کد خبر: ۶۵۸۸۵۹
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶

«گریژمان» متهم اول بی‌ثباتی در بارسلونا

«آنتوان گریژمان» در جریان دیدار بارسا برابر تیمش سابقش تعویضی دقیقه ۹۰ بود و سرمربی آبی اناری‌ها معتقد است که «بازی دادن به مرد فرانسوی بدون بی‌ثبات کردن بارسا کار دشواری است و بابت این تصمیم از او عذرخواهی نخواهد کرد.»
آفتاب‌‌نیوز :

«کیکه ستین» ضمن اذعان به این موضوع، آینده گریژمان را در هاله‌ای از ابهام فرو برد.

گریژمان ۱۲۰ میلیون یورویی که از آغاز فصل جاری از واندا مرتوپولیتانو راهی نیوکمپ شد، با سر و صدای زیادی به کاتالان‌ها ملحق شد اما روزهای خوشی را در این تیم سپری نمی‌کند و در دیدار برابر سویا و اتلتیک بیلیائو نیز کار را از روی نیمکت آغاز کرده است.

«گریژمان» متهم اول بی‌ثباتی در بارسلونا

ستین در توضیح جایگاه گریژمان، «لیونل مسی»، «لوئیس سوارز» و «ریکی پوچ» در خط حمله بارسا اظهار داشت: سخت است که از گریژمان بدون بی‌ثبات کردن تیم استفاده کرد.

گریژمان تاکنون در جریان تمامی رقابت‌ها در ۱۴ دیدار هشت گل برای بارسلونای رده دومی به ثمر رسانده است.

با این حال، گریژمان بعد از تساوی بارسا برابر ناپولی در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا و پیش از پاندمی ویروس کرونا، تاکنون هرگز گلزنی نکرده است.

ستین افزود: می‌دانم برای گریژمان سخت است که در این زمان کم وارد میدان شود. با او حرف می‌زنم اما معذرت خواهی در کار نیست زیرا این موضوعات مربوط به تصمیم گیری است. با این حال می‌فهمم که حال خوبی ندارد و از این موضوع ناراحت هستم چون او بازیکن بزرگ و حرفه‌ای است.

مسی در این دیدار هفتصدمین گل خود را با پیراهن بارسا به ثمر رساند اما تزلزل آبی اناری‌ها به قیمت از دست رفتن امتیاز آن هم در کورس قهرمانی تمام شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین