کد خبر: ۶۶۴۱۰۳
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱

زی روبرتو: رونالدو همیشه به مهمانی می رفت

مدافع سابق رئال مادرید اعلام کرد که ستاره بازنشسته برزیلی در دوران بازی اش همیشه به مهمانی می رفت.
زی روبرتو: رونالدو همیشه به مهمانی می رفت
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از آس، زی روبرتو پس از یک دوران موفق در تیم ملی برزیل و رئال مادرید، بایرن مونیخ و بایرلورکوزن در ۴۳ سالگی با پیراهن پالمیراس بازنشسته شد.

مدافع بازنشسته اکنون یک اینفلوئنسر فیتنس محسوب می شود. او در یک مصاحبه درباره گذشته و آینده اش صحبت کرد و به بازیکنانی همچون رونالدو نازاریو، رونالدینیو، فرناندو ردوندو و کریستیانو رونالدو اشاره کرد.

زی روبرتو خود را از لحاظ فیزیکی با کریستیانو مقایسه کرد و گفت: امروز من می توانم بگویم که فیزیک بهتری دارم چون تا ۴۳ سالگی در بالاترین سطح بازی کردم. اگر رونالدو توانست این کار را انجام دهد، آن زمان می گویم او بهتر است.

بازیکن بازنشسته برزیلی در مورد امضای قرارداد با رئال مادرید اظهار کرد: یک شوک بود. به بازیکنان نگاه می کردم. همه با کت و شلوار بودند. باید به corte ingles می رفتم و لباس می خریدم تا خجالت زده نشوم. زمانی که به مادرید رفتم ردوندو مانند یک مدل بود. او یکی از بهترین بازیکنانی بود که هم بازی شدم‌.

مدافع سابق بایرن مونیخ در مورد الگوهایش گفت: پله الگوی کودکی من بود همچنین دیگو مارادونا و زیکو. من چپ پا هستم و از بازی های مارادونا لذت می بردم.

بهترین هم بازی در زمین برای زی روبرتو "پدیده" بود. او در این رابطه اظهار کرد: رونالدو نازاریو بهترین هم تیمی ام در تیم ملی بود. او باورنکردنی بود.

بازیکن پیشین رئال مادرید در مورد بهترین دوست مهمانی ها گفت: رونالدو همیشه در مهمانی ها بود. او در مهمانی ها شرکت می کرد و روز بعد در تمرینات حاضرمی شد. کاری که می کرد باورنکردنی بود چون تقریبا کل شب را بیدار می ماند. او مشروبات الکلی مصرف می کرد اما روز بعد مانند یک حیوان تمرین می کرد. رونالدینیو در خانه اش دیسکو داشت اما من ترجیح می دادم به آنجا نروم.

زی روبرتو درباره بهترین تیمی که بازی کرد گفت: تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ بهترین بود. من، رونالدینیو، کاکا، رونالدو و آدریانو در این تیم حضور داشتیم. دلیل شکستمان ساماندهی بد بود. آرزویم قهرمانی در جهان بود.

مدافع بازنشسته درباره بهترین بازیکنی که روبرو شده است، اظهار کرد: زین الدین زیدان‌ بود. فینال جام جهانی ۹۸ بهترین بازی بود که دیدم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین