کد خبر: ۶۶۲۸۳۵
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵

رییس سازمان زندان‌ها: زندان فرصتی برای نزدیکی به خداوند است

رئیس سازمان زندان ها امروز و بصورت سرزده از زندان بندرلنگه بازدید و با زندانیان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

حاج محمدی با حضور در جمع زندانیان گفت: اگر دستی در زندان گرفتیم، توجه و هدایت خداوند شامل حال ما می شود.

به گزارش سازمان زندان‌ها، وی تصریح کرد: در نظام‌اسلامی توجه به کرامت انسانی و حقوق شهروندی زندانیان یک اصل است. فلسفه زندان در ایران علاوه بر اجرای مجازات حبس، بازاجتماعی نمودن و ایجاد زمینه های لازم برای بازگشت زندانی به زندگی سالم و جامعه است.

رییس سازمان زندان‌ها: زندان فرصتی برای نزدیکی به خداوند است

رئیس سازمان زندان ها اظهار داشت: هرچند زندان ذاتاً جای خوبی نیست اما این فرصت را برای شما فراهم نموده است که با نزدیک شدن به خداوند متعال و تفکر در اعمال و رفتار گذشته، شخصیت خود را بازسازی و ایمان خود را تقویت کنید.

رئیس سازمان زندان ها در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در دوره تحول قضایی توجه ویژه ای به کاهش جمعیت کیفری زندان ها شده است و این فرصت برای زندانیان فراهم‌ است که در صورت اصلاح رفتار و متنبه شدن از ارفاقات و تسهیلات قضایی بهره مند شوند.

عضو شورای عالی قوه قضائیه تصریح کرد: زندان آثار منفی بر خانواده های زندانیان دارد و تلاش می کنیم ضمن ایجاد شرایط لازم برای بازگشت سریعتر شما به آغوش خانواده، حمایت های لازم را از این خانواده ها توسعه دهیم. رفع آثار منفی زندان بر خانواده های زندانیان نیازمند حمایت نهادهای متولی است.

رئیس سازمان زندان ها با حضور در این مرکز ضمن دیدار با زندانیان و رسیدگی به مشکلات و درخواست های آنان، از قسمت های مختلف این زندان نیز بازدید و روند فعالیت ها را مورد ارزیابی قرار داد.

شایان ذکر است همزمان با حضور رئیس سازمان زندان ها در زندان بندرلنگه، معاونان وی نیز از زندان های میناب و رودان بازدید کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین