت افرادی بد در خارج از محل سخنرانی او کار‌های بدی می‌کنند.

او هیچ اشاره‌ای به رکود اقتصادی نکرد. در عوض، به چپ‌های رادیکال حمله کرد و 'ایلهان عمر" و "الکساندریا اوکازیو کورتز" نمایندگان دموکرات را عامل نفرت‌پراکنی دانست. در تولسا، اما جمعیت هواداران زیادی حاضر نشدند. به نظر می‌رسد در دوران شیوع کرونا هواداران زیادی حاضر نبودند جان‌شان را برای شنیدن حرف‌های ترامپ به خطر اندازند.

حرف‌های او و اتهام‌زنی‌هایش گویا آنان را نیز دیگر سرگرم نمی‌کند. ترامپ در سخنرانی‌اش کنترلی بر احساسات و لحن ادای گفتارش نداشت. به نظر می‌رسد مردم اعتمادشان را به ترامپ از دست داده‌اند. نخبگان امریکا از ژنرال‌ها تا سیاستمداران جمهوری‌خواه و مشاوران سابق نیز راه خود را از ترامپ جدا کرده‌اند و او را تهدیدی برای جمهوریت امریکا می‌دانند. در مقابل، ترامپ دائما می‌گوید دستگاه قضایی، بوروکراسی، رسانه‌ها و نهاد‌های لیبرال امریکا علیه او توطئه می‌کنند".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
14
21
ترامپ پیروز است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
ترامپ خیلی ستمگر هست و بدبختی و آوارگی مردم ایران براش فرقی نمی کنه.
ناشناس
|
Canada
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
8
5
همه چی بستگی به عمو پوتین داره... اگه ببینه ترامپ دیگه به دردش نمیخوره؛ رفتن یه، وگرنه دوباره انتخاب میشه...والسلام.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
3
4
در این انتخابات قدرتمند بودن صهونیستها در پیروزی ترامپ برای همگان مشخص میگردد.
ال طا ها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
0
8
دشمن. دانا
به از
نادان دوست
ناشناس
|
France
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
3
6
اگر صحنه گردان ها در آمريكا تشخيص دهند كه ترامپ هنوز ماموريتش به پايان نرسيده و بايد بماند او خواهد ماند . ما نبايد منتطر حركت آمريكا بمانيم و بعد حركت خود را انجام دهيم . ما بايد با توجه به مصالح مردم و مملكت كار خودمان را بكنيم . تمام فكر و ذكرمان شده آمريكا و اسرائيل . حضور ذهن و حضور قلبمون را در كارها از دست داديم جتي در نماز . پريشاني و پريشان فكري بر جامعه حاكم شده . فقر بيداد مي كند و عواقب فقر بيشتر . اينهمه التهاب فوق طاقت انساني است . بهتر است ميانه روي كنيم همون چيزي كه سفارش خداوند است ....
یک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
3
1
از آنهنگام که سلاح بر علیه آزادی در سرزمینی که پیشروآزادی، شکستن انجام شد که حمایت بعضی جمهوری خواهان هم کارزار را به نفع او نخواهد چرخاند که همان افراط همراه با عدم پایداری و چرخشهای معکوس بی نتیجه در سیاست خارجی تندروی در سیاست داخلی که در باور نمی گنجد که مردم آزادیخواه آمریکا دیگر به اورای دهند
الهه نیکو سرشت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
0
0
ترامپ را بیخیال یک فکری به حال عالیجناب چین و۲۵ سال کنیم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین