کد خبر: ۶۶۲۲۹۹
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۶
تسویه‌حساب سیاسی با رمز فساد‌ستیزی

پرونده‌سازی جدید اصولگرایان علیه سعید حجاریان

این موج از یک‌سو می‌تواند واکنش به اظهارنظرهای اخیر حجاریان باشد و از سوی دیگر می‌تواند اهداف دیگری را دنبال کند که رخدادهای آتی آن را روشن‌تر خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

پرونده‌سازی علیه سعیدحجاریان را با تقسیم کار تیمی آغاز کرده‌اند. یک کاربر در شبکه‌های اجتماعی با یادآوری تلاش ناکام یک جریان برای حذف فیزیکی حجاریان در 20 سال پیش گفته است حالا دنبال ادامه کار ناتمام خود با خذف غیرفیزیکی او هستند.

این موج از یک‌سو می‌تواند واکنش به اظهارنظرهای اخیر حجاریان باشد و از سوی دیگر می‌تواند اهداف دیگری را دنبال کند که رخدادهای آتی آن را روشن‌تر خواهد کرد.

پرونده‌سازی جدید اصولگرایان علیه سعید حجاریان

یک عضو جبهه پایداری که نماینده مجلس یازدهم شده، مدعی شده است خانواده حجاریان از رانت در واردات گندم بهره‌مند شده و مانع خودکفایی گندم شده‌اند. حامیانشان هم در شبکه‌های اجتماعی هشتگ «سلطان گندم» را برجسته کرده‌اند و هم‌زمان اکانت منتسب به علی‌اکبر رائفی‌پور در توییتر هم ادعای عجیب دیگری را درباره یهودی‌بودن خاندان حجاریان مطرح کرده است.

محسن حجاریان، فرزند سعید حجاریان در واکنش گفته است: «بر کسی پوشیده نیست که هدف از این دست تهمت‌پراکنی‌ها پیشبرد برخی نیات سیاسی و... علیه پدر این‌جانب است که تازگی ندارد! اما نظر به حضور شما در نهاد قانون‌گذاری کشور انتظار این است که در انتشار مطالب و سخنان خود الزامات بدیهی قانونی را مبنی‌بر عدم تخلف از قانون و نقض حقوق افراد از طریق افترا و نشر اکاذیب رعایت فرمایید».

در ادامه این جوابیه از خضریان درخواست شده که مدعیات خود را نزد مراجع قانونی ارائه کند و تأکید شده که «بدیهی است با اثبات کذب این ادعاها وقوع عمل مذموم و مجرمانه افترا و تهمت ازسوی جناب‌عالی مفروض خواهد بود».

یک نماینده مجلس دهم در‌این‌باره به روزنامه اعتماد گفته بود: «دولت هم در بیمه محصولات و هم در خرید محصولات به کشاورزان متعهد است و در‌حالی‌که در دولت یازدهم گاه انجام این تعهدات چهار تا پنج ماه طول می‌کشید، این مهلت در دولت دوازدهم به چند هفته کاهش یافته است».

او با بیان اینکه طرح این مسائل با انگیزه جناحی و سیاسی دنبال می‌شود، گفت: «متأسفانه در یکی، دو ماهی که از مجلس یازدهم می‌گذرد، این مجلس چه در طرح‌هایی که ارائه کرده و چه تذکر و اظهارنظرهای نمایندگان رویکردی غیرتخصصی و سیاسی دارد».

منبع: شرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین