کد خبر: ۶۶۲۱۳۹
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹

توضیحات وکیل بقایی درباره حواشی اخیر

وکیل مدافع بقایی گفت: موکلم به دلیل بیماری‌های متعدد جسمی و روحی با نظر کمیسیون پزشکی قانونی جهت درمان در مرخصی است؛ او مرخصی مدت‌دار ندارد و به دلیل وضعیت نامناسب جسمی و روحی پزشکی قانونی تشخیص داده که باید درمان شود و سپس به زندان بازگردد.
آفتاب‌‌نیوز :

مهران عبدالله پور، وکیل مدافع حمید بقایی در خصوص شایعات مطرح شده مبنی بر فرار موکلش از کشور، اظهار کرد: سؤالی که مطرح است این است که کسی که قصد فرار از مملکت را داشته باشد، با ماشین شخصی و به همراه خانواده فرار می کند؟ موکلم سی سال ساکن کرمانشاه بوده و پدرش هم در کرمانشاه سکونت دارد؛ در مرخصی استعلاجی، روانپزشک به او توصیه اکید داشته که به مسافرت برود و در همین سفر تصادف کرده اند.

وکیل مدافع بقایی با بیان اینکه گیلانغرب با مرز فاصله زیادی دارد، گفت: با توجه به اینکه خانواده و زندگی موکلم در کشور است، وی دلیل و توجیهی برای فرار ندارد.

توضیحات وکیل بقایی درباره حواشی اخیر

وی بیان کرد: دلیل این شایعه تخریب است و جنبه سیاسی دارد، بر همین اساس ما از روزنامه ای که این شایعه را منتشر کرده، شکایت کردیم و از این پس خبرهایی را که به این شایعات دامن بزنند، از طریق مراجع قضایی به جد پیگیری خواهیم کرد.

عبدالله پور درباره تصادف بقایی گفت: دلیل تصادف آقای بقایی نقص فنی خودرو بود که این نقص فنی برای ما شائبه آمیز بوده و هست و نکته سؤال برانگیز این است که دلیل این نقص فنی چه بوده است؟

وکیل مدافع بقایی افزود: تاکنون آقای بقایی مصلحت ندانسته که این موضوع را پیگیری کنیم اما علت تصادف مشخص است که به چه دلیلی بوده است.

وی گفت: موکلم به دلیل بیماری های متعدد جسمی و روحی با نظر کمیسیون پزشکی قانونی جهت درمان در مرخصی است؛ او مرخصی مدت دار ندارد و به دلیل وضعیت نامناسب جسمی و روحی، پزشکی قانونی تشخیص داده که باید درمان شود و سپس به زندان بازگردد.

به گفته عبدالله پور، یکی از بیماری های مشهود بقایی، ضعف اعصاب است.

وکیل مدافع بقایی بیان کرد: رسانه به معنای صداقت است و یکی از دلایل شرایط نامناسب امروز جامعه نیز این است که برخی رسانه ها وابسته به باندهای مختلف هستند و سیاسی کاری می کنند و تا زمانی که رسانه های ما اخلاق و صداقت را رعایت نکنند، وضعیت جامعه همین گونه باقی خواهد ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین