کد خبر: ۶۶۲۰۷۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴

افشای پروژه اتاق فکر اصلاح طلبان تندرو علیه روحانی /باهنر: اصلاح طلبان ناجوانمردی نکنند

محمدرضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان و خط امام و رهبری می‌گوید: اصلاح طلبان تندرو دنبال کاری هستند که بتوانند این اصولگرایان را با آقای روحانی به درگیری شدید و خون و خونریزی بکشانند.
افشای پروژه اتاق فکر اصلاح طلبان تندرو علیه روحانی /باهنر: اصلاح طلبان ناجوانمردی نکنند
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا باهنر در بخشی از گفتگوی خود با خبرآنلاین با اشاره به عملکرد دولت حسن روحانی و حمایت اصلاح طلبان از آن در دوران انتخابات و حالا برائت جستن آنها از این دولت گفت: اگر بخواهیم با همه وجود عوامل محیطی به عملکرد دولت نمره دهیم، نمره این دولت از نظر من نمره ردی نیست؛ اما یک زمانی است که آدم دولتی را در نظر می گیرد که با رفتار خود می تواند عوامل محیطی را هم تغییر دهد.

وی ادامه داد: درابعاد مختلف با شرایط مختلف می شود به دولت آقای روحانی نمره های متفاوتی داد. اما یک نکته ای که الان وجود دارد این است که تعدادی از اصلاح طلبان از آقای روحانی حمایت کردند و الان در مقابل او ایستاده اند و او را تخریب می کنند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: تحلیل من این است که اتاق فکر اصلاح طلبان تندرو دنبال این هستند که با اصولگرایان تند هم جهت شوند(من نمی گویم می نشینند و باهم مذاکره میکنند و توطئه می کنند) بلکه به نظر من اصلاح طلبان تندرو دنبال کاری هستند که بتوانند این اصولگرایان را با آقای روحانی به درگیری شدید و خون و خونریزی بکشانند.

باهنر در پاسخ به این پرسش که آیا اطلاعاتی در این زمینه دارید؟، گفت: خیر اصلا. این تحلیل من است. به نظر من اصلاح طلبان تند خیلی تمایل دارند که مجلس یازدهم عدم کفایت سیاسی آقای روحانی را فعال کند چون فکر می کنند در این قضیه خودشان می برند.

وی خاطر نشان کرد: یعنی هم از حسن روحانی اعلام برائت می کنند و هم فکر می کنند که اصولگرایان میخ را به سنگ می کوبند و این برای آنها امکان پذیر نیست. بنابراین هم اصولگرایان باید دقت کنند و هم اصلاح طلبان ناجوانمردی نکنند، چون بالاخره مدتی را با آقای روحانی کار کرده اند و اینکه آخر دوره بخواهند بازی را بهم بزنند تا بتوانند فرار به جلو داشته باشند و فرافکنی کنند، ناجوانمردانه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
1
3
گیرم که همه اینها درست، آیا این تجربه را شما از دوره احمدی نژاد اصولگرا به دست نیاوردید که برای آمدنش هزاران رطب و یابس به هم بافتید و بعد هم خودتان را زدید به اون راه که ما از اول با او نبودیم و او از ما نبود؟! ما که یادمان نرفته.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
3
0
منظور آخرش چی بود بازی رو بر هم نزنند مگه اینا میان بازی کنند. ......
فرشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
1
2
آقای باهنر این شرایط تحمیلی شورای نگهبان به اصطلاح طلبان است
علیرضا نیکرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
1
انقلاب ایران یا در کل بگم ایران دو حزبیه
اصلاح طلب و اصولگرا
تند رو و کند رو نداریم آقای باهنر
شما آقای باهنر فک میکنی مثلا اصولگرای معتدلی هستی
در هر صورت شما اصولگرا هستین
.....
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین