کد خبر: ۶۵۸۶۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
از ۱۵ تیرماه، ماسک در مکان‌های سرپوشیده اجباری خواهد بود

روحانی: افراد بدون ماسک اجازه استفاده از مترو را ندارند

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه کرونا تمام نشده و حداقل تا پایان سال با آن درگیریم، گفت: مراقبت‌ها و رعایت اصول بهداشتی همچنان در دستور کار همه باشد و از حضور در تجمع‌های غیرضروری پرهیز شود.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام و المسلیمن حسن روحانی روز سه‌شنبه در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به دنبال برخی اظهارات مطرح شده از سوی اعضای شورا در مورد وضعیت بیماری کووید ۱۹ در کشور و اقدامات انجام شده از سوی دولت برای مقابله با این بیماری گزارش کاملی از اقدامات انجام شده در زمینه مبارزه با ویروس کرونا طی ۵ ماه گذشته ارائه کرد و گفت: در طول مدت شیوع ویروس کرونا، اقدامات بسیار خوبی از سوی وزارت بهداشت و کادر پزشکی و بیمارستانی کشور انجام و تصمیمات مهمی در ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ و اجرا شده است.

رئیس جمهور اظهار داشت: برغم همه تلاش‌ها و اقدامات بسیار خوب انجام شده در مبارزه با این بیماری و درمان مبتلایان به دلیل ناشناخته بودن ویروس کرونا همچنان شاهد افزایش تعداد مبتلایان در برخی شهرهای کشور هستیم که براساس گزارش‌های رسیده اجتماعات و مراسم‌ها بزرگترین عامل شیوع مجدد ویروس در برخی مناطق بوده است.

روحانی: از ۱۵ تیرماه، ماسک در مکان‌های سرپوشیده اجباری خواهد بود/افراد بدون ماسک اجازه استفاده از مترو را ندارند/کمک کنیم بار سنگین بر روی دوش پرسنل درمانی سبک شود

روحانی استفاده از ماسک را یکی از راه‌های مهم به عنوان عامل بازدارنده در انتقال ویروس کرونا برشمرد و با اشاره به برنامه دولت برای تولید ماسک ارزان‌قیمت توسط وزارت صمت با بهره‌مندی از یارانه دولتی، تأکید کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از ۱۵ تیرماه استفاده از ماسک در مکان‌های سرپوشیده و تجمع‌ها اجباری خواهد بود و افراد بدون ماسک اجازه استفاده از مترو را نخواهند داشت.

رئیس جمهور با بیان اینکه خدمات پرسنل بهداشتی و درمانی کشور در این روزها روی افراد مسن و بیماران زمینه‌ای متمرکز شده است، گفت: باید مراقبت‌ها و رعایت اصول بهداشتی را همچنان مد نظر قرار دهیم و کمک کنیم بار سنگینی که بر دوش پرسنل بهداشت و درمان است، سبک شود.

روحانی تأکید کرد: راه خود در مبارزه با ویروس کرونا را ادامه می‌دهیم و همچنان مصمم هستیم محدودیت‌ها در برخی مراکز و اماکنی که بازگشایی آنها ضروری نیست، ادامه داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
0
1
خيلي مسخرست!!!
چرا از ١٥تير چرا الان شروع نشه!!؟
خيلي خنده داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
کرونا 4 روز اعلان آتش بس کرده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین