کد خبر: ۶۶۰۰۱۱
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

ادامه جنجال‌ها بر سر ارتباط روسیه با طالبان

رئیس فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا تاکید کرد، از صحت ارزیابی اطلاعاتی درخصوص اینکه روسیه به شبه نظامیان مرتبط با طالبان برای کشتن نظامیان کشورش جایزه پیشنهاد داده، مطمئن نیست.
ادامه جنجال‌ها بر سر ارتباط روسیه با طالبان
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ژنرال کنت مک‌کنزی، فرمانده واحد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در خاورمیانه در مصاحبه‌ای با آسوشیتدپرس و ای بی سی نیوز عنوان کرد، اگرچه این گزارشها نگران کننده هستند اما او "رابطه سببی" میان این اطلاعات در خصوص جوایز روسیه و مرگ سربازان آمریکایی در افغانستان نیافته است. او تاکید کرد این مورد اطلاعاتی "به او ثابت نشده است".

مک‌کنزی عنوان کرد: این پرونده اطلاعاتی به من ثابت نشده است. این به حد کافی اثبات نشد که من آن را به یک دیوان حقوقی ببرم و می‌دانید این مساله اغلب در نبرد اطلاعاتی درست است. شما شاخص‌های زیادی می‌بینید که بسیاری از آنها ناراحت کننده هستند و در خصوص بسیاری از آنها شما وارد عمل می‌شوید اما در این پرونده به اندازه کافی وجود ندارند.

این در حالی است که نیویورک تایمز در 26 ژوئن مقاله‌ای را به نقل از مقام های اطلاعاتی ناشناس آمریکایی منتشر کرده که گفته‌اند دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا چند ماه قبل یک گزارش را از جانب مقام های دولتش در خصوص ارزیابی اطلاعاتی مربوط به جوایز پیشنهادی روسیه به شبه نظامیان طالبان برای کشتن سربازان آمریکایی در افغانستان دریافت کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین