کد خبر: ۶۶۰۴۱۷
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹

ورزش‌های پرخطر در شهرهای قرمز مازندران تعطیل شد

رییس هیات پزشکی ورزشی مازندران گفت که با افزایش آمار بیماران مبتلا به کرونا در استان ، ورزش‌های پرخطر در شهرهای با وضعیت قرمز تعطیل شد.
ورزش‌های پرخطر در شهرهای قرمز مازندران تعطیل شد
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر فرزاد گوهردهی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا ورزش های پربرخورد و پرخطر تعطیل شده را شامل کشتی ، ورزش های رزمی ، شنا ،کبدی و بدنسازی اعلام کرد.

وی افزود : این تصمیم بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا و برای پیشگیری از انتقال احتمالی ویروس کرونا در بین ورزشکاران استان بخصوص در شهرهای با وضعیت قرمز اتخاذ شده است.

گوهردهی اظهار داشت : ادامه فعالیت های ورزشی در سایر شهرستان های استان که دارای وضعیت سفید کرونایی هستند نیز صرفا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی قابل انجام است و قطعا باشگاه ها مسوول اصلی رعایت این پروتکل ها محسوب می شوند.
وی اضافه کرد : در شرایط فعلی طبق مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا این ورزشها در شهرهای قرمز تعطیل است و از سر گیری این فعالیت های ورزشی نیز به کاهش همه گیری ویروس کرونا و سفید شدن وضعیت وابسته است.

پیک دوم شیوع ویروس کرونا در مازندران از هفته گذشته شروع شد و هم اکنون در بیمارستان های دو دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بیش از ۷۰۰ بیمار مبتلا به کرونا تحت درمان قرار دارند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، هم اکنون وضعیت شیوع کرونا در هفت شهرستان آمل ، بهشهر، بابل ، رامسر ، نوشهر ، محمودآباد و سوادکوه قرمز و در پنج شهرستان دیگر استان هم نارنجی است. مازندران ۲۲ شهرستان دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین