پایگاه خبری آفتاب
۰۵ /تير /۱۴۰۵
Friday 26 June 2026
کد خبر:۶۶۵۳۵۹
۱۹:۰۹
۱۳۹۹/۰۵/۱۷

سرپرست باشگاه به اردوی پرسپولیس رفت

سرپرست باشگاه پرسپولیس پیش از دیدار امشب، در اردوی تیم حاضر شد.
۱۹:۰۹
۱۳۹۹/۰۵/۱۷
به گزارش آفتاب نیوز،

مهدی رسول‌پناه ظهر امروز در اردوی پرسپولیسی‌ها حاضر شد و ضمن تبریک به کادر فنی و بازیکنان بابت قهرمانی‌شان در لیگ، از تلاش‌هایشان تشکر و قدردانی کرد.

سرپرست باشگاه همچنین درباره امور جاری تیم جلسه کوتاهی با سرمربی و مدیر تیم برگزار کرد و در نهایت برای تیم در بازی امشب آرزوی موفقیت کرد.

سرپرست باشگاه به اردوی پرسپولیس رفت

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha