کد خبر: ۶۵۹۱۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴

ماجرای بی‌احترامی به خبرنگاران در شیراز چه بود؟

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز با عذرخواهی از خبرنگاران به دلیل بی احترامی صورت گرفته در جریان افتتاح تصفیه خانه شماره ۲ فاضلاب شیراز گفت: محدودیت حضور رسانه به دلیل رعایت شیوه نامه های بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :

بهمن بهروزی رور جمعه افزود: پروژه تصفیه خانه شماره ۲ فاضلاب شیراز روز گذشته پس از سال ها به نتیجه رسید و قطعا کسانی که می توانند این دستاورد و سایر عملکرد دستگاه های اجرایی را منعکس کنند خبرنگاران هستند.

وی افزود: خبرنگاران رکن اصلی افتتاح یک پروژه هستند، اینکه گفته شده در مراسم افتتاحیه تصفیه خانه شماره ۲ فاضلاب شیراز به تعدادی از خبرنگاران بی احترامی شده یا اجازه ورود به آنان داده نشده است به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی بود.

ماجرای بی احترامی به خبرنگاران در شیراز چه بود؟

وی ادامه داد: با توجه به روند شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی حتی به معاونان و مدیران اجرایی شرکت آب و فاضلاب شیراز اجازه ورود داده نشد و افراد حاضر در جلسه بیشتر از ۲۵ تا ۳۰ نفر نبودند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز با بیان اینکه در دعوت و حضور رسانه ها در این مراسم هیچ قصدی نبوده است گفت: من قبل از مراسم افتتاحیه بیان کردم سعی کنید خبرنگاران در مراسم حضور داشته باشند اما دوستان رسانه ای گلایه مند شدند و من رسما عذرخواهی می کنم و در یک فرصت مناسب در یک یا ۲ هفته آینده از تمامی خبرنگاران دعوت خواهد شد و از آنان دلجویی خواهیم کرد.

بهروزی افزود: موضوع دعوت از خبرنگاران در مراسم افتتاح پروژه روز گذشته هدایت شده یا کنترل شده نبوده و اگر واقعا ثابت شود همکاران من کاری کرده اند قطعا برخورد می کنم.

تصویه خانه شماره ۲ فاضلاب شیراز روز گذشته به صورت ویدیو کنفرانس با دستور رییس جمهوری افتتاح شد.

وی همچنین در خصوص تجمع روز گذشته تعدادی از کارگران در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق چند ماهه آنان بیان کرد: این افراد پرسنل شرکت آب و فاضلاب شیراز نبودند، پرسنل ما حقوق خود را گرفتند و به هیچ پرسنلی بدهی نداریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: افراد تجمع کرده مربوط با شرکت آبیاری و زهکشی بودند که تحت پوشش سازمان آب منطقه ای فارس هستند که فکر می کردند وزیر نیرو یا معاون وی به مراسم افتتاحیه می آید و به همین دلیل تجمع کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین