کد خبر: ۶۶۴۰۹۳
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶

شهره سلطانی از تجربه ابتلا به کرونا گفت

شهره سلطانی بازیگر تلویزیون از ابتلای خود به کرونا خبر داد و درباره شرایط کاری این روزهای خود گفت.
شهره سلطانی از تجربه ابتلا به کرونا گفت
آفتاب‌‌نیوز :

شهره سلطانی، بازیگر که شب گذشته نهم مرداد مهمان «پنجشنبه جمعه» رادیو ایران بود، در گفتگوی تلفنی با منصور ضابطیان درباره ابتلایش به کرونا گفت: خدا را شکر بهتر هستم. خودم هم نمی‌دانم چطور شد.

یک روز متوجه شدم یک‌سری علائم دارم. اول فکر می‌کردم از نوع سرماخوردگی است. علائمی مثل سردرد، گوش درد و گلودرد و سرفه هم داشتم.

وی افزود: ریه‌هایم از بچگی ضعیف بود و همیشه درگیر بوده‌ام. من از کودکی زمینه ریوی دارم و یک دفعه متوجه شدم این علائم را دارم. البته دو بار قبلش تست کرونا داده بودم و مبتلا نبودم. بعد دردهای بدنم بیشتر و علائمم بیشتر شد و نفس تنگی هم گرفتم.

این بازیگر به نکته جالبی درباره تجربه‌اش از کرونا علی رغم آنچه متداول است اشاره کرد: حس بویایی و چشایی‌ام را از دست ندادم! حس بویایی‌ام صد برابر شده بود! با پزشکم صحبت کردم و گفت تست ریه بدهم. بعد دیدند ریه‌هایم درگیر شده است. این روزها اگر سرما هم خورده باشید دکترها آن را به کرونا ربط می‌دهند.

سلطانی یادآور شد: در حال حاضر خدا را شکر بهتر هستم. در این مدت استراحت کردم و داروهای تجویز شده را استفاده کردم. خدا به من رحم کرد و حدود ۱۶ -۱۵ روز درد داشتم.

این بازیگر در پایان گفت: این روزها مشغول ضبط یک سریال هستم و اصلاً درگیر این سریال بودم و زمانی که آف بودم و سکانس‌های باقی بازیگران گرفته می‌شد این اتفاق برایم افتاد. بعد از آن هم از گروه خواهش کردم که تجدید قوا کنم و بعد برگردم.

«پنجشنبه جمعه» با اجرای منصور ضابطیان و به تهیه کنندگی زهرا قائدی هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۲ همزمان با پخش صوتی از رادیو ایران به صورت تصویری نیز از سایت رادیو ایران پخش می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین