کد خبر: ۶۶۳۶۱۲
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

دونالد ترامپ دوباره ماسک زد؛ "فرمانداران ایالت‌ها را باز کنند"

رئیس جمهوری آمریکا که دوشنبه به بازدید از مجتمعی در کارولینای شمالی رفته بود که روی ساخت ویروس کرونا کار می‌کند، دوباره ماسک به صورتش زد. او از فرمانداران خواست تا ایالت‌هایی که باز نیستند، باز کنند و مدعی شد که واکسنی تا پایان امسال در دسترس خواهد بود.
دونالد ترامپ دوباره ماسک زد؛
آفتاب‌‌نیوز :

به نوشته روزنامه دیلی میل، بازدید دونالد ترامپ تنها چند دقیقه به طول انجامید اما این دومین مرتبه‌ای بود که رئیس جمهوری آمریکا با ماسک در ملاء عام دیده می‌شد و این احتمالا تغییر چشمگیر در سیاست برای ترامپ باشد که پیشتر استفاده از ماسک را انتخاب شخصی نامیده بود.

ترامپ پس از دریافت گزارش کوتاهی از پاندمی کرونا در کارولینای شمالی، علاوه بر اینکه فرصتی برای دریافت تازه‌ترین اطلاعات به دست آورد، به ایالتی سفر کرد که برای انتخابات ۲۰۲۰ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین از فرماندارانی که درباره بازگشایی ایالت‌هایشان محتاطانه برخورد می‌کنند، خواست تا ایالت‌هایشان را باز کنند و ابراز اطمینان کرد که یک واکسن به زودی در دسترس قرار می‌گیرد. او اعلام کرد چندین میلیون دلار به چندین شرکت پزشکی مختلف برای کار روی درمان داده شده است.

ترامپ از ایالت‌ها می‌خواهد تا فورا ایالت‌ها را بازگشایی کنند تا اقتصادشان به حالت عادی بازگردد. رئیس جمهوری آمریکا کمپین انتخاباتی خود را روی اقتصاد قوی آمریکا برنامه‌ریزی کرد اما بازارها تحت فشار قرار گرفت و بیکاری بابت این پاندمی به نرخی بی‌سابقه رسید.

دونالد ترامپ گفت: معتقدم که فرمانداران بسیاری باید ایالت‌هایشان را باز کنند و بعد باید ببینیم که چه اتفاقی رخ می‌دهد.

ایالت‌های بسیاری روند بازگشایی را آغاز کرده‌اند، از جمله تگزاس، فلوریدا، کالیفرنیا و آریزونا. ترامپ همچنین گفت که آمریکا واکسن‌های احتمالی را "تولید انبوه" می‌کند تا به محض تایید، توزیع شوند.

او گفت: به جای ترتیب معمول تولید واکسن، آزمایش و امتحان‌های بعد از تولید، استراتژی ما این است که این مراحل را هم‌زمان انجام دهیم، بنابراین همه چیز یک باره انجام می‌شود. ما صبر نمی‌کنیم، تا بدین ترتیب واکنسن فورا در اختیار مردم آمریکا قرار بگیرد و احتمالا حجم زیادی هم برای دیگر مردمان جهان خواهد بود. جهان از این "ویروس چین" رنج می‌برد.

دونالد ترامپ دوباره ماسک زد؛

دونالد ترامپ دوباره ماسک زد؛

دونالد ترامپ دوباره ماسک زد؛

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین