کد خبر: ۶۶۱۹۰۰
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱

گل‌محمدی: باید در پنج دیدار آینده هم برنده شویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هنوز تیمش را قهرمان نمی‌داند، گفت: هنوز پنج دیدار دیگر از لیگ برتر برای ما باقی مانده که باید در آنها نیز پیروز شویم.
گل‌محمدی: باید در پنج دیدار آینده هم برنده شویم
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که با برتری یک بر صفر پرسپولیس همراه بود، گفت: بازی را خوب شروع نکردیم و تمرکز کافی را در ابتدای کار نداشتیم. دوندگی بازیکنان هم پایین بود اما در نیمه دوم شرایط متفاوتی را شاهد باشیم. بازی را کنترل کردیم و میزان پاسکاری را افزایش دادیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه اول برای فولاد و نیمه دوم برای ما بود. توانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم و گل قشنگی هم زدیم. این برد تقدیم به هواداران و بازیکنان که در این بازی به ویژه نیمه دوم عملکرد خوبی داشتند و با غیرت ظاهر شدند. داور هم در دیداری پر برخورد قضاوت خوبی داشت و بازی را به خوبی اداره کرد.

وی افزود: فولاد، پدیده لیگ امسال است و پیش بینی کرده بودیم که بازی سختی داریم. در نیمه اول تحت تاثیر بازی فولاد قرار داشتیم اما در نیمه دوم بازی پرسپولیسی را شاهد بودیم و گل قشنگی به‌ثمر رساندیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: هنوز قهرمان نشدیم. پنج بازی در پیش داریم. می دانیم شانس اول قهرمانی هستیم و بازی‌های آینده برای کسب امتیازات کامل به میدان خواهیم رفت.

وی اظهار داشت: مصدومیت ترابی از ناحیه گرفتگی همسترینگ بود. او باید ام آر آی بدهد تا ببینیم چه مشکلی پیش آمده اما در مجموع فکر نکنم مساله مهمی در مورد این بازیکن اتفاق افتاده باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین