کد خبر: ۶۶۰۸۰۵
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰

رئیس بیمارستان لقمان در تهران: بیمارستان لقمان ۴ هزار مراجعه کننده کرونایی داشته است/ حدود هزار نفر را بستری کردیم

رئیس بیمارستان لقمان در تهران گفت که تعداد مراجعه بیماران کرونایی به این بیمارستان افزایش یافته است.
رئیس بیمارستان لقمان در تهران: بیمارستان لقمان ۴ هزار مراجعه کننده کرونایی داشته است/ حدود هزار نفر را بستری کردیم
آفتاب‌‌نیوز :

امیدوار رضایی رئیس بیمارستان لقمان در گفت‌وگو با تسنیم با بیان این‌که بیمارستان لقمان یکی از مراکز درگیر با کرونا بوده است،‌گفت: علی رغم بستری بیماران بد حال، کادر درمان بیمارستان لقمان با تلاش‌های شبانه روزی اجازه نداد خدمت رسانی به بیماران کرونایی تحت تاثیر قرار گیرد.

وی با بیان این که بیمارستان لقمان هیچ بیمار کرونایی را به مرکز درمانی دیگری منتقل نکرده است،‌ گفت: نزدیک به 4 هزار بیمار کرونایی به بیمارستان لقمان مراجعه و در این مرکز درمانی مورد معالجه قرار گرفتند. در 5 بخش در یک ساختمان مجزا از بخش‌های بیماران غیر کرونایی و حدود 41 تخت ای . سی . یو برای بیماران کرونایی که به سرعت و بر اساس نیاز اضافه و اختصاص دادیم، تلاش کردیم اکثر بیماران را با حال خوب و با رضایت کامل از بیمارستان مرخص کنیم.

دکتر رضایی با بیان این که نزدیک به هزار بیمار تا شب گذشته به دلیل حاد بودن وضعیت در بیمارستان بستری شده‌اند گفت که سعی کردیم تعداد فوتی‌ها به حداقل برسد و در این زمینه موفقیت‌های خوبی داشته‌ایم.

رئیس بیمارستان لقمان با بیان این که 172 نفر از پرسنل بیمارستان لقمان به ویروس کرونا مبتلا شده‌ بودند اما به لطف خدا همه آن‌ها بهبود یافتند،‌ تصریح کرد: امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی ، شرایط برای مهار کرونا در کشور فراهم شود و این ویروس منحوس برای همیشه شکست بخورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین