کد خبر: ۶۵۸۹۸۳
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

دو عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال / حق ورود ۸۰۰ میلیون تومانی؟

وزارت ورزش و جوانان روز گذشته دو عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال تهران را معرفی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

وزارت ورزش و جوانان روز گذشته پس از چندین ماه با استعفای کامران منزوی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران موافقت کرد.

وزارت ورزش برای تکمیل کادر مدیریتی باشگاه از دو عضو جدید رونمایی کرد که مطابق انتخابات گذشته سابقه مدیریتی در ورزش فوتبال را در کارنامه ندارند.

دو عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال / حق ورود ۸۰۰ میلیون تومانی؟

در حال حاضر به غیر از اسماعیل خلیل زاده دیگر عضو هیات مدیره حجت نظری بوده که او هم پیش از ورود به باشگاه استقلال سابقه مدیریت ورزشی در کارنامه نداشته است.

برای آشنایی با دو عضو جدید در می‌یابیم که مهدی عبدیان از تولیدکنندگان و صادرکنندگان است که در دوره پنجم انتخابات اتاق بازرگانی به عنوان نایب رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین انتخاب شده بود و مشخصا سابقه ورزشی ندارد.

دلیل حضور عبدیان در هیات مدیره به رابطه او با احمد سعادتمند برمی‌گردد و مشخص شده که کمک مالی او به این باشگاه مدیرعامل آبی‌ها را متقاعد کرده است تا به کادر مدیریتی باشگاه ملحق شود.

عبدیان در زمان حضور شیخ دیابانه در کشور فرانسه و تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان به استقلال کمک مالی داشته و شنیده می‌شود او که اکنون به نوعی آرزویش را حقیقی می‌بیند در زمان مدیریت سیدرضا افتخاری هم به استقلال کمک می‌کرد.

همچنین دیگر عضو هادی زبده شیرکوهی است که پیش از این سابقه حضور در معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی، شهردار منطقه ۱۶ و ... را داشته است. در سوابق او همچنین دیده می‌شود در سال ۹۸ در سازمان تامین اجتماعی مسئولیت داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین