کد خبر: ۶۶۲۲۴۸
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸

تاکید مجدد پاپ فرانسیس بر برقراری آتش‌بس جهانی و فوری

پاپ فرانسیس ضمن تاکید مجدد بر برقراری آتش‌بس جهانی و فوری، اعلام کرد: تاکنون هیچ‌گونه نشانه‌ای از توقف روند همه‌گیری جهانی ویروس کرونا مشاهده نمی‌شود.
تاکید مجدد پاپ فرانسیس بر برقراری آتش‌بس جهانی و فوری
آفتاب‌‌نیوز :

 پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان در جریان سخنرانی خود در میدان سنت پیتر، خاطرنشان کرد: در زمانی که هیچ نشانه‌ای برای توقف شیوع ویروس کرونا مشاهده نمی‌شود، دوست دارم بر نزدیک بودن خود با کسانی که به این بیماری‌ مبتلا و با پیامدهای اقتصادی و اجتماعی آن رو به رو شده‌اند، تاکید کنم.

به گزارش سایت شبکه خبری روسیا الیوم، وی همچنین گفت: من به طور ویژه به کسانی که به خاطر جنگ و درگیری درد و رنجشان بیشتر شده، فکر می‌کنم.

پاپ فرانسیس با اشاره به قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل، بر برقراری آتش‌بس جهانی و فوری که موجب صلح و امنیت شده و ارائه کمک‌های بشردوستانه لازم را ممکن می‌سازد، تاکید کرد.

پاپ فرانسیس همچنین تصریح کرد: ما با نگرانی تشدید تنش‌های مسلحانه در منطقه قفقاز بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان طی روزهای اخیر را دنبال می‌کنیم. در حالی که من برای خانواده‌هایی که جان خود را در جریان درگیری‌ها از دست داده‌اند، دعا و آرزو می‌کنم که دو طرف از طریق پایبندی به جامعه جهانی و نیز از طریق گفت‌وگو و اراده‌ای قوی به راه حلی مسالمت‌آمیز دست یابند که خیر و منفعت ملت دو کشور را به دنبال داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین