کد خبر: ۶۵۹۰۱۳
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵

قیمت‌ انواع خودرو در بازار

بر اساس اعلام فعالان بازار پراید ۱۳۱ با قیمت ۷۶ میلیون تومان در بازار حضور دارد. همین خودرو با مدل ۱۱۱ نیز قیمتی معادل ۸۳ میلیون تومان دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

متقاضیان ساینا نیز می‌توانند با پرداخت ۹۷ میلیون تومان این خودرو را در اختیار بگیرند. تیبا صندوقدار با قیمت ۸۶ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود و مدل هاچ‌بک این خودرو یعنی تیبا ۲ نیز قیمتی معادل ۹۶ میلیون تومان دارد.

خودروی دو رنگ کوییک R که دارای رینگ نیز هست با قیمت ۱۱۲ میلیون تومان از سوی فروشندگان به خریداران عرضه می‌شود. کوییک تک رنگ هم با قیمت ۱۰۴ میلیون تومان در بازار موجود است.

قیمت‌ انواع خودرو در بازار

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۱۳۹ میلیون تومان قابل خریداری است. ۲۰۶ تیپ ۵ نیز با قیمت ۱۶۵ میلیون تومان داد و ستد می‌شود. پژو ۲۰۶ صندوقدار با ۵ میلیون تومان کمتر نسبت به ۲۰۶ تیپ ۵ با قیمت ۱۶۰ میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار دارد.

در شرایطی که ۲۰۷ هاچ‌بک با گیربکس دستی قیمتی معادل ۲۱۵ میلیون تومان دارد همین خودرو با گیربکس اتومات در بازار ۲۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

متقاضیان پژو ۴۰۵ مدل GLX می‌توانند با پرداخت ۱۲۵ میلیون تومان این خودرو را در اختیار بگیرند.

پژو پارس نیز ۱۵۳ میلیون تومان قیمت خورده است.

سمند LX و سمند با موتور EF۷ نیز به ترتیب با قیمت‌های ۱۲۶ میلیون و ۱۴۰ میلیون تومان از سوی فروشندگان به بازار عرضه می‌شوند.

رانا و دنا پلاس نیز سراتو با قیمت ۵۲۸ میلیون تومان در بازار حضور دارد. فروشندگان ساندرو استپ وی برای خودروی خود قیمت ۳۲۵ میلیون تومان را در نظر گرفته‌اند و ساندرو نیز ۲۹۸ میلیون تومان قیمت دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین