کد خبر: ۶۶۳۳۵۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰

درخواست اخراج سفیر کره جنوبی از ایران

کانون های جنبش استادی بسیج دانشگاه های آزاد اسلامی استان تهران طی نامه ای خواستار اخراج سفیر کره جنوبی از ایران شد.
آفتاب‌‌نیوز :

متن نامه این تشکل دانشگاهی به شرح ذیل است:

بسم الله القاصم الجبارین

جناب آقای دکترظریف وزیرمحترم امور خارجه

جناب اقای دکتر رحمانی فضلی وزیر محترم کشور

جناب اقای دکتر علی عسگری رئیس محترم صداوسیمای جمهوری اسلامی

سردار اشتری فرمانده محترم نیروی انتظامی

سلام علیکم همانطور که مستحضرید در شرایط سخت جنگ اقتصادی استکبار جهانی باملت شریف ایران و در میانه بازی روانی دلار و سکه، کاهش رونق کسب و کارها با توجه به بحران بین المللی و ملی ویروس کرونا، دولت کره جنوبی، که دارای حجم متنابهی از روابط تجاری و سود های کلان ناشی از صادرات محصولاتش به ایران است در رفتاری دزدانه بجای پرداخت پول هایخریدنفت که رقمی بین ۶تا از ۹ میلیارد دلار را شامل میشود را به بهانه تحریمها بلوکه کرده است ؛ دولتی که اکنون علی رغم این دزدی آشکار تصور می کند یاغی گری مالی هزینه ای نیز برای کشورش در پی ندارد ، به عکس این تصور جنبش استادی دانشگاه آزاد اسلامی در استان تهران هم صدا با ملت ایران بر آن است که کشورهایی چون کره جنوبی که از نظر سیاسی جزو بردگان رژیم مستکبر آمریکا به حساب می آیند باید متوجه هزینه همراهی با دشمنان ایران بشوند و بدانند بازار بزرگ ۸۰ میلیونی ایران به این توهین عکس العمل دندان شکن نشان میدهد.

این جانبان به نمایندگی از جنبش استادی دانشگاههای آزاد استان تهران می گوییم ؛ عزت، حکمت و مصلحت ایجاب میکند با رفتار متقابل و عکس العمل بدون ترس و تعارف اقدامات عملی به شرح زیر برای مقابله با این قبیل رفتارها صورت گیرد:

۱.سفیر کره جنوبی به عنوان نماینده دولت دزد کره جنوبی بخاطر هم دستی با سارق بزرگ بزرگ بین المللی به وزارت خارجه احضار و با تذکر کتبی اخراج و سطح روابط به سطح کاردار تنزل یابد.

۲.پخش تبلیغ محصولات کره جنوبی تااطلاع ثانوی ازصداوسیما ی ایران و نیز از بیلبوردهای شهرهاممنوع و نماد های فعلی آن جمع آوری شود.

۳. تااطلاع ثانوی خرید و واردات کالاهای کره ای از سوی مجلس محترم و انقلابی ممنوع و ترخیص کالاهای وارداتی از کره در بنادر نیز تااطلاع ثانوی متوقف و ممنوع شود.

۴. پخش سریالهاو فیلمهای کره جنوبی از رسانه ملی متوقف شود.

۵. بر اساس این در خواست ، اجازه تجمع اعتراضی سالم درمقابل سفارت برای جنبش استادی صادر شود.

کارگزاران و در صدرش رییس جمهور محترم بدانند که بلوکه کردن دارایی های ملت شریف ایران نوعی راهزنی بین المللی از طرف دولت ترسو، مطیع و برده امریکاا ست. آقایان محترم ! حفاظت رسمی از "غیرت ملی" ایرانیان وظیفه شما است و تاکید می کنیم تنها با اقدام قاطع انقلابی جلوی تکرار این قبیل توهین ها گرفته خواهد شد. منتظر فراهم شدن زمینه اعتراض جنبش استادی دانشگاههای استان تهران هستیم ولن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا. (....)

کانونهای استادی دانشگاههای آزاد اسلامی استان تهران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
5
چشممون کور. با دنیا تعامل درست داشته باشیم تا این بلاها سرمون نیاد. منظورم از تعامل درست هر کشوری که به ما سود برسونه هست. تعصبات و جنگهای مذهبی و فرقه ای رو بگذاریم کنار. کشور دوست و برادر xوy...اصلا معنی نداره فقط باید نفع کشورتو در نظر بگیری.
سوال: چند درصد از کشورهایی که ما باهاشون تعامل داریم به سود ما منجر میشه؟
تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
5
«حفاظت رسمی از "غیرت ملی" ایرانیان وظیفه شما است»
لطفا شما اساتید غیرتمند و انقلابی طی مراسمی در مقابل دوربین های تلویزیونی هر چه کالاهای کره ای دارید اعم از گوشی های خود و اعضای خانواده تان، تلویزیون و ... را آتش بزنید. همه هزینه ها را گردن دولت نگذارید، قدری هم از خودتان هزینه کنید. غیرت داشتن هزینه دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
1
کارمان به کجا رسیده روزی رئیس وقت کره پس از بازدید از تهران به عشق روزی که مثل ایران پیشرفت کند نام مهمترین خیابان سئول را میگذارد تهران
حالا ببین کره ای ها برای ما چه شاخ شدن که حتما میشکند
قبلا هم کره ای ها سفیر جاسوس به ایران فرستاده اند در چهل سال گذشته اینها از چشم ما پوشیده نیست و حتما از این پس در روابط ما تاثیر گذار خواهد بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
5
بهانه برای خود مطرحی است. بیانه بدهید بر علیه این همه تیعیض و رانت پست ،مقام و چند شغله ها. البته دغدغه فکری شما ها این مسائل نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
2
عده ای فکرمی کنندسیاست خارجی بچه بازی است.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین