کد خبر: ۶۶۱۸۵۱
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷

واکنش «سولسشر» به «لمپارد»؛ «کسی که باید از VAR گلایه داشته باشد، من هستم»

«اوله گانر سولسشر» در واکنش به اظهارات «فرانک لمپیارد» مبنی بر اینکه تصمیمات کمک داور ویدئویی (VAR) در این فصل به سود منچستریونایتد بوده است، گفت: واقعیت این است که بیشتر از آنکه خوش‌شانس باشیم، بدشانسی‌ آورده‌ایم.
واکنش «سولسشر» به «لمپارد»؛ «کسی که باید از VAR گلایه داشته باشد، من هستم»
آفتاب‌‌نیوز :

لمپارد در اظهارنظری گفت که یونایتد از تصمیمات VAR و تصمیمات ضعیف داخل زمین سود برده است و در ادامه به پنالتی محرزی که پس از سرنگون شدن «ویلفرد زاها» بازیکن کریستال پالاس در محوطه جریمه یونایتد به سود پالاس اعلام نشد، اشاره کرد.

و حالا سولسشر در آستانه نیمه نهایی جام حذفی تیمش برابر چلسی مدعی شد که یونایتد هم از تصمیمات داوری بدشانسی آورده است.

سولسشر در این باره گفت: می‌توانم ساعت‌ها اینجا بنشینم و در مورد این موضوع حرف بزنم. به نظر داستانی وجود دارد و بعضی‌ها می‌خواهند تصمیم گیرنده‌ها را تحت تاثیر قرار دهند.

وی ادامه داد: می‌شنوم که مردم در مورد شانس حرف می‌زنند و می‌گویند که ما بیشتر از آنکه بدشانس باشیم، خوش شانس بوده‌ایم. اگر به تصمیمات واقعی نگاه کنید، آفساید، آفساید است و این موضوع کاملا محرز است.

سولسشر در ادامه با اشاره به صحنه‌هایی که به اعتقاد وی با یونایتد منصفانه برخورد نشده است، در مورد پنالتی لحظه آخری برابر تاتنهام که توسط VAR منتفی شد و همچنین اخراج نشدن دو بازیکن تیم‌های وستهم و ساوتهمپتون به دلیل تکل خشن روی بازیکنان یونایتد، توضیح داد.

وی در این خصوص نیز تصریح کرد: بنابراین واقعیت این است که من باید نسبت به تصمیمات گرفته شده در داخل زمین توسط داوران اعتراض و گلایه داشته باشم. البته در این مورد مردم حرف می‌زنند و ما هم اجازه می‌دهیم که این کار را انجام دهند. زیاد وارد جزئیات این ماجرا نمی‌شوم چون ممکن است به دردسر بیافتم.

ستاره اسبق شیاطین سرخ در ادامه گفت: در مورد این موضوع و داوران اضطراب ندارم و می‌دانم آنها تصمیمات بی‌طرفانه خواهند گرفت و تحت تاثیر هیچ احساساتی نخواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین