کد خبر: ۶۶۳۱۷۶
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴

محکوم متواری تحت تعقیب پس از ۹ سال دستگیر شد

با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی هرمزگان یک متهم تحت تعقیب قضایی پس از ۹ سال متواری شدن در استان شناسایی ودستگیر شد.
محکوم متواری تحت تعقیب پس از ۹ سال دستگیر شد
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان صبح امروز(پنجم مردادماه) در تشریح این خبر گفت: در اجرای نیابت ارسالی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرلنگه مبنی بر جلب یک متهم متواری که به مدت ۹ سال به اتهام مشارکت در قتل عمدی تحت تعقیب بوده موضوع بصورت ویژه در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی قرار گرفت.

سرهنگ عبدالمجید کرمی افزود: با توجه به اهمیت موضوع مامورین با اقدامات فنی پلیسی پس از چندین روز تلاش بی وقفه محل اختفاء متهم را در بندرعباس شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم متواری را که دارای سوابق مشارکت در آدم ربایی، مشارکت در سرقت مسلحانه و نگهداری سلاح جنگی غیر مجاز بود دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی استان انتقال دادند.

این مسئول انتظامی اظهار کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی بعمل آمده به جرم ارتکابی اعتراف کرد که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با تأکید به اینکه هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان است، خاطرنشان کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرائم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین