کد خبر: ۶۶۱۴۵۰
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
رژیم‌های غذایی آدابی دارند که باید از آن‌ها پیروی کنیم تا در حین کم کردن وزن دچار مشکل نشویم.
آفتاب‌‌نیوز :

آنا یلکینا، متخصص تغذیه در روسیه در مقاله‌ای می‌نویسد: مصرف روزانه گیاهان تازه به مقدار زیاد به جوانسازی بدن، عملکرد دستگاه گوارش و مقاومت در برابر سرطان کمک می‌کند. و باید در رژیم های غذایی استفاده شود.

به گفته وی، رژیم غذایی باید شامل اسفناج، جعفری، ریحان، کرفس، کلم بروکلی و نعنا باشد. این مواد حاوی مقدار زیادی کلسیم، منیزیم، آهن، پتاسیم، فسفر، روی، ویتامین‌های A، C، E، K هستند.

بدون این مواد غذایی هرگز لاغر نشوید!

آنا یلکینا در اینستاگرام خود می‌نویسد: "سبزیجات سبز نیز دارای مقدار زیادی فیبر هستند، مصرف این سبزیجات تنظیم کننده دستگاه گوارش است، به کنترل وزن و سلامت روده کمک می‌کند. "

غذا‌های سبز همچنین سرشار از ویتامین K۱ هستند. این سبزیجات محافظت از استخوان‌ها از پوکی استخوان را بر عهده دارند و از بروز بیماری‌های التهابی جلوگیری می‌کند.

این متخصص تغذیه در ادامه می‌نویسد که یک لیوان اسموتی سبز دارای خاصیت ضد پیری بر مغز است و از افت فعالیت ذهنی که با افزایش سن ظاهر می‌شود، جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، سبزیجات سبز حاوی ویتامین B است، که بر سلامت قلب تأثیر می‌گذارد و همچنین از سرطان محافظت می‌کند.

بازدید از صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی
عضویت در خبرنامه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین