کد خبر: ۶۵۹۷۵۱
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۳

نوبخت: یک هزار میلیارد تومان برای پرداخت کارانه به پرستاران ابلاغ شد/ استخدام ۳۰۰۰ نفر نیروی پرستاری، پزشکی و پیراپزشکی

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در مجموع یک هزار میلیارد تومان صرفا برای پرداخت کارانه پرستاران ابلاغ شد، تا سریعا واریز شود.
آفتاب‌‌نیوز :

محمد باقر نوبخت افزود: برای قدردانی از زحمات فداکارانه پرستاران عزیز در مقابله با کرونا رئیس جمهور دستور داد ۶۰۰ میلیارد تومان برای کارانه پرستاران تخصیص یابد که با تجهیز سایر منابع و افزایش ۴۰۰ میلیارد دیگر، دستور تخصیص مجموعا هزار میلیارد تومان برای پرداخت کارانه پرستاران ابلاغ شد.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: همچنین مجوز جذب و بکارگیری ۳ هزار نفر نیروی پرستاری، پزشکی و پیراپزشکی (با اولویت پرستار) و با اولویت نیروهای قراردادی و شرکتی شاغل در کادر درمان برای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی صادرشد.

نوبخت: یک هزار میلیارد تومان برای پرداخت کارانه به پرستاران ابلاغ شد

شایان ذکر است که با دستور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور به رئیس سازمان برنامه و بودجه، مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات پرستاران پرتلاش و فداکار کشور اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیس جمهور در پاسخ نامه درخواست رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پی نوشت کرد که «موافقت می شود مبلغ ششصد میلیارد تومان جهت مطالبات پرستاران پرتلاش و فداکار پرداخت شود.»

نوبخت: یک هزار میلیارد تومان برای پرداخت کارانه به پرستاران ابلاغ شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین