کد خبر: ۶۶۴۳۵۰
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
نماینده‌های مجلس وعده پرداخت دستمزدها را پیگیری کنند

ادامه تجمع کارگران هفت‌تپه مقابل فرمانداری شوش؛ گوش‌هایمان از وعده‌ پر است

در چهل و نهمین روز از اعتراض صنفی کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه که امروز (شنبه/11 مرداد) مقابل فرمانداری شوش برگزار می‌شود، سه نفر از نماینده‌های مجلس حضور یافته‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :

چهل و نهمین روز از اعتراض کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در حالی مقابل فرمانداری شهرستان شوش برگزار می‌شود، که 3 نفر از نمایندگان مجلس به نام‌های «علی خضریان»، «احمد نادری» و «سید نظام الدین موسوی» در جمع کارگران حضور یافته‌اند.

جمعی از کارگران با ابزاز خوشنودی از حضور این نمایندگان، یادآور شدند: از حضور آنها استقبال می‌کنیم؛ اما انتظار داریم که وعده ندهند و عمل را با وعده توأم کنند؛ چرا که گوش‌هایمان از وعده‌ پر است و دیگر جایی برای ضبط وعده‌ها‌‌ نداریم.

آنها افزودند: با توجه به اینکه دولت صرفا وعده داده است که دستمزدهای عقب افتاده کارگران پرداخت می‌شود، از نمایندگان مجلس انتظار داریم که امور را به صورت میدانی از دولت پیگیر شوند و در مجلس از دولت بپرسند که چرا از کارفرما تضمین‌های محکمی برای پرداخت دستمزدها نمی‌گیرد؛ در حالی که کارفرما مرتب به دولت وعده می‌داد که پرداخت دستمزدها عقب نمی‌افتد.

کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه، افزودند: هنوز دستمزدهای اردیبهشت، خرداد و تیر پرداخت نشده است؛ از این رو انتظار داریم اگر وعده‌ای می‌دهند، آن وعده را عملیاتی کنند و یک گام به جلو بگذارند.

کارگران هفت‌تپه در همین حال با اشاره به طولانی شدن اعتراض خود، اضافه کردند: انتظار نداشتیم زمان اعتراض برای دریافت مطالباتمان طولانی شود؛ چرا که پرداخت دستمزدها نباید به مسئله دادگاه آقای «امید اسدبیگی» کارفرمای شرکت گره می‌خورد؛ اما این اتفاق رخ داده است.

کارگران با اشاره به ممانعت‌شان از خروج چند دستگاه مایلر از شرکت که داری بار باگاس (تفاله نیشکر) بودند، افزودند: این کامیون‌ها برای جابه‌جایی بار در داخل شرکت استفاده می‌شدند و دلیلی ندارد که برای ارسال بار به خرم‌آباد یا شهرستان‌های دیگر از آنها استفاده کنند. به همین دلیل سعی کردیم مانع از خروج مایلرها شویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین