کد خبر: ۶۶۱۲۴۵
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶

گواردیولا: حتی اگر سیتی به دسته چهارم سقوط می‌کرد در این تیم می‌ماندم

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی تاکید کرد به هیچ وجه قصد جدایی از این تیم را نداشت.
گواردیولا: حتی اگر سیتی به دسته چهارم سقوط می‌کرد در این تیم می‌ماندم
آفتاب‌‌نیوز :

در نهایت رای دادگاه عالی ورزش درباره پرونده نقض مالی باشگاه منچسترسیتی اعلام شد و بر این اساس محرومیت قبلی لغو و این تیم جواز حضور در بازی‌های اروپایی را به دست آورد.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی درباره تصمیم دادگاه داوری ورزش (CAS) مبنی بر لغو رد صلاحیت منچسترسیتی از رقابت‌های اروپایی به دلیل نقض قوانین مالی اظهارنظر کرد.

یوفا در ابتدا سیتی را برای دو فصل از حضور در رقابت‌های اروپایی محروم کرد اما CAS این تصمیم را لغو کرد.

پپ گواردیولا گفت: نمی‌توانند تصور کنند که این زمان چقدر برای این باشگاه سخت بود زیرا ما به کاری که انجام می‌دادیم مشکوک بودیم. امیدوارم این رای تمام حرف و حدیث‌ها را تمام کند. خیلی حاشیه و صحبت‌های تکراری درباره تیم ما به میان آورد که روی کار ما تاثیر داشت.

او در بخش دیگری از سخنانش درباره تمدید قرارداد با منچسترسیتی گفت: اکنون زمان آن نرسیده است که درباره تمدید قرارداد صحبت کنیم. ما یک ماه بسیار دشوار در پیش داریم و من یک سال دیگر را نیز تحت قرارداد هستم. این زمان خیلی طولانی برای مربی است. من شخصاً فکر نمی کردم به جایی بروم. من گفتم که برای فصل آینده در این‌جا خواهم ماند و مهم نیست که سیتی در رقابت‌های بعدی لیگ قهرمانان اروپا بازی کند یا به لیگ چهارم سقوط کند؛ همان‌طور که بسیاری در این‌جا پیشنهاد کردند که بمانم. من به هر حال می‌ماندم و نتیجه این رای تاثیری روی تصمیم من نداشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین