کد خبر: ۶۶۴۱۲۲
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴

نگرانی همسر نتانیاهو از تهدید شدن خانواده و همسرش

همسر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی توقف فراخوان‌های تحریک‌آمیز علیه خانواده‌اش و درخواست‌ها برای ترور همسر و پسرش را خواستار شد.
نگرانی همسر نتانیاهو از تهدید شدن خانواده و همسرش
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از شبکه خبری المیادین، ساره نتانیاهو، همسر نخست وزیر رژیم صیونیستی با انتشار ویدیو و تصویری از دفتر نخست وزیری اسرائیل واقع در خیابان بالفور در قدس اشغالی، شایعه‌ها درباره شرایط جسمانی خود و اینکه اراضی اشغالی را ترک کرده، کنار زد.

ساره نتانیاهو در این ویدیو اظهار کرد: خبرهای گمراه‌کننده‌ای درباره همسر و فرزندانم منتشر شده‌اند و به تازگی اقدام جدی برای آزار رساندن به پسر کوچکترم انجام شد.

پیش از این اظهارات ساره نتانیاهو، جمعی از معترضان اسرائیلی ماکت "شام آخر" نتانیاهو را در حال خوردن کیکی به شکل پرچم اسرائیل از یک سفره پر از غذا، در میدان رابین شهر تل‌آویو نصب کردند.

نگرانی همسر نتانیاهو از تهدید شدن خانواده و همسرش

در این ماکت نتانیاهو مقابل میزی پر از ظرف‌های میوه، نوشیدنی، کیسه‌های پول و شیشه‌های مشروب نشسته و اینها همگی نمادی از رشوه‌هایی هستند که او دریافت کرده است.

نتانیاهو در واکنش به این ماکت با انتشار توییتی آن را که به شکل شام آخر حضرت مسیح (ع) پیش از به صلیب کشیده شدنش ساخته شده، به منزله تهدید به قتل دانست و نوشت: هیچ مجوزی برای تحریک و تهدید به قتل علنی و ضمنی من و خانواده‌ام وجود ندارد.

تهدید به ترور نخست وزیر اسرائیل مساله جدیدی نیست، اسحاق رابین، نخست وزیر پیشین این رژیم نیز که ۱۳ سپتامبر ۱۹۹۳ با یاسر عرفات، رهبر فقید فلسطین به توافق اسلو رسید، به ضرب گلوله یک جوان ۲۵ ساله افراطی اسرائیلی کشته شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین