کد خبر: ۶۶۲۷۷۴
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
آمار قربانیان کرونا در ایران از مرز ۱۵ هزار نفر عبور کرد

آمار کرونا در ایران، ۲ مرداد ۹۹/ شناسایی ۲۶۲۱ مبتلا و ۲۲۱ فوتی جدید/ ۲۵ استان در وضعیت قرمز و هشدار

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دو هزار و ۶۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در بیست و چهارساعت گذشته به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۲۲۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۵ هزار و ۷۴ نفر رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

سیما سادات لاری روز پنجشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (دوم مرداد ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و چهار نفر بستری شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری تاکنون به ۱۵ هزار و ۷۴نفر رسید.

آمار کرونا در ایران، ۲ مرداد ۹۹/ شناسایی ۲۶۲۱ مبتلا و ۲۲۱ فوتی جدید/ ۲۵ استان در وضعیت قرمز و هشدار

معاون وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۲۴۷ هزار و ۲۳۰نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۳۶۶۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری بیان کرد: تاکنون دو میلیون و ۲۵۴ هزار و ۱۲۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: همانند روزهای گذشته استانهای مازندران، فارس، آذربایجان های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.همچنین استانهای تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

لاری گفت: موارد ابتلا به کرونا در اکثر استانهای کشور از جمله خراسان رضوی همچنان رو به افزایش است و در این استان ۱۷ شهرستان در وضعیت قرمز است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین