کد خبر: ۶۶۱۸۸۶
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳

دومین شکست پیاپی شاگردان خطیبی/ جنگ بقا در لیگ یک جذاب‌تر شد

نتایج رقم خورده هفته سی‌ام لیگ آزادگان باعث حساس شدن رقابت در انتهای جدول این رقابت‌ها شد.
دومین شکست پیاپی شاگردان خطیبی/ جنگ بقا در لیگ یک جذاب‌تر شد
آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه هفته سی‌ام لیگ آزادگان، آلومینیوم اراک رده دومی میزبان آرمان گهر بود که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود میهمان به پایان رسید تا شاگردان رسول خطیبی در تیم آلومینیوم برای دومین هفته پیاپی بازنده از زمین بیرون بروند. در این دیدار حسن شوشتری و امین اسدی در دقایق ۲۰ و ۸۳ برای آرمان گهر و میثم مجیدی در دقیقه ۶۰ از روی نقطه پنالتی برای آلومینیوم گل‌زنی کردند.

با این نتیجه آلومینیوم ۵۱ امتیازی باقی ماند و در صورت برد یا مساوی مس کرمان و برد خوشه طلایی جایگاهش را از دست می‌دهد. آرمان گهر هم با ۳۸ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت.

نیروی زمینی هم امشب میزبان ملوان بود که توانست با دو گل انزلی‌چی‌ها را شکست دهد. هر دو گل این دیدار را عارف رستمی در دقایق ۳ و ۷۹ به ثمر رساندند. ملوان در حالی در این بازی ۶ امتیازی مغلوب شد که هفته گذشته توانسته بود مس رفسنجان صدرنشین را شکست دهد. با این نتیجه نیروی زمینی ۳۲ امتیازی شد و در رده چهاردهم قرار گرفت تا رایکا یک رتبه سقوط کند. ملوان هم با ۳۱ امتیاز در رده شانزدهم جای گرفت تا رقابت برای بقا جذاب‌تر از قبل شود.

در سومین دیدار به پایان رسیده این ساعت، سپیدرود در داربی گیلان توانست پیروزی با ارزشی کسب کند و با یک گل داماش گیلان را شکست دهد تا از جنگ بقا عقب نماند. در این دیدار میلاد احمدی در دقیقه ۶۵ تک گل سپیدرود را به ثمر رساند. با این نتیجه سپیدرود ۳۰ امتیازی شد و در رده هفدهم قرار گرفت و داماش با ۳۳ امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند. در حال حاضر که چهار هفته تا پایان رقابت‌ها مانده، اختلاف تیم هفدهم تا دوازدهم پنج امتیاز است و هشت تیم به طور جدی برای بقا در لیگ آزادگان رقابت می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین