کد خبر: ۶۶۳۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
تبلیغات

قیمت پسته و آجیل چطور تعیین می‌شود؟

هر نوع آجیل یک قیمت خاص دارد. به‌عنوان‌مثال، قیمت پسته معمولا نسبت به سایر آجیل‌ها بیشتر است؛ بنابراین اگر تصمیم گرفته‌اید یک مدل آجیل مانند پسته، بادام یا گردو را بخرید، باید مبلغ متفاوتی نسبت به خرید آجیل‌های مخلوط در نظر داشته باشید.
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از سوال‌هایی که اغلب افراد با آن مواجه هستند روش تعیین قیمت پسته و قیمت آجیل است. با توجه به اینکه از دیرباز رسم بوده که مردم در کوچه و بازار به دنبال آجیل باکیفیت و اعلا باشند، به همین خاطر هنوز هم بیشتر افراد برای قیمت گرفتن آجیل و خشکبار به سراغ مغازه‌های سطح شهر می‌روند. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات این روش خسته شدن بعد از بررسی چند مغازه و درنهایت انتخاب یک مغازه و خرید همان آجیل‌هایی است که دارد!

وقتش رسیده که این روش خرید پسته و آجیل با روش‌های نوین که کاربردی‌تر و راحت‌تر هستند جایگزین شوند. فروشگاه‌های اینترنتی آجیل و خشکبار بستر مناسبی برای بررسی تنوع آجیل‌های مختلف و قیمت آن‌ها هستند. با توجه به اینکه برای خرید آجیل و خشکبار چندین و چند فروشگاه را فقط در عرض چند دقیقه بررسی کنید، به‌راحتی می‌توانید مناسب‌ترین قیمت پسته و قیمت آجیل را پیدا کنید و آجیل مورد نظرتان را بخرید.

قیمت پسته و قیمت آجیل چطور تعیین می‌شود؟

فاکتور‌های تاثیرگذار روی قیمت پسته و قیمت آجیل

در ادامه فاکتور‌هایی که روی قیمت آجیل‌های فروشگاه‌های اینترنتی تاثیرگذار هستند را برایتان آورده‌ایم.

۱. کیفیت آجیل

کیفیت آجیل یکی از مهم‌ترین فاکتور‌هایی است که برای تعیین قیمت پسته و آجیل مورد توجه قرار می‌گیرد. اگر آجیلی که می‌خواهید تهیه کنید درجه یک و اعلا باشد، باید مبلغ بیشتری را برای خرید آن در نظر بگیرید؛ اما درصورتی‌که آجیل‌ها و پسته‌هایی که می‌خرید درجه‌یک نباشند، قیمت پایین‌تری برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

البته این موضوع را تنها بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی رعایت می‌کنند! باید حواستان باشد که کدام فروشگاه را برای خرید آجیل و خشکبار انتخاب کرده‌اید. چون بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی از اعتماد مشتریان سوءاستفاده می‌کنند و آجیل‌های درجه دو و جه سه را به‌جای آجیل باکیفیت و با همان قیمت به فروش می‌رسانند.

۲. طعم دار بودن یا خام بودن آجیل‌ها

دومین نکته‌ای که برای خرید آجیل و خشکبار باید به آن توجه داشته باشید، طعم دار بودن یا نبودن آجیل‌ها و پسته‌ها است. اغلب فروشگاه‌های اینترنتی قیمت پسته و قیمت آجیل شور را با قیمت آجیل شیرین و متفاوت در نظر می‌گیرند؛ بنابراین قبل از اینکه یک مدل آجیل را انتخاب کنید، حتما نمونه‌های مختلف آجیل را با طعم‌ها و مزه‌های مختلف بررسی کنید.

۳. هزینه ارسال محصول

نحوه رساندن آجیل و خشکبار به دست مشتری هم ازجمله عوامل مهم در تعیین قیمت پسته و قیمت آجیل است. اگر مشتری در شهر محل فروش آجیل و خشکبار قرار داشته باشد، مسلما هزینه ارسال آجیل توسط فروشگاه برایش ارزان‌تر تمام می‌شود؛ اما کسانی که در شهر‌های دیگر هستند باید هزینه پست را برای حمل آجیل تا مقصد بپردازند.

۴. تنوع آجیل‌ها

هر نوع آجیل یک قیمت خاص دارد. به‌عنوان‌مثال، قیمت پسته معمولا نسبت به سایر آجیل‌ها بیشتر است؛ بنابراین اگر تصمیم گرفته‌اید یک مدل آجیل مانند پسته، بادام یا گردو را بخرید، باید مبلغ متفاوتی نسبت به خرید آجیل‌های مخلوط در نظر داشته باشید.

از کجا آجیل ارزان و باکیفیت بخریم؟

پس از بررسی موارد تعیین‌کننده قیمت پسته و قیمت آجیل، نوبت به انتخاب فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار برای خرید می‌رسد. بارجیل بالاترین تنوع را در آجیل‌هایش دارد. به همین خاطر هر مشتری با هر سلیقه‌ای دست خالی از این فروشگاه اینترنتی برنمی‌گردد! همچنین کیفیت آجیل‌های بارجیل زبانزد عام و خاص است. باورتان نمی‌شود که تمام آجیل‌های یک فروشگاه درجه‌یک باشد؟ کافی است یکبار پسته یا سایر آجیل‌های بارجیل را سفارش دهید و از طعم و مزه و تازه بودن آجیل‌ها شگفت‌زده شوید!

با وجود کیفیت بالای آجیل‌های بارجیل، این فروشگاه آنلاین آجیل همه محصولاتش را با مناسب‌ترین قیمت عرضه کرده است. اگر یک مقایسه کوچک بین چند مدل از آجیل‌های بارجیل با سایر فروشگاه‌های اینترنتی آجیل و مغازه‌های سطح شهر داشته باشید، به‌خوبی می‌توانید این تفاوت قیمت را متوجه شوید.

با این گفته‌ها، اگر کیفیت و تنوع آجیل‌های یک فروشگاه حرف اول را برایتان میزند و می‌خواهید چند مدل آجیل و پسته درجه یک را با قیمت مناسب تهیه کنید، بارجیل همان‌جایی است که به دنبالش می‌گردید.

قیمت پسته و قیمت آجیل چطور تعیین می‌شود؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
3
توسط اتحادیه وصنف آجیل فروشان که از تجار قدیمی این صنف تشکیل شده است.طبیعی است که اعضای این صنف به ضرر خود تصمیم گیری نمی کنند و در تصمیمات ونرخ گذاری های هر صنف واتحادیه ای این مردم هستند که ضرر می کنند وافزایش قیمتهای نجومی را باید بپردازند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین