کد خبر: ۶۶۱۰۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

ادعای واشنگتن درباره انفجارهای مشکوک در ایران

مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که انفجارهای تهران مربوط به سلاح هسته ای است!
ادعای واشنگتن درباره انفجارهای مشکوک در ایران
آفتاب‌‌نیوز :

رابرت اوبرین مشاور امنیت ملی آمریکا در گفت‌وگو با شبکه رادیویی تاون هال، در پاسخ خبرنگار این شبکه درباره برخی "انفجارهای مشکوک" در ایران، مدعی شد: آنچه ما می دانیم این است که ایران به دنبال دست یابی به یک سلاح هسته‌ای است.

اوبرین در ادامه گفت: چیزی که همیشه می گویم این است که رئیس جمهور ترامپ همواره به وضوح گفته است تا زمانی که او رئیس جمهور آمریکاست، ایران به سلاح هسته ای دست پیدا نخواهد کرد.

مقامات جمهوری اسلامی ایران در مقاطع مختلف با اشاره به فتوای رهبر انقلاب اسلامی درباره سلاح هسته‌ای، بر استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای تاکید کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس ۳۳
|
Japan
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
1
1
اقای محترم! اگر ایران دنبال سلاح هسته ای بود، پس چرا از توافق برجام صلح آمیز خودتان خارج شدید ؟؟ در حالیکه خودتان قتل عام هسته ای هم انجام داده اید و با استراتژی ایران هراسی فقط به منفعت بیشتر در جنگ افروزی و فروشهای میلیاردی سلاح فکر می کنید..
تو دهن زن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
2
0
کسی نیست بپرسه مردک گیریم حرف تو درست ، خب سلاح هسته ای بد ؟! پس چرا خودتون کلی بودجه صرف نوسازی و توسعه ی سلاح های هسته ای و زرادخانه های هسته ای خودتون صرف می کنید ؟! وهمینطور رژین اشغالگر قدس وقتی به هیچیک از قراردادهای منع گسترش نمی پیوندد و خودتون همان رژیم را به همان سلاحهای ممنوعه از نظرتون تسلیح می کنید؟!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین