کد خبر: ۶۶۵۴۳۶
تعداد نظرات: ۲۹۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
هشدار؛ این ویدئو دارای تصاویر دلخراش است

فیلم| کشتار وحشیانه سگ‌های خیابانی در اهواز

ماموران شهرداری اهواز شبانه و با سلاح گرم، بسیاری از سگ های خیابانی را کشت.
آفتاب‌‌نیوز :

ویدئویی از کشتار شبانه سگ‌های خیابانی با سلاح گرم توسط شهرداری اهواز و اعتراض شدید شهروندان را می‌بینید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲۹۵
ناشناس
|
Kuwait
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
58
75
واقعا انسان فکر میکنه کره زمین مال خودشه و دیگر موجوذات حق زندگی ندارند. این موجودات افریده خداوند هستند و کشتار انها یقینا کشتن افریده خداوند متعال میباشد.
پاسخ ها
قاهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
اگه راست میگین برای سگا جا درست کنید واز اونها مراقبت کنید
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
خدا شناسیت منو کشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
جناب قاهر که متاسفانه اسمت از اسما ا... است ّشهرداری برای همین کارها بودجه دارند و جزو وظایفشان کنترل صحیح حیوانات است نه کشتار آنها
به فرض نداشتن بودجه هم شماره حساب اعلام کنند ببینند چقدر پول جمع می شود
کشتار سگ ها به این دلیل است که از بودجه ای که برای این کار در اختیار دارند کمتر هزینه کنند و بقیه را تحت عنوان پرداخت به پیمانکار دوست و آشنا و خودی بالا بکشند
سگ ها کشته می شوند برای ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
کشتار انها یقینا کشتن افریده خداوند متعال میباشد.
شهرونداهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
چرابجاکشتن حیوونای زبون بسته شهردارمحترم تیری که خرج کشتن میکنه نمیفرسته روستاهای اطراف که واقعااحتیاج مبرم دارن براحفاظت دام ومالشون اکثرروستاهاپول میدن سگ میخرن یه کارخوب انجام بدن بفرستن روستاماکه روستاکم نداریم اطراف هرشهرازخوزستان کلی روستاهست که دامداروکشاورزن باغ دارن باکشتن مشکلشون حل میشه واقعاکشتنشون یه گناه کفاره داره چون یه موجودزنده هست اون کارگربیچاره دستورگرفته ولی مشکل شهرداره که نبایدهمچین دستوربده پولی که هزینه براکشتن میکنه بفرستشون روستاهااطراف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
کشتار حیوانات ناشکری به در گاه خداوند است ولی کاش می‌فهمیدم تمام این بیماریها و اتفاقات اثر همین نابود کردن مخلوقات خداوند است وخدا خشمگین است آن دنیا چگونه جواب خالقشان را خواهید داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
این حیوانات بی گناه رو ول نمیکنن ....یا تو بیابون اسیرن یا تو خونه هاشون...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
هنه جای دنیا سگ ولگرد رو میکشن مرغ همسایه غاز شده اینجا شهرداری اینکار را انجام بده میشه داعش این خانم هم برای خودنمایی داره اینکار را انجام میده والا مشخصه عقده ای هست جای شهرداری بودم ازش شکایت میکردم تا دیگه جو گیر نشه
اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
شهرداری پول حقوق کارگرهاشو نداره بده ..
حالا بیاد برای سگهای ولگرد بودجه بزاره..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
هر موجودی که خداوند حیات بهش میده حق زندگی داره تویی که میگی این سگها باعث مریضی هستند چند بار تا حالا مریض شدی به جای اینکه اینکارا بکنیین بیا فرهنگ سازی کنید تا جمعیتشون کنترل بشه و بهشون رسیدگی بشه تا یوقت مریض نشی به هر صورت اونا هم بنده خدا خستند وحق زندگی دارن و کسی که به این راحتی جون ی حیوون مظلوم را برای پول میگیره مطمُن باش کشتن ی ادم هم برای پول واسش اسونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
این حیوانها از خیلی از سیاست مدارهای ایران تمیز تر هستن اون آدمی کی هم میگه بیماری داره بگه تا حالا چندتا بیماری از این زبون بسته ها گرفته
خوزستان20/5/99
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
ابادان هم دارن سگهارومیکشن شبانه باتفنگ بی هوششون میکنن بعدمیگن میریم عقیم سازیشون میکنیم بعدمیبینی میکشنشون میندازنشون یابابنزین اتششون میزنن خدابه حق علی کسی که اینکاروبااین حیوانات زبون بسته میکنه .....
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
بابا بس کنید این شعارها رو، میدونین روزی چند بار بچه ها با سگهای ولگرد تهدید میشن، همین چند وقت پیش بود سگها یه بچه که داشته ضایعات جمع میکرده رو تیکه پاره کردن، این سگها ولگرد هستن و بی صاحب و خطردارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
131
80
دمشون گرم که تمیزی را برای انسانها به ارمغان میارن
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
از میزان شعور تو تعجب نمیکنم.....
حمیدرضا
| Spain |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
حالا تمیز شدی؟
حسین
| France |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
الان اینارو کشتن تو تمیز شدی.
بیچاره اسم حیوانا بد در رفته بعضی حیوانا هم زبون دارن هم عقل شبیه ادمیزادن ولی باز حیوانن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
تو خودت با جلادی که دستور کشتار سگا رو داده فرقی نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
این سگها پاکتر از شعورته
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
پس کار خودته که داری توجیه میکنی
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
مقصر بساز بفروشها هستن یه سگ برای نگبانی می یارن تا اتمام ساختمان یه سگ میشه ده سگ شهرداری چکار کنه اگر همانطور رها کند عین هند میشه کافیست یکیش هاری داشته باشه ظاهر قضیه را نگاه نکن هراز نوع مریضی انکل غیره دارن سگ نژاد ژرمن نیست که مردم ببرن نگهداری کنن باغ وحش مشهد هزینه اش از مردم بازدید کنده تامین میشه باز پول کم دارن متوجه شدی این طرف قضیه را هم ببین زیادی عصبانی نشو یه چیزیت میشه میگن مامور شهرداری کرده
در جواب این فرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
در جواب این فرد که میگه همه جای دنیا شهرداری سگهای ولگرد رو می کشه باید گفت هیچ جای دنیا این کار رو نمی کنن بلکه به صورت صحیح جمعیت حیوانات رو کنترل می کنن نه مثل ایران که تمام جنگلها و زیستگاه‌های حیوانات رو از بین بردن و جز ویرانی و جنایت هیچ چیزی از ایران باقی نگذاشتن در همین ترکیه شهرداری تمام سگهای خیابانی رو واکسن میزنه و خیلی ها شون رو هم عقیم میکنه و حتی پایگاههایی رو هم برای غذای حیوانات تعبیه میکنه کشور ما نفرین شده و هر روز بیشتر به سمت پرتگاه نابودی نزدیک میشیم
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
فرهنگ و شعورت در همین حده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
مگه حیوونا هم سواد خوندن نوشتن دارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
56
67
بفکر حقوق حیوان است اما آبروی دو انسان فقیر را می برد
همه چیزمان برعکس شده
پاسخ ها
aryan
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
اگه اون ادمی که مثلا فقیر اون سگای بدبختو نمیکشت اونم حقش بود ابروشو برد
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
بیا منم با تیر تو رو بزنم ببینم بازم میگی ادم فقیری بود اشکال نداره
مهسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
تو که انقدر دلسوزشونی برو ماهانه از حقوقت خرجشونو بده
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
شما با این طرز فکر و نحوه صحبت کردنت باید به فکر آبروی خودت باشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
58
87
شما که از انتقال بیماریهای مختلف از طریق این سگهای ولگرد خبر نداری الکی خودتو ناراحت نکن میدانی تعداد حیوان گریدگی در سال چند نفره ؟میدونی اینها مخزن سالک نوع شهری و لیشمانیوز احشایی و انواع بیماری های انگلی هستند؟چون خودت مبتلا نشده ای داد بیخود میزنی.الان با این وضع مالی امکان زنده گیری و نگهداری انها نیستو بهترین راه معدوم کردن آنهاست.بدان که انسان سالم محور توسعه است و سلامت ان برای ما مهم است. این شو های روشن فکری رو نیایید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
اونقدر بی عقلید که نمی فهمید شهرداری میکشد که بیشتر از بودجه مختص این کار بالا بکشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
بنده دکتر دامپزشک هستم،و تاحالا آدم بی سوادی مثل شمارو ندیدم،باید بهتون بگم ک من سالهاست بااین موجودات مظلوم یا در واقع فرشته سروکار دارم و تاحالا هیچگونه بیماری نگرفتم.
اگم خیلی ب فکر سلامتیت هستی،....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
اولا اقای به اصطلاح دامپزشک درست صحبت کن بعدش هم شما اگر بیماری نگرفتید چون به قول خودت دامپزشکی و میدونی چطور رفتار کنی اون ادمهایی که هر ساله مورد حمله این سگها قرار میگیرند رو چی میگی؟چرا نتونستی جواب بنده رو بدید؟در ضمن کسیکه ادعا ی مدرک دامپزشکی داره درست صحبت میکنه که نشان دهنده بی عقل خودش نباشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
ایشان درست می گویند بنده هم با نظرشان موافقم و بی عقل انفاقا همین اقایی است که میگوید دام
بزشکم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
فکر کنم شما اقای دامپزشک بی عقل و بی سواد باشید ایشان دقیقا درست می فرمایند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
اینها منشا بیماریهای مختلفی به انسان هستند باید معدوم شوند امار جیوان گزیدگی بالاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
خب دولت بیاد پول در بیاره نه این که دسته دسته پول ..... خرج کنه عزیزم.
مهسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
چه پای کشتار زبون بسته ها که به میون میاد هر ننه قمری دکتر میشه
محسن
| United States of America |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
سلام
کسی که میگه دامپزشک است و با الفاظ غیر اخلاقی یک انسان دیگر رو خطاب میکنه باید در سوادش شک کرد
دوستی بااطلاعات بیماری و آماری داره از مشکلات سگهای ولگرد حرف میزنه و فردی به نام دامپزشک به جای توضیح علمی و منطقی ....
بنده به عنوان شهروند و یک مرد صبح با ترس و لرز از کنار این سگها رد میشم
چندین بار هنگام رفتن محل کار شده که خانومهای همسایه برای گذشتن از خیابان مجبورند از ترس این سگها از کسی یاری بطلبند
کسایی که اینقدرت سینه سوخته سگهای ولگرد هستن هر کدومشون فقط۱ سگ ببرن محل زنگی و از مراقبت کنند
از دور میگن لنگش کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
بابا صبح ها از ترس سگهای ولگرد زن و بچه هامون نمی تونن بیرون برن هر کس دلسوزه یکی از این ها رو ببره خونشون بهش جوج بده با نوشابه لعنت به کسی که بگه چرا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
احسنتتتتتتتتتت
پشت این شو آف ها و ریاکاریها چیز دیگریست
بینام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
دقیقا با نظرتون موافق هستم. کسایی که ادعای حیوان دوستی میکنن بدترین دشمنی رو در حق حیوانات می‌کنند.توی طبیعت وقتی غذا و سرپناهی نباشه به خودی خودی هر ساله باید یک سری حیوانات بمیرن ولی وقتی بعضی ها غذا براشون کنار خیابون ها می‌ریزن یا اینکه زباله ها درست و به موقع جمع نمیشن پس کنترل جمعیت طبیعی اتفاق نمی‌افتد وسگ و گربه و موش فراوان میشه و ضرر اصلی به انسان ها میرسه. اینایی که میگن نکشین خودشون که اطرافشون سگ ولگرد ندارن. پارسال پسر 9ساله همسایه صبح تو راه مدرسه سگ بهش حمله کرد جدا از این که چقدر زجر کشید تا زخم هاش خوب بشه و چقدر تو بیمارستان بستری بود از ترس لکنت زبان و شب ادرای گرفته دائم در راه روانپزشک هستن تا زخم های روحیش خوب بشه. همین سه روز پیش هم سگ ولگرد باعث واژگونی یه ماشین شد که کلی عمل در پیش دارن. در ضمن من خودم دانشجوی سال 4 دامپزشکی هستم اگه خودتون و بچه هاتونو دوست دارین حیوان خانگی ممنوع. به شدت بیماری زایی دارن. موضوع پایان نامه ام بیماری های منتقله ازحیوان خانگی هست کاش میتونستم پرونده هایی که تو بیمارای عفونی به خاطر حیوان خانگی هست رو نشون میدادم تا واقعا وحشت کنین اگه واقعا عاشق حیوانات و محیط زیست هستین آب رو درست مصرف کنید و زباله کمتر درست کنید و بازیافت در مبدا انجام بدین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
69
55
این آدم های به اصطلاح دلسوز اگه هزاران آدم بی گناه مثل فلسطینی ها جلوش کشته بشند جیکش در نمی اد
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
شما که دلت میسوزه برو همون فلسطین کمک کن بهشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
دلت برا خودمون بسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
نه اینکه همین الان تو سوریه و عراق به خاطر امنیت امثال مثل تو میجنگیم خیلی قدردانی چه برسه بریم فلسطین ...در ضمن نگران نباش یه روز هم فلسطین رو از دست امثال مثل تو نجات می‌دیم
خشایار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
نسل فلسطین و سوریه باید منقرض بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
اگر وجودشو داری ودلسوز مردم هر کشوری هستی برو ودر کنارشون بجنگ واصلا زندگیتو فداشون کن نه اینکه اینجانشستی وشعار الکی میدی...
رضا 81
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
52
67
کار بسیار خوبی کردن. آخه دیگه تو خیابون های اهواز فقط سگ رفت و آمد میکنه بجای آدم ها. آنقدر زیاد شدن بعد سگ های ولگرد هستن. عقیم کردن هم جواب گو نیست.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
34
76
قطعا کشتن سگها کار درستی نیست ولی شما هم اگر در روز ۱۵۰ تا سگ توی محلتون میدید به نتیجه ای غیر از این کار به اصطلاح وحشیانه نمی‌رسیدید....حالمون بهم خورد از این وضع زندگی در کنار سگهای ولگرد
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
مطمئنم حال اون سگها بیشتر بهم میخوره که نزدیک امثال تو زندگی میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
سوالی که پیش می آید این است که آیا آن سگ ها جای انسان را تنگ کرده اند یا برعکس این انسان است به قلمرو آنان تجاوز کرده است و با بی رحمی هر چه تمام آنها را می کشد.
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
20
69
سگهای خیابونی تعدادشون زیاد شده من با کشتن اونها موافق نیستم ولی چاره چیه ؟
تک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
57
58
احسنت درود برشرفتون خوب کاری کردین کل شهر گرفتن این حیوونا مگه شهرداری پول یا مفت داره هزینه کنه واسه این حیوونای به درد نخور اینقده هم ادعای روشن فکری نکن خانم محترم شما فقد نک دماغتون رو می‌بینید به عواقب و عوارض بودن این حیوانات درنده فکر نمیکنید این هیچ سودی واسه ما ندارن جز خطر و تمدید درون شهر .ممنون از عوامل شهرداری و امیدوارم این طرح‌ در تمام سطح اهواز اجرایی بشه
پاسخ ها
aryan
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
مگه تو سودی داری واسه جامعه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
نگرش امثال شما ثابت مي كنه عجب فرهنگ غنيي در اينجا حاكمه
اميدوارم روزي هم اين طرح در رابطه با افرادي مثل شما هم پياده بشه چون اوني كه از محبت و انسانيت بويي نبرده بايد نابود بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
امیدوارم خدا بزودی ب روزی گرفتارتون کنه که بدتر از سگ زوزه بکشید ،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
52
63
اعتراض چیه وقتی حمله میکنن به ادم وعامل هزاربیماری هستن اعتراض چیه
ای لوس بازی ها چیه
هرکی معترضه ببرشون توی خونه خودش نگهداریشون کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
به حق که انشاا... تاوانش رو می بینید
اونقدر بی عقلید که نمی فهمید شهرداری میکشد که بیشتر از بودجه مختص این کار بالا بکشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
گل گفتی هرکی معترضه ببرشون توی خونه خودش نگهداریشون کنه
ححمیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
24
45
بیاوببین تو اهوازپادادشهر گله های ده تایی باهم دعوا هم میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
21
49
اقا چه باید کرد تمام خیابان ها مخصوصا طرف سه راه فرودگاه. گله ای هستند واقعا باورش مشکله،هر سگ به اندازه یک گرگ بزرگ،امنیت جانی نداریم
ناشناس
|
Austria
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
18
39
شهرداری ... اهواز کاری بهتر از این ازش برنمیاد. یه سری به اهواز بزنید و وضعیت معابر و خیابانها رو ببینید متوجه میشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
يك وقتي خداي ناكرده فكري غير از نابود كردن به ذهنمون نرسه ها
آفرين آفرين به اين همه قابليت انديشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
می دونی دلیلش چیه؟تو تنکابنم خیلی سگ زیاد هست ولی اگه به عمق ما جرا نگاه کنیم می بینیم که علت وجود این همه سگ ولگرد تو خیابون اینه که یه عده آدم ... می ان سگ می خرن بعد سگشون که بچه دار می شه بچه ها شو می فروشنو ول می کنن و اینا.
تک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
26
39
وقتی شما که خبرنگار هستی می‌نویسی وحشیانه چه انتظاری از مردم عادی هست واسه قضاوت این بنده خداها طبیعتاً طبق دستور مافوقشون این کار رو انجام دادن و اون مسول هم واسه سلامتی مردم این منطقه این کار رو انجام داد بیخودی تظاهر به روشن فکری نکنید به عواقب و خطرات این حیوانات درون شهر هم فکر کنید
نگین
|
Poland
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
34
38
اگه یکی از این سگها بیاد به یه انسان آسیب بزنه کی جواب میده سکه حیونه حالیش نیست . لطفا مایعی داغ تر از آش نشین
پاسخ ها
حشمت
| United States of America |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
آدم جای سگ رو تنگ کرده یا سگ جای آدمو؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
19
39
اقا چه میشه کرد تمام شهر پر شده از سگ های ولگرد والا امنیت جانی نداریم،سگ های یزرگ باهزار تا مریضی ،من خودم شاهد حمله سگ ها بودم ،گله ای هستند باید این ها بالاخره جمع بشن،فقط نباید شعار داد باید واقع بین بود
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
18
36
اونی که دلش میسوزه بیادجمعشون کنه ببره محله خودش رها کنه تا ببینه امنیت نداشتن توخیابون یعنی چی تا پاچه زن بچه اش روبگیرن اونوقت میفهمه ولی باکشتارموافق نیستم شهرداری باید جمعشون کنه ببره جای دیگه
پاسخ ها
یاشار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
واقعا راست میگید شما اونایی که میگن گناه دارن بیان ببرن ازشون نگهداری کنن ...مااهوازیم جرات ندارم تاسرخیابون بریم مغازه وبیایم از ترس
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
22
23
خدا ازش نگذره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
خاک بر سرشون اونا خودشون کثیفن که همه سگ ورا کثیف میبینن اونا حق زندگی دارن مثله ما انسانها البته اگه انسانی باقی مونده باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
20
31
شما در اهواز زندگی نمی کنید که هر روز گله ای سگ به دخترتون و همسرتون حمله کنند . شما در اهواز زندگی نمی کنید که روزانه خبر حمله سگ های ولگرد که شما برای ترحم برانگیزی به سگهای خیابانی اسمشان را تغییر دادید ، به کودکی یا زن بی پناهی را بشنوید . شهرداری بارها تلاش کرده با عقیم سازی از تعداد آنها کم کنه ولی متاسفانه غذا دهی عده ای به آنها باعث افزایش وحشتناک آنها شده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
26
24
وحشیانه بود
علیرضا
|
Germany
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
41
23
بسیار کار درستی است سگ یکی از حیوان کثیفی است وجوددارد کرونا از سگ است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
کرونا از ادم های بی فرهنگ و نفهمی مانند شماست
ناشناس
| - |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
کرونا از گوسفندهاست باور نمیکنی برو آزمایش بده
شهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
24
31
خوب کاری میکنن بخدا امنیت نداریم از این سگا ولگرد همشون بکشید
پاسخ ها
محمدبان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
کروناازچین بود عقیمشون کنن برای راه حل یک مشکل صورت مسئله روپاک می کنن
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
22
33
عجببببب. این همه داد و بیداد بخاطر یه مشت سگ ولگرده که هر روز گوشه و کنار این شهر آسایش و زندگی مردم رو بخطر انداختن؟ اونوقت همین آدمها به یه عده گیر میدن که چرا به لبنان تسلیت گفتید بخاطر حادثه بیرون. عجببببب واقعا.
علی از ساری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
18
30
متاسفانه چی بگم انگار بویی از انسانیت نبردند
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
18
26
وای به روزی که بیاد پای حساب کتاب اون روز کی میتونه به داد تون برسه وای بر شما وای بر شما وای بر شما
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
27
30
کسی که زورش به یه حیون زبون بسته میرسه و اونها رو میکشه خودش از سگ کمتره خدا ازتون نگذره اخه چطور دلتون میاد بخاطر پول این زبون بستهها رو ک از شما بهترن میکشین
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
31
31
کار خوبی کردن چون شب سگ حمله کرده به مردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
21
24
اگر یک بار با قاطعیت پیگیری بشه دیگه اتفاق به این زشتی و وحشتناکی نمیافته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
25
29
بیخود نیست خدا قهرش میگیره و با کرونا حال انسان ، این بشر دو پای کنجکاو رو میگیره که به همه جا و همه چی کار داره و خودش رو مالک همه کس و همه چیز میداند و اجازه به خودش میدهد که حق زندگی رو از مخلوقات خدا بگیره یکی نیست بگه آخه تو چکاره ای مگه تو زندگی دادی که زندگی میگیری
ح.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
31
23
حقشونه
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
18
34
وحشیانه یعنی اینکه ارزش این سگ های ولگرد از مردم بیشتر باشه. به جای اینکه ادای آدم های متمدن رو در بیارید راهکار جمع آوری سگ های ولگرد رو آموزش بدید.
مونصف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
14
23
سلام بر همه ازن خانم تاحدودی حق داره ولی بسیاری از مردم میرن شکایت میکنن شهرداری که فکری برای سگها بکنه که خیلی زیاد شدند وخطرناک وبعزیا اونارو مثل بچه خودشون دوست دارن مثل این خانوم شاید برای بچه هاش اینطوری نارحت نمیشد
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
30
33
دستشون درد نکنه خدا خیرشون بده که دارن سگهای ولگرد میکشن
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
24
36
شما که دم از ترحم می‌زنید بیایید هر چه سگ تو اهواز هست جمع کنید ببرید
ناشناس
|
Sweden
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
17
32
آقا فازتون چیه؟
هرموقع اومدید اهواز عمق فاجعه رو دیدید بعد قیافه بگیرید که طرفدار حقوق حیواناتید.
Hamid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
22
17
خدالعنت شون کنه
محمد
|
Germany
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
15
35
بابا شهر پراز سگ ولگرد شده بیا ببین هر خیابون ۲۰ تا سگ هست بچه هامون زنمون نمی تونن برن بیرون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
5
31
با کشتن سگها موافق نیستم ولی واقعا تو اهواز سگ ها خیلی زیادن مخصوصا مهدیس اهواز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
15
23
سلام در نگاه اول از بین بردن هر جانداری اعم از گیاهان و جانوران پسندیده نیست اما گاهی چاره ای نیست خودمان را جای دوستان شهرداری بگزاریم اگر موش و سوسک هم در فاضلاب و به تبع آن در معابر زیاد شود آنها را باید ازبین برد حالا این سگ های زبان بسته هم چاره ای جز مرگشان نیست
حالا اگر یک عده ای از این امر ناراحت هستند و معترض میشوند بدانند که دیگران هم از مرگ این حیوانات ناراحت میشوند اما بین بد و بدتر معقولانه به نظر میرسد که بد را انتخاب کنیم و تن به کشتن این سگ های ولگرد دهیم
البته اگر پیشنهادات کاربردی نظیر فروش آنها به کشورهایی که از گوشت این حیوان استفاده میکنند نیز جای بررسی دارد
Xxx
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
26
28
کار بسیار خوبی است‌.این سگها بشدت خطرناک و ناقل بیماری هستند.باعث سلب آسایش و امنیت مردم میشن.به مردم حمله می کنند..باید نابود بشن..هرکسی هم ادعای حمایت از حیاط وحش می کنه. بره برای سگها مکان محصور و غذا تهیه کنه..نه اینکه بنشینه و شعار حمایت از حیوانات سر بده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
اگه خودت جای این زبون بسته ها بودی این رو میگفیتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
متاسفانه حتی بلد نیستن جواب بدن.... فقط شعار و جو سازی بلدن بکنن شهرداری چاره ای جز احیا فضا مناسب جهت امنیت وا سایش مردم و شهروندان ندارن....چند نفر شکم سیر جمع شدن و مزاحم کاره پرسنل محترم شهرداری میشن.....اینجا جا داره ازپرسنل شهرداری تقدیر بشه...که این معضل را در شهر اهواز در حال مدیرت کردن می باشن....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
ی سوال اگه شهرداری این کار رو نمیکنه پس با بودجه ء این کار چی کار میکنه میره گولوله میخر خالی میکنه تو سرشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
8
16
تمام شماها که میگید خوب کردین کاش دستم به شما ا میرسید..
.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
15
13
الان این سگا کسیو گاز گرفتن‌؟؟؟؟ الان این سگا کرونا اوردن؟؟؟؟؟؟؟ نمیدونم چرا بعضیا چیزی نمیدونن و الکی مینویسن سگ کرونا نمیاره!!!!!!!! بعدش سگ هم اگه کاریش نداشته باشی کاریت نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
تو بهبهان به انسان حمله میکنن چون منبع غذایی کم شده تعدادشان زیاد به انسان بچشم طعمه نگاه میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
15
8
خوب کاری کردن تو هم دم دهنتو ببند وقتی از هیچی خبر نداری
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
15
14
واقعا دستتون دردنکنه.دو ساله واقعا زیاد شدن هرجا میری سه تا چهارتا میبینی.ممنون از بچه های شهرداری اهواز دمتون گرم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
11
13
بابا مردم رو ز َهره تَرک کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
11
11
سگها ی ولگرد توی خوزستان خیلی زیادن وگله ای تو خیابون ها حرکت میکنند چند وقت پیش نزدیک ترمینال خرمشهر من و خواهرم رو دنبال کردن اینقدر ترسیده بودیم که نمی دونم چطوری وسط خیابون می دویدیم هیچکی هم عین خیالش نبود
ایمون بشخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
9
12
وای خانم چه خبرته فکرکردم زدنت شهرپرشده ازسگ ولگردتودیگه دنبال چی هستی
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
4
11
باسلام این سگهای ولگرد و ی جای جمع کنن و بعدش بدن به برادان چینی ما که نفت گاز پول به تمام کشورها رایگان میدهم این سگها را به برادان چینی بدهن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
خوب راست میگه نبایدایناروکشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
12
9
دمشون گرم عالیه
K.b
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
8
7
دلیلش اینه که اینا ...اینا موجودات هم مخلوقات خداوند هستند. همه موجودات مخلوقات خداوند هستند.آیا خداوند موجودی رو بی دلیل بوجود میاره؟ مگه شما بهش جان دادی که شما جانش رو میگیری. امیدوارم هرچه زودتر قانون کارما گریبان گیر خود و خانواده کسانی که باعث این کشتار بی رحمانه شدند رو بگیره.
56
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
3
14
من نگران حال این خانمه هستم داغ سنگینی بهش وارد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
حق باایشونه نبایدکشت..
بدن به روستابفرستن اونجاازگله محافظت کنه
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
5
9
سلام عزیزان.شما که دارید ازسگها حمایت میکنید حرف شماهادرسته.اما سگ قرارنیست داخل زندگی انسانهارواج پیداکنه وباگرفتن سگ وهم قدم باسگ داخل خیابانها راه بره وپیش خودش بگه من باکلاسم.میخای باسگ خودتو ببری بالا.همه موجودات حتی شیطان که بزرگترین فرشته خدابوددربرابرانسان زانو نزداخراج شد.حالا توانسانوباسگ مقایسه میکنی.جای که باسگ داخل خیابانامیچرخی باانسان باهم نوع خودت بچرخ.سگ روبزارباهم نوع خودش بچرخه..شماها داریدباسگهاتون رفتارهای شیطانی انجام میدی وگرنه سگ هیچ گناهی نداره.شماهامشت .... هستیدکه داریدسگ راواردحریم خصوصی زندگیتون میکنی ومردم رافریب میدید وافکارشیطانی پیاده میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
شیطان امثال تو رو دیده بود که زانو نزد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
چقدر شيطان شيطان كردي شيطون بلا
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
9
13
چرنت نگو همین سگها چند وقت پیش یک پسر بچه رو تیکه پاره کردن واسایش رو از مردم گرفتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
10
12
کار خوبی کردن شهر پر ازسگ ؛بیماری انگلی زیاد شده
تارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
11
11
کار خوبی کردن. شهرداری مگه غذای اضافه داره بده ب این سگهای هار بخوره. هموطنت گوشت ندارن بخورن دچار سوءتفذیه شدید شدن بعدتوقع داری ب سگها غذا بدن چون تو دلت برای این سگها سوخته؟ اتفاقا عامل زادو ولد سگهای ولگرد شما هستید ک تغذیه اشون میکنید. چرا سگها داخل شهر تجمع میکنند؟ چون شما تحویلشون میگیرید! میخوای برای تو و سگها هتل سگ ها دایر کنن ک خوشت بیاد؟
بدون سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
11
14
به خدای واحد قسم والا بلا خواهیم دیداین افرادکه برای پول سگ رامیکشن دچار چه عذابی خواهندشدخواهنددیددچارچه گرفتاری ها وبیماری هالاعلاج خواهندشد.متوجه میشوندکه خداونددرقرآن چگونه ازحیوانات سخن گفته است وچقدرروایات وجودداردکه سگ رانکشید.حالا شما انسانهای حیوان نما بیایدبرای کارهایتان مقصرپیداکنیدوبه توجیح بپردازیداین سگ ها وحشی هستند.........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
دمت گرم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
2
13
قبول دارم این سگها باید از بین برن ولی خیلی ها مزخرف نگین کرونا از سگه،خیلی از این آدمهایی که میبینین و بظاهر زاهد و پاکن از بعضی از حیوانها هم نجس ترند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
15
12
سلام کار خیلی خوبی کردن ممنون ازشون شهرداری دمت گرم
پاسخ ها
رها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
همه ی مردم ن به خودشون رحم نمی کنن بیان به این طفلی ها رحم کنن
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
9
6
کاری بدرست بودن یا نبودنش ندارم. کافیه هیچ کس غذا نده و نذاریم از توی آشغالها چیزی بخورن بمرور تعدادشون کم میشه و مشکل امنیت مردم حل میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
مراقب باش روسا ندزدنت با اين انديشه هاي تابناكت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
3
15
راهکار های دیگه ای هم وجود داره مثل عقیم سازی
مانلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
5
16
راهکار های دیگه ای هم وجود داره مثل عقیم سازی نرها و یا ایجاد جاهای مخصوص برای نگهداریشونو... مثله خیلی از کشورهای دیگه!
و شماها مثله همیشه غیرانسانی ترین راه رو انتخاب کردید
ناشناس
|
France
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
12
11
این سگاهم که ولگرد تمام مریضی ازهمین سگا به عمل میاد اون خانمی که اینقد دادمیزنه اگه دلش میسوزه یجابراشون درست کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
واقعاخانمی.دلسوزوباایمان هستن اینارواصلانبایدکشت.
انسانیت حکم است وبس
صفر یک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
4
1
اگر همین استدلالها در مورد انسان به هر دلیلی بکار برده شود صحیح است ؟اهنگامی متوجه عمق فاجعه انسانی میشویم که ساده ترین کار تنها راه حل نیست شهرداری در یک درخواست از حیوان دوستان میتوانست منابع مادی لازم برای حفظ ونگهداری سگها را فراهم کند اگر بدنبال ساده ترین راه که ازهر انسان بی اندیشه ای که همان کشتار بدون زحمت وتلاش بدست میاید که گاه چقدر بعضی نظرها وحشتناک است چنانکه در همین کرونا اگر خواسته بودند که بین جوان وپیر حق زنده ماندن به جوانان در حالی که با این سرمایه عظیم در دوره تکنولوژی در این تصمیمها حقیقاتا به انسانیت انسانها باید شک کرد
یحیی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
10
14
واقعا برای اونایی که موافق این رفتارن متاسفم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
میگم بابت شعار دادنت ماهی چقدر میگیری با نمک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
ناشناس بي نمك
شما با اين همه درايت و شعور بايد رييس ناسا مي شدي
حقوق هاي اينجا برات كمه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
7
13
سلام علیکم
این خانمی که یقه خودش رو پاره کرده برای کشتن سگهای ولگرد که مشکلات زیادی رو تو جامعه بوجود میارند
کجا بوده زمانی که انسانهای بیگناه کشته می شدند
اگر قراره رگ گردنش باد کنه
نه برای 4 تا سگ
بلکه برای هزاران انسان بی گناه باد کنه
یاعلی
محمد رحمتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
7
15
این خانوم محترم اگر شاهد تصادف های سک با مسافر کش های بدبخت بود یا اون موتور سواری که اسنپ کار می کنه که یک هو سگ جلوش ظاهر میشه و متاسفانه به سگ برخورد می کنه و هرچی در آورده باید خرج خودش و موتور یا ماشینش کنه میدید شاید بی تفاوت رد می شد این خانوم آمار سگایی که به آدم حمله می کنن نداره بیماری هایی که انتقال میدن نداره یا اون پارک بان شریف که این سگا تمام پلاستیک های زباله یا سطل آشغال بهم می ریزن نداره خانوم جان من نمی گم طرز تفکرتو عوض کن آدما دارن از گشنگی می میرن شما به فکر سگایی درسته باید به فکر سگا بود اما هم نوع خودتون واجب‌تره.
پاسخ ها
آذربایجانی
| Switzerland |
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
اتفاقا من با موتور میرفتم یک سگ ولگرد بهم حمله کرد کم مونده بود بیفتم بمیرم یکبارم یکیشون پرید جلوی خودرو و جلوی خودرو ام نابود شد ولی مخالف کشتارم جانداران جانشون براشون شیرینه باید عقیم بکنند و یا مراکز نگهداری احداث کنند مطمئن باشید این توجیهاتی که کردید در مورد کشتار سگها هیچ کدوم مورد قبول خداوند نخواهد بود و بلایی بزرگ سر خانواده اون سگ کشها خواهد امد دیدم که میگم مطمئن باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
واقعاً این باصطلاح حامی حیوانات حال بهم زن شدن خو ببر سگها رو خونت باشون زندگی کن ما همیشه از اونور بوم میفتیم جمع کنید بساطتونو بچه های کوچک حمله میکنند توی کرمان فراموش کردین بچه خردسال رو خوردن اکوسیستم بخاطر اشغال ریزی بهم خورده و طبیعت توان تنظیم جمعیت سگهای شهری رو ندارن
آذربایجانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
از کجا میدونی از سگها نگهداری نمیکنم؟مشکل ما ایرانیها اینه چون عرضه عقیم سازی و جمع اوری و نگهداری اصولی سگها رو نداریم میایم و اونها رو میکشیم و دلایلمونم اینه که اونها به بچه حمله کردند اینو دریدند اونو دریدند خب ذات جانوران گوشتخوار همینه ما انسانهاییم که خدا عقل داده بهمون مشکلات رو حل کنیم نه اینکه درنده تر از جانوران باشیم
با وصف شماها در هند که فیلها به انسانها و مزارع حمله میکنند باید کشته شوند؟یا در خود ایران پلنگ و خرس کم به انسانها و گله حمله نکرده باید کشته شوند؟
من خودم بارها مورد حمله سگ قرار گرفتم و همونجور که گفتم یکبارم خودروی بنده متلاشی شد و میلیونها تومن خرج برداشت به خدا سوگند وقتی که دیدم سگ سالم از زیر ماشین دراومد و فرار کرد تصادف و زیان برام شیرین شد
شخصی رو میشناسم توله سگی رو کشته بود مادر توله بالای سر توله خودش وایساده بود و کمی سر و صدا راه انداخته بود اون فردیکه که اینکارو کرده بود با تصادف با خودرو یه مدت بعد پاش چلاق شد بله این توجیهات شما مورد قبول خداوند نیست
۱
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
8
16
سلام به این طرفدارسگ بگویید همه رایگان برای خودت ببرتوخونتون وباآنهازندگی کن وخدمت رسانی ماکه نمی ذاریم توسهرمون راآلوده کنندتوکه می خواهی همه برای خودت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
عزیزم این بدبختا فقط واکسن می خوان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
عجب حرف بی منطقی!
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
اگر میدونستید این سگهای ولگرد چه مزاحمتهایی برای شهروندان دارند هیچی نمیگفتید
اگه شهرداری اقدام نکنه خو میگید بی عرصه هس اگر هم بکشه میگید چرا کشته اگه یه نفرتون شب تو خیابون میرفتید از ترس حق میدادید به شهرداری. الانم متولی این کار شهرداریست دستشان درد نکنه کاش منطقه ما هم این جور شهردار با عرصه ای داشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
6
11
دستشون دردنکنه تومهدیس سگ ها دیگه تعدادشون ازآدم ها بیشترشده کاش بیان اینجاهم ریشه شون روبکنن خداخیرشون بده شماخانمی که جیغ میزنی خیلی ناراحتی ببرتوخونه ازشون نگهداری کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
گردنت بشکنه بی رحمی چقدر.پس تو هم دیگه نگو من حامی حقوق حیواناتم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
6
8
چه کار بی شرمانه ای...چه وجدان های خواب رفته ای...اسم خودتونم گذاشتید انسان...حیوونای زبون بسته رو میکشید.
این همه بودجه میاد کمتردزدی کنن ویه برنامه ریزی درست انجام بدن یجایی رو به محل نگهداری حیوانات اختصاص بدن...هرچند که وفای سگ بهترازآدمای امروزه اس.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
8
11
اونهایی که دلشون برای سگهای ولگرد میسوزد آدرس و تلفن خونشون بدن شهرداری سگها رو میبره دم در تحویلشان میده دو طرف هم راضین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
من دوست دارم اتفاقا بیارن بدن
bhan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
4
7
درهرصورت شهرداری مقصره!ازهمون اول تاسگازیادنشدن باعقیم سازی میتونست جمعیتشونوکنترل کنه که کاربه کشتارواعتراض مردم نکشه.خیلی ازآدمادلشوندارن ببینن شهرداری بیاد حیونای زبون بسته روبه گلوله ببنده
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
3
4
سلام بهتره برای رهایی ازاین همه سگ آنها را به محلی دور از شهر برد ورها کرد
هر چه پیش آید خوشاید ....
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
4
2
هر چه پیش آید خوش اید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
8
9
خیلی خیلی کار درستی میکنن بهبهان هم وضعیت خرابه زن و بچه هامون جرعت نمیکنن پیاده تو خیابون تردد کنن همین که داد و فریاد می‌کنه برای جمع کردن فالوره
ساناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
4
9
توی پردیس سگهای ولگرد یکی دوتا نیست و گله ای هستن و ادم جرات نمیکنه بره توی پارک محله ورزش کنه از بس سگ ریخته اونجا . توی فلکه بهزیستی به حدی سگ داره که جرات رفت و آمد نداریم بخدا . من کلاس پنجم بودم توی پردیس یه سگ گازم گرفت و درسته که منو رسوندن بیمارستان و جون سالم به در بردم اما از همون سالها این خاطره ی بد توی ذهنم موند و با مشاوره هم درمان نشدم و هنوز که هنوز حتی از حیونای دیگه هم ‌میترسم که مبادا بهم آسیب برسونن . امیدوارم هر چه زودتر فکری به حال امنیت مردم اهواز کنند .‌
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
4
8
حیوانات هم خدایی دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
3
8
بالاخره حیوانات هم خدایی دارند
بهنوش
|
Germany
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
8
8
هر کسی دستور داد و اجراء کرد..فرهنگ عقب افتاده داره
محمو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
7
9
خوب کاری کردن جای سگ تو خیابون نیست پدرمون رو در اوردن امنیت نداریم میترسیم شب بریم بیرون از دست سگ ها گله ای حمله میکنن موافق کشتنشون نیستم ولی عقیم سازی فایده نداره! خیلی خیلی زیادن
سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
5
13
دورود به همه همشهریان گل اهوازی
خدا شاهده خودم چندین بار به عینه دیدم که سگهای ولگرد گله‌ای به آدم حمله کردن و شبها واقعا خطرناکند پارسال بچه‌همسایمون رو لت‌پار کردن که به زور از چنگشون درش‌اوردیم از خونریزی تا حد مرگ رسونده بودن . کسایی که میگن سگها ناقل بیماری نیستن لازمه یه تحقیق و سرچ کوچیک توی اینترنت بکنید یاااا برید بیمارستان راضی یا ابوذر که واکسنهای هاری دستشونه آمار بگیرید و ببینید روزانه چقدر سگهای ولگرد مشکل‌ساز شدن بنده به نوبه خودم از کارگران شهرداری که کارشون فقط انجام وظیفه بود ممنونم
دوستانی که مثل این خانم که اینجور از روی ترس و احساس بی فکر همچین کاری میکنن و فیلم کارگران زحمتکش رو توی فضای مجازی پخش میکنن از آه بی‌گناه بترسید و هیچ آدم با آبرویی اینجوری با آبروی مردم بازی نمیکنه واقعا از کار این خانم خیلی ناراحت شدم
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
جناب همشهری کشتن سگ ها پاک کردن صورت مسئله است. اینکه سگ ها برای مردم مشکل ساز شدند از بی تدبیری مسئولین شهری و استانی است.
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
1
6
بریدبه کارو زنوگیتون برسین .شعرنگین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
خدا اینهارو فرستاده تا انسان ازشون درس بیاموزد سگ وفا داره
Azim
|
Germany
|
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
2
4
شهرداری کلانشهر اهوازبرا کجا شهرش برنامه داره که برا این قضیه داشته باشه ۱۰ ساله که ساکن اهواز م متاسفانه هر روز شاهد این داستان ها هستیم باور کنید صبح که می خوام برم سر کار با خودم میگم اینجا شهره داخل خیابون هر جاش که میبینی گله سگ قطعا راه دیگه بهتر از این بود ولی من بارها فکر میکردم حالا که راهی ندارن یه جوری اینها از بین ببرن
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
3
7
آقای محترم روشن فکر حامی حیوانات اگه خواهرت خانمت مادرت صبح زود بخواد بره سرکار یا شب از خرید بازار برگرده و این سگها به اون حمله کنن یا به بچه ت یا بچه ی کس و کارت حمله کنن باز هم ازشون حمایت میکنی مگه اگه اینا بودجه دارن مردم معتاد کارتن خواب رو جمع نمیکنن
Shohreh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
8
8
توی خیابونای ترکیه پر از سگ و گربه اس, هرکسی به هر نحوی بهشون غذا میدن, به هیچ انسانی هم آسیب نمیرسه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
3
5
شهردار سابق، زنشو با اسلحه تو حموم مبکشه، بعدش هم باافتخار میره اعتراف میکنه و هیچ قصاص و محاکمه ای هم نمیشه ، تازه عکس یادگاری هم باهاش میگیرن
دیگه این سگها که جای خود دارن...
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
3
5
بیا یا گشتی تو شهر بزن داخل هر فضای سبزی بهتر از ما نشتند شاید شما خوشت بیاد اما مردم خوزستان در فلاکت خودشان ماندند فقط مونده بیماری از سگ ها
خدا نصیبت کنه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
5
5
اقای خوب که دم از ازار حیوانات میزنی خودت برو سگهای ولگردو جمع کن براشون جا درست کن من بخاطر این سگها پسر مجروح شود اگه بهم اجازه میداند خودم با اسله به جون اونا میافتادم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
8
9
واقعا برای کسانی که موافق این کشتار بیرحمانه هستند و بویی از انسانیت را نبردند متاسفم خدا هم از خلق موجودی پلید مثل این انسانها شرمش میاد مگر کره زمین فقط جایگاه انسانها ست موجودات دیگر حقی ندارند ما به کجا داریم میریم چرا اینقدر بی وجدان شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
بابا با وجدان چرا ادعای الکی داری بزار حیونا تو خونت پرسه بزن بد ادعای انسانیت بکن
مسعود خالدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
6
12
آهای خانمی ک این سگها رو بچه های خودت میدونی و بهشون میگی پسرام

خوب ببرشون بجای بچه ها ازشون مراقبت کن و باهاشون سر یه سفره بشین

شما هم آقای سایت محترم مواظب حرف زدنت باش و کمی مودب باش لطفا"

به کار یک انسان وظیفه شناس و بهداشتی و شب زنده دار که برای آسایش زن و بچت زحمت میکشه ، نشستی چای هورت میکشی و مینویسی وحشیانه

خوب آقا ببریدشون توی رختخواب بچه هاتون بخوابونیدشون

ما هم با کشتار موافق نیستیم اما شما یه پویش خانوادگی با این سگها درست کنید ما هم تحویل شما بعنوان بچه هاتون میدیم ک بهشون پیگید پسرامون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
1
9
قطعآ هیچکس با کشتن هیچ حیوانی موافق نیست.
ولی بنده به عنوان یک شهروند اهوازی باید بگم که تعداد این سگها واقعآ زیاد شده و تقریبآ میشه گفت از کنترل خارج شده بطوری که از تعداد آدمها بیشترن اگر هم راهی بوده برای جلوگیری از تولید مثل این حیوانات و ترتیب اثر داده نشده باید مسولین مربوطه بازخاست بشن.
البته که حیوانات واقعآ بی آزاری هستن ولی اکثر خانم ها و کودکان از دیدنشان وحشت دارن و انتقال بیماری رو باید متخصصان نظر بدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
6
7
اقای شهردار خجالت بکش دستور دادی داری سگهای بی زبونو میکشن اگر راست میگی جا درست کن براشون جمعشون کن چهارنفر بیکار مواظبت میکنن ازشون
پاسخ ها
تارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
خوشبحالت ک اینقدر حالت خوبه! ۴ نفرو استخدام کنن ک از سگهای ولگردپرستاری کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
چرا پرستاری نکنن؟ افت کلاسه برا آدم هایی مثل شما؟ این همه دامپزشک داریم ک ب خاطر شرایط بد این کشور بی کار هستند که حاضرند با عشق و دل و جان پرستاری سگ های ولگردی بکنن ک ارزششون بالاتر از خیلی از انسان های دارای فقر فرهنگه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
4
4
من میگم جمع میکردی و یک منطقه دور از اهواز رها میکردین که خودشون زندگی کنن کشتن انها خیلی کاره بدیه چون اینا جان دارن فقط خدا به راه راست هدایتتان کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
4
7
کاربسیار پسندیده و شجاعانه ای انجام داده شهرداری اهواز و باید برای این کار به شهردار مربوطه لوح تقدیر داده شود .
تمام شهر شده سگ های ولگرد و عموما در فاضلاب خوشونو تمیز میکنن و بعد به میان مردم می آیند و متاسفانه آمار شون روز به روز داره تصاعدی بالا میره حالا بعد مدتی یه شهردار شحاع پیدا شده این کار رو انجام داده یه آدم شکم سیری مثل این زن پیدا شده و این فیلم رو داره بازی میکنه
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
3
8
خانم محترم.تا حالا سگ دنبالتون نکرده که از ترس قلبتون بیاد توُی دهنتون.در ضمن شهرداری با سلاح گرم آنها را کشته، نه با سلاح سرد،یعنی این موجودات زجرکش نشده اند.خیلی ها هستند که بخاطر شغلشون مجبورند صبحها زود از خونه بیان بیرون ولی از ترس سگها امنیت ندارند.حتما مردم از شهرداری درخواست کرده اند که اقدام کنند.نمیدانم اگر همین سگها کودکی را تکه پاره کرده بودند،شما هنوز هم داد و فریاد می‌کردید؟!آرامش و جان انسان‌ها مهمتر است یا حیوانات؟غربی ها که این همه از حقوق حیوانات حمایت می‌کنند،بصورت وحشیانه ای حیوانات بی زبان را ذبح می‌کنند.
پویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
1
5
به نظر من صادر کنن چین
وحید گودرری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
5
5
شهرداری واسه عقیم سازی و نگهداری این سگها بودجه داره،طبق عادت همیشگیشون پول رو بالا میکشن و این موجودات دوست داشتنی رو میکشن.
شما یبار برید به این فرشته ها غذا بدید ،متوجه میشید اول که انسان رو میبینن فرار میکنن،غذا که سمتشون پرت میکنی فرار میکنن،بعد آروم آروم میفهمن اومدی کمکشون کنی میان غذا رو برمیدارن.
به نظر شما دلیلش چیه؟اینا وحشین یا بزخی انسانها؟
ما که زورمون به شهرداری نمیرسه ،چون دولت حمایتشون میکنه، ولی اینو بدونید هطور که با زمین و موجودات زنده و طبیعت رفتار کنید،طبیعت همون کار رو باهاتون میکنه.
بقیه دنیا که این فرشته ها رو وحشیانه نمیکشن،انگل گرفتن؟
این حرفا بهانه ای واسه بالا کشیدن بودجه مختص این کاره.
پاسخ ها
تارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
لال شی ک ب سگ نگی فرشته. انسان اگه از انسانیت خودش سقوطکنه ب حیوانیت میرسه و اگه ب کمال برسه ب درجه فرشته ها میرسه بعد تو ب سگها میگی فرشته؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
بدترین کار همین غذا دادن به حیوانات ولگرده
باید ببرن تو کویر ولشون کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
2
4
اشتباهه اینهمه کره ای های عزیز له له میزنن برای گوشت سگ اونوقت شما اینجوری میکشیدشون بدین کره ایها بخورن گوشت سگ محبوبترین غذای کره است
طاهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
3
8
ای خانمی که خودتو کشتی ،حتمآ دغدغه ای نداری و وضع مالیت خوبه،توی این شرایط فلاکتبار چشماتو رو همه چی بستی و برای خودنمایی حامی حقوق سگها شدی ؟
خیلی روحیه ی لطیفی داری به انسانها هم کاری نداری چون برا طبیعت مضرن ی زمین اطراف شهر بخر و یا خونه ت رو به سگها اختصاص بده.
یکی داشت می مرد در درد بی نوایی،دیگری آمد وگفت عمو زردک نمی خواهی
ح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
4
6
آزاری ندیدیم ازشون ولی خیلی زیاد شدن. هرکدوم 12تا می زاییدن. حساب کن. 10تاش میشه 120تا از یه خیابون انسان بیشتر جمعیت داشتن. کشتن درست نیست. این وضعم درست نیست. از ریشه خرابه. من که بدی ندیدم از سگهای دور اطراف.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
2
3
سک کشی،یه روز سوژه رسانه ایی میشه
یه روز براش فیلم درست میکنند
سگ ها چقدر طرفدار دارند،مخصوصا اونا که جنس پاچه گیر باشند
یه سئوال؟این معظلاتی که هر روز سوژه میشه خب عقلا کامنت گذار،راه حل بدهید
همش که نمیشه نق زد،و ایراد گرفت،
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
3
8
اوناییکه فکر میکنند سگهارو نباید کشت ، حتما تو محله شون سگ ولگرد و و حشی ندارن و ندیدند که سگهای ولگرد و مریض چه بلایی سر بچه های مردم و مردم آورده و میاره، حتما خونشون از این سگهای فانتزی دارند که اندازه یه آدم بالغ براش خرج میکنند.
خوشحال نمیشم اگه یکروز یکی از این سگهای ولکرد خودشون یا بچه هاشون و یا خواهر و مادرش رو بگیره ، اون قت ببینیم چی میگن و شهرداری چیکاره است؟!!!
ماریــــاآرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
4
4
هرکاری میخوای بکنی به زن یادخترباگوشیش دنبالته ک ازت فیلم بگیره
موسوى
|
Germany
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
5
8
اين دلش برا سگها نسوخته میخواد خودنمایی کند اگر راست میگه آنهارا
جمع کن وازانها نگهداری کند
سالم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
5
5
من كه هر روز صبح ميرم سر كار با دوچرخه حد اقل ٢٠ سگ خواب هستن سر جاده و در خيابان كسي اذیت نميكنن اين حيوانات حرمت دارن
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
2
4
زندگی خیلی از ما زنگی سگی شده در عجبم که واسه این جور مسائل گزارش تهیه میکنیم ولی در مورد زندگی انسانهای با شرفی که تو این مملکت با ذلت زندگی میکنن گزارش مردمی نداریم. خانمی که فیلم گرفتی مطمئن باش اگه یکی از این سگها به شما حمله کنه خود شما اولین نفری میشید که قصد کشتن سگها رو میکنید. خواهشا ادای آدمای روشنفکرو در نیاریم که هر چی داریم میخوریم از از این ادا بازیاس
پاسخ ها
زری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
خوب اگه حرف این خانوم درسته چرا مگس و سوسک و موش و پشه رو میکشیم اونا هم حیوون هستن دیگه؟ سگ ولگرد رو با سگ اهلی یکی نکنید لطفا.
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
4
4
من امروز صبح که خاستم سر کار برم ششتا سگ سر کوچه ایستاده بودن از ترس اینکه بهم حمله کنن سنگ دستم گرفتم حالا گشتار سگا خوبه یا بده من نمیدونم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
3
8
این خانمه که خودشو با داد زدن .. اگه یک بار یه سگی بهش حمله میکرد اینجوری نمی کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
3
5
بنظرم بهترین کار عقیم کردنشونه واقعا سگهای ولگرد وخطرناک توشهر قابل تحمل نیستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
بله بهترین کار همینه ولی وقتی دانشگاه علوم پزشکی نخواد همکاری بکنه شهرداری‌ها جز این راه ‌؛ راه دیگه ای ندارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
6
9
من جای شهرداری بودم به کلانتری زنگ میزدم که اول این خانم رو بازداشت کنه به خاطر تشویش اذهان عمومی بعد آدرس خونه زنه رو میگرفتم و سگای ولگردو میریختم خونش ودر ورودی خونشون جوش میدادم بعد دو روز میومدم ببینم حالش چطوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
ميگم داعش نيرو مي گيره حقوق خوبيم ميده زود تر برو ثبت نام كن
مهیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
2
4
کشتنشون خیییلی گناه توروستای ماسگ ولگردخیلیی زیاده دامادمون هرروزبراشون غذامیریزه ازمرغ فروشاضایعات مرغارومیگیره نون میگیره براشون میریزه هرشب لب جاده منتظرمیمونن تابیاد باورکنیداین حیونادرحق هرکسی که خوبی کنددعامیکنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
3
4
ما هم با کشتار این حیوونا مخالفیم و نباید به این شکل باشه
ولی خداوکیلی دوبار همین سگا تو میدون پارک اهواز به بچه های من که یکیشون یک سال و نیمشه حمله کردن و ترسوندنشون. آخه تو پارک بچه ها درحال بازی هستن و دویدن و این حرکت رو سگ ها گاها متوجه نمیشن
با این اوصاف خانم محترمی که داری جیغ و فریاد میکنی یه کلیپ درست کن و برا بچه های ما که آدم هستند و از ترس سگها تو پارک هم نمیتونن برن گزارش تهیه کن و جیغ و داد کن
فردین
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
3
7
سلام دستتون درد نکنه واقعا خوب کاری کردن من اهل سنندجم اینجا هم سگ ولگرد زیاد داره زن و بچه هامون امنیت ندارن شما هایی که ادای روشنفکری میکنین برین تو کشور های اروپایی ببینین یه سگ حتی تو خیابون هست همه سگهاشون خونگیه اونجا هم این سگ های ولگردو میکشن تا ناقل بیماری نباشن... از شهرداری سنندج هم درخواست دارم همین کارو با سگ های ولگرد سنندج انجام بدن چون واقعا دیگه زیاد شدن ممنونم.
م. گودینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
4
4
سگ و موش دو حیوان موذی و مزاحم و بیماری‌زا هستند و هیچ راهی آسانتر و دسترس‌تر از کشتار آنها نیست. در تمام جهان هم این کشتار انجام می شود. اگر این خانم و امثال ایشان راهی بهتر برای کم کردن شر سگ و موش بلدند بگن تا دست اندر کاران بفهمند و اجرا کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
4
7
شماکه ادعای حمایت ازاین حیوانات رادارید یک لطفی بکنید اینا راتوخونتون راه بدیدوگرنه الکی اشک تمساح نریزید..سگ هم عامل بیماریه هم ناقل بیماریه.واقعا دست شهرداری ومامورین شهرداریها که اقدام به این کارکردند درنکند.خیلی ممنوع.کاش شهرداری بندرعباس هم اقدام مشابه کند
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
1
6
البته که همه ی حیوانات حق حیات دارند اما جای سگ توی خیابون نیست. خیابون معبر عمومی است و باید احساس ناامنی به مردم بویژه به کودکان و زنان دست ندهد. بحث هاری رو هم در نظر بگیرید. بابا نه افراط نه تفریط. جای سگ توی سطح شهر و روستا و خیابون و ... نیست. شما خودت اگر بچه ی کوچیکت یا همسر و خانمت و ... تو کوچه با یک سگ ولگرد و... مواجه بشن چه حسی بهت دست میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!.
ببب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
5
7
بسیار کار خوبی کردن....خیابان ها شده پر از سگ ولگرد که خیلی هم خطرناک هست... هر کسی که ناراحت میشه سرشو بکوبه به دیوار تا آروم بشه
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
3
8
سگ هم آفریده خداست افرادی که سگ هارو از بین می برن قطعا باید حساب پس بدن اگر به خاطر بی لیاقتی مسولین براشون جا در نظر نمیگیرن دلیل نمیشه بکشنشون
گل مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
5
7
خانمی که این طوری جیغ می زنی وقتی سگهای ولگردتوی پارک دختربچه رو دریدجیغ زدی؟خودم صبح در پارک شهر خودمون که پیاده روی میرم آزبس سگهای ولگردهستن گاهی اوقات از ترس دست همکارم یا همسرم رو می گیرم؛این جیغها رو برای رژیم کودک کش آل سعود بزن؛دراسلام روایت داریم که به حیوانات آزار نرسانیم اما آیا باید به انسانها آزار داد مقداری تفکرنه جیغ وداد الکی برای جلب توجه دیگران!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
1
5
انشالله هر کسی در این دنیا خواسته و ناخواسته مرتکب ظلم و جنایتی میشه داغ ... رو ببینه و شک نکنید خواهد دید
Mahmood
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
3
3
این مشکلی هس که ما هم تو شهرمون داریم.واقعا سخته اصلاجرات نمیکنیم بچه هارو تنها بذاریم برن بیرون .اینجا که روز از وجود خودشون درعذابیم شب هم از سروصداشون اسایش نداریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
1
0
سلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
2
2
به نام خدا سلام به همگی شما درسته که این سگ ها خطرناک هستند اما فقط حیوانات نیستند که در محل زندگی ما انسان ها زندگی می کنند بلکه ما هم همینطور هستیم مگر ما وقتی به طبیعت می رویم حیوانات ما را می کشند؟
ما انسان ها هستیم که با این همه فایده ای که حیوانات برای ما دارند با آنها وحشیانه رفتار میکنیم
خوب است ما هم وقتی به طبیعت می رویم حیوانات ما را بکشند چون تمیز نیستیم و به طبیعت آسیب می زنیم

اگر این شهرداری اهواز به فکر مردم بود معابر و خیابان های شهر رو درست می کرد نه اینکه سگ ها رو بکشه تا پول بیشتری بالا بکشه
همین شهرداری می تونه این سگ ها رو برای نگهبانی از محل های مهم و با ارزش استفاده کنه نه اینکه این سگ ها رو بکشه
این اتفاق تقصیر مردم نیست چون سگ های خیابانی خطرناک هستند
بلکه تقصیر شهرداری هست که نمیتونه باید از این سگ های بیچاره استفاده کرد و به آنها اهمیت داد نه اینکه آنها را کشت
برای آن عده از افراد هم که می گویند اگر طرفدار سگ ها هستید آنها را ببرید و در خانه خود نگه دارید هم دلیل دارم
نگهداری سگ ها وظیفه شهرداری هست نه مردم برای هینکه مردم این شهر و تمام مسئله های شهر را به شهرداری سپردند
خدانگهدار
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
3
7
معضل زیاد شدن سگ های ولگرد از زمانی زیاد شده که افراد به اصطلاح حافظ حقوق حیوانات بدون دست تو جیب کردن و با هوچی گری و فریادهای از روی شکم سیری مانع کنترول جمعیت این حیوانات شدن. الان بخاطر حقوق این حیوانات، داره حقوق شهروندی انسان ها لگد مال میشه. زن وبچه مردم جرأت ندارن صبح و غروب بیان بیرون، هرجا رو نگاه می‌کنید گله گله سگ جمع شدن و توی فصل جفت گیری هم که بسیار خطرناک و مهاجم میشن.
اگر NGO های حامی حقوق حیوانات و اعضای محترم خانواده اونها که تعدادشون هم توی کشور کم نیست تقبل کنن هر کدوم سرپرستی 20 سگ رو به صورت خصوصی بپذیرن و با هزینه شخصی به حمایت از این موجودات بپردازن اونوقت واقعا توی ادعای خود صادق هستن. وگرنه از بودجه عمومی که حق انسان ها هست مایه گذاشتن ادعای بیخوده.
ما موافق خشونت علیه حیوانات نیستیم. ولی برای حفاظت از انسان، معدوم کردن حیوانات موذی درهیچ جای دنیا و هیچ مکتبی مشکل نداره.
شما دیدید جایی برای کشتن موش‌ها این دوستان بیان وسط و مانع بشن وحمایت کنن؟؟؟
دیدید واسه حشرات بیان جلو و مانع سم پاشی بشن؟
اگر این دوستان خودشون یا خانواده شون هم از آسیب های مستقیم و غیر مستقیم این حیوانات بهره‌مند می‌شدند الان واسه این موضوع یقه چاک نمی‌دادند.
مخلص کلام اینه که بجای ادا درآوردن و فاز حمایت حیوانات یه راه کار عملی و قابل اجرا ارائه بدید که هم منافع حیوانات حفظ بشه و هم انسان ها و هم ابزاری برای دست درازی عده ای به بیت المال نشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
2
6
خونه ما ملی راه سمت فلکه زاویه. بابا اینجا سگ ها گله گله حرکت میکنند. نمیدونم شما کجا اهواز هستین اما اینجا مدام سگ ها به سمت یکی گله ای حمله میکنند عزیز من ما هم مشکل داریم با این موجودات مگه داخل شهر باغ وحشه. شما که حق حقوق سگ میخوای برو شهرداری با هزینه خودت از این سگ ها نگهداری کن لامصبا یکم فرهنگ غربی دیدن سگ شده تنها موجود روی زمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
2
2
برای درامان ماندن از گاز سگهای وحشی برای شما و بچه های شما و امراض ناشی از ان مثلا هاری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
1
3
سلام. وجود سگ های بی صاحب در شهرهای ایران و به ویژه در حاشیه شهرها تبدیل به معضلی بزرگ شده. امید وارم با روشی انسانی تر این موضوع حل بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
2
6
زن کودک دراین دنیا بی گناه کشته می شوند حالا یک زن دیوانه از سگ دفاع می کند .برو اگه شهامت داری از هم نوع‌خودت دفاع کن
امیر مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
5
1
خدا جواب هر که این سگ های بیچاره میکشه بده . نمیدونم چرا اسم انسان و سگ بر عکس گذاشتن .
والا من که میرم بیرون چهار پنج تا سگ میان طرفم دومشون چپ راست میکنن فقط میخوان بازی کنن .
M
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
1
5
کشتن حیوان ها به هیچ وجه کاری درست نیست و با انسانیت مغایره، اما خب چیکار باید کرد؟ زن و بچه مردم با ترس و لرز رفت و آمد میکنن تا مبادا سگ ها بهشون آزار برسونه. مشکل از مسئولاست که یه فکر اساسی نمیکنن تا هم ما امنیتمون تامین بشه، هم اون زبون بسته ها اینطوری کشته نشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
2
6
خیلی کار خوبی میکنن می کشنشون اگه بچه شما رو این سگا پاره پاره میکردن بازم مخالف کشتنشون بودید.
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
2
6
خوب کاری کردن دستشون درد نکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
1
5
لطفا اونی ک ساکنه اهوازه فقط نظربده
چون کسی ک تواهواز نیس فقط بلده شعار بده
من ن مخالفم ن موافق فقط اطلاعاتشو ندارم پ نظر الکی نمیدم
پاسخ ها
Xxx
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
کاملا موافقم
اسد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
1
1
نسل آدم و حوا از اولش همین بود ، یه تسویه حساب خشگل باهاشون میشه .
زلزله،زلزله،زلزله
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
1
3
از روزی که پای این مسافر ها به مازندران باز شده تعداد این سگ های ولگرد صد برابر شده طرف دو روز در سال میاد اینجا بعد به خودش این جسارت و میده نطر بده سگ کاربرد داره یا سگ گله برای نگهداری حیوانات یا سگ نگهبان برای باغ و زمین یا سگ شکاری واسه شکار دیگه جز این سه مورد که گفتم چه کارایی داره؟اگه عده ایی میخوان ازشون تو خونشون نگهدارن هیچ مشکلی نیست ولی اینکه یه عده میان گلوشون جر میدن واسه سگ های ولگرد زحمت بکشن بیان ببرن اون ها رو به فرزندخوندگی قبول کنن مردم که نباید پاسخگو امیال درونی شما باشن جرات نمیکنیم شب از منزل خارج شیم یه کودک جرات نداره تو روز تنهایی بره بیرون بنده هر روز صبح میرم جنگل پیاده روی از خطر پلنگ و خرس و گراز نمیترسم ولی روزی نیست چندتا سگ بهمون حمله نکنن دیگه شورش و دراوردن یه عده طرف واسه بچه خودش غذا درست نمیکنه رفته تو خیابون واسه سگه غذا ببره جمع کنین این بساط لاکچری بودن و باکلاس بودن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
1
3
نگهداری سگهای ولگرد هزینه سنگین برای شهرداری ها داره این خانم هم که داره فریاد میزنه بیاد بگه درماه چقدرهزینه حاظره برای نگهداری همون سگها پرداخت کنه باورکنید هیچی کشتن سگ ولگرد ازقبل انقلاب هم توسط شهردلری انجام میشده ولی الان چون مردم دنبال مشهور شدن توفضای مجازی هستن یکی یدونه موبایل برداشتن ازدر ودیوار شهر فیلم میگیرن میزان اینستا همین خانم اگه سگ ببینه داره ازگرسنگی میمیره حاظرنیست نیم کیلو گوشت جلوش بندازه شاید یه مشت نون خشک دم دستش باشه براش پرت کنه ولی مطمنم هزبنه نمیکنه
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
1
3
کشتن راهش نیست، بهداشت رعایت بشه خود به خود کم میشن. در ضمن عقیم سازی راه بهتریه. خداروخوش نمیاد. مثلا انسانیم! اینکه مردم میترسن دلیل نمیشه حیوون بیگناه خداروکشت. چقدر حدیث داریم که محبت به حیوانات پاداش اخروی و دنیوی داره. پس بیشک کشتنشونم داره
Hoonaz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
2
4
بیچاره سگ های زبون بسته . دلم به حالشان می سوزه . کاش می شد من حیوانات را خیلی دوست دارم و این موضوع مرا ناراحت می کند .
پاسخ ها
وحید از اهواز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
تو یکم املا نوشتن یاد بگیر بعد دلت برا سگ ها بسوزه
تارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
دمت گرم خوب جوابشو دادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
جناب وحید و تارا خانم شما هم کمی انسانیت یاد بگیرید و فکر نکنید با خوشحال شدنتون بابت کشتار وحشیانه سگها خانواده خودتون روی اسایش میبینه دنیا دار مکافاته ببینید کی گفتم
ادم
|
United States of America
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
1
3
میخانه اگرساقی صاحب نظری داشت می خواری ومستی ره ورسم دگری داشت دیگه حرفی نمونده که راجب این حیواناتی بی زبون کسی نگفته باشه فقط میتونم بگم خداخودش حق این حیوانارو ازشون بگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
1
4
بیچاره حیوانات . قلبم درد آمد .
علی رضا
|
Netherlands
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
3
3
اگه میخواهید فرهنگ و شعور یه ملت رو بسنجید رفتار اون جامعه رو با حیوانات بسنجید. خدا جسم آفریده وروح در آن دمیده و زندگی داده . حال یکی مثل این افراد که بدتر از داعشی هستن و بدون قلب و احساسات میان اینکار کثیف و جنایت رو انجام میدم. روزی خواهید شنید که این دونفر به طرز فجعیی مردن . اگه فیلم چند روز پیش رو دیده باشید که یه نیسان با تعداد زیادی سگ که کشته بودن چپ میکنن و هرسه به درک واصل میشن . اینا هم به همون مرگ دچار میشن . انشالله بدتر از اون . چون بدون حیوان هم دعا می‌کنه هم نفرین . خدایا خودت جزای این افراد رو بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
2
2
اتفاقا کار بسیار خوبی میکنه شهرداری، دستشون درد نکنه، اینایی که حافظ حقوق حیواناتن یه سوال دارم جواب بدن!
چطور این همه گاو و گوسفند و مرغ... هر ساله بخاطر شماها میکشن و شما هم استفاده میکنید و چیزی نمیگید، حالا برا این سگها دلسوز شدین!؟؟؟؟؟؟؟
بابا شب تا صبح از سر و صداشون داخل اهواز خواب نداریم و تمام خیابون شده نجاست سگ و بوی تعفنشون همه جا پخش شده دیگه، انگار تویلست نه خیابون، بسه دیگه لطفا، با یه تیر راحت خلاصشون میکنن که زجر نکشن
بیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
0
دور از انسانیت بود اینا به محیط زیست لطمه وارد کردن محافظان محیط زیست پس اینجا چیکار ن جواب گو باشند ازشون استفاده میشه وبعد اونا رو از بین می برن
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
3
فک نکنم شهرداری هم خیلی براش راحت باش کشتن سگها خوب میشه ی کار دیگه ای هم کرد فراخوان بزن از روشنفکران شهر بخواد که بیان برای جمع آوری این سگها کمک کنم وهر کدومشون چندتا از اینا رو ببرن تو خونه هاشون ازشون نگهداری کنم دیگه اینهمه های وهوی نداره
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
1
1
وقتی که بی قانون باشه، بهتر از این نمیشه، بیچاره حیوونایی ک تو ایران هسن، بیچاره سگای بیگناه.
تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
1
3
‌ارزش‌سگ‌ازشماها‌‌خیلی‌بیشتر
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
2
2
بنظرم همه سگهای شهر رو باید با اسید بکشن چون جسدشون هم بیماری داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
2
1
این همه مشکلات تو جامعه داریم اینهمه انسان‌ دارند با بیماری با گرانی با فقر زندگی میکنند آدمهای هستند که نان شب ندارند به بچه‌ها شون بدن اینهمه دغدغه داریم اینهمه جوان بیکار داریم بعد یه آدم مغز کوچک وزنگ زده که نمی‌دونم کجا یه پستی دیده حالا جوگیر شده اومده کلیپ زده بیرون،واقعا آدم نمیدون چی بگه،اگه واقعا خیلی میخای انسان باشی به یه انسان نیازمند کمک کن از پدر کارگری کلیپ تهیه کن که تو خرج اولیه زندگیش برای بچه‌ها ش مونده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
1
2
تو آقای ایران ناشناس تو همون راننده هستی چرا مال حروم میخوری میدونم مهمونی چون همش داری میگی چرا از اون دوتا فیلم گرفته تو همونی من میدونم همونی فقط بگو همونی بگو بگو بگو یک گریزی داره ولی میشه یه حصار کشید یه واکسن ضد هاری چیز ارزشمندی نیست این سگ چه گناهی داره ثابت کن مریض بوده
یک ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
1
انسان ها را قتل عام می کنند و توان نگهداری از اونا را ندارند اینها که بقول خودشان سگ هستن
شامی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
3
2
نمی خواهم سلام دهم به کسی که قدرت و مقام ایشان را به ضلالت و گمراهی کشانده
این عمل جنایی را حتی حیوانات هم مرتکب نمی شوند جناب شهردار
ریختن خون حیوان هیچ فرقی با قتل یک مسلمان ندارد
فرعون طغیان کرد طاغی پروردگار شد اما در مقام طغیان حیوان کشی نکرد حالا ببین در چه موقعیتی هستی
عیسی محمودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
3
سلام من خودم بچه اهوازم ،بنظرم کشتن حیوانات ولگرد و مریض و معدوم کردن لاشه آنها کاری درست و منطقیه ولی اخلاقی نیست ،بخصوص توی منطقه خوزستان که از لحاظ بهداشت واقعا ضعیفه ، بهتره پاکسازی بشه از سگهای ولگرد و موجودات موزی و....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
2
2
سلام خوب کاری کرده شهرداری اگرهرکس معترض هست هزینه نگهداریشون روبده الکی شلوغ نکنید
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
1
2
اگه واقعا شیعه علی هستیم باید بدونیم که امیر المومنین جایی خاص برای نگهداری سگها داشت واز اونها مواظبت میکرد تا زمان مرگشون .کشتار این حیوانات واقعا وحشیانست
معصومه وهبیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
1
1
سلام و علیکم دراین‌دنیا هیچ موجودی بیهوده آفریده نشده است ،به نظر بنده حیوان‌کشی کاربسیاروحشیانه ایی می باشد که مغایرت دارد با دین اسلام که اینقدر سفارش شده به محبت کر دن به حیوانات سگ جزحیوان موذی نمی باشد که کشته شود ،شهرداران محترم استانها بجای کشتن ای حیوانات زبان بسته درفکر محیط حفاظت شده برایشان باشند و مردم ایران انقدردلسوز ومهربانند که برایشان‌ غذا هم میبرند ودولت هم باید تامین در فکر غذایشان باشد
معصومه وهبیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
1
سلام و علیکم دراین‌دنیا هیچ موجودی بیهوده آفریده نشده است ،به نظر بنده حیوان‌کشی کاربسیاروحشیانه ایی می باشد که مغایرت دارد با دین اسلام که اینقدر سفارش شده به محبت کر دن به حیوانات سگ جزحیوان موذی نمی باشد که کشته شود ،شهرداران محترم استانها بجای کشتن ای حیوانات زبان بسته درفکر محیط حفاظت شده برایشان باشند و مردم ایران انقدردلسوز ومهربانند که برایشان‌ غذا هم میبرند ودولت هم باید تامین در فکر غذایشان باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
2
الباقی را ببر خونه خودت نگه دار
معصومه دهبیدی خدا،
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
2
بنام خدا ،:خواهران و برادران هم دینی وعزیز،یک عده مخالف حیوان کشی هستند نیک عده موافق ،اما عزیز ان دلم شما تصور بفرما سگی که کشته شده مادر بوده چقدر دردناک است که بچه هایش چشم انتظار مادر باشند ،راه مبارزه با سگهای ولگرد کشتن نیست بلکه سروسامان دادن به ان‌حیوانات می باشد که خداوند حق حیاط به آنها داده است شهرداران محترم باید تدابیری بیاندیشند تا حیوانات بیگناه در محیطی حفاظت شده زندگی کنند وامیدوارم‌دیگه سگ کشی تکرار نشود چون کار بسیار وحشیانه ایی می باشد ،در ضمن سگها اگر حمله می کنند خوی وخصلت شان است ،اما وای به حال آن شهرداری که دستور کشتن حیوانات می دهد که از یک نیز وحشی تر است و باید با گلوله در محل کشتن سگها اورا بکشند تا عدالت رعایت شود دهبیدی از بوشهر
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
1
3
کشتن حیوانات اون هم اینطور کار درستی نیست
البته راه بهتری هم هست؟
این خانم که اینطور داره حنجره پاره میکنه ایا برای اون بچه معصوم که به وسیله سگهای ولگرد خورده شد هم ناراحت شد؟
چند وقت پیش در روز روشن چندتا سگ ولگرد بچه ۳ ساله خودم رو دنبال کردن که هنوز هم بچه ام از لحاط روحی حالش بده
من اون لحظه اونقود ناراحت بودم که حاضر بودم تمام اون سگها رو بکشم
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
1
بنظر من کشتن یک واقعا گناهه نمیدونم والا ولی فکر کنم اگه به چین بفروشن سود خوبی گیر شهرداری میاد
وحید از اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
3
2
هرکسی دلش به حال سگ های ولگرد میسوزه. بیارتشون سر سامانشون بده. غذای گرم بهشون بده. سر پناه درست کنه
مهدی احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
3
بخدا گناه دارن بعدش هزار جور بلا سرمون میاد ، اولا عقیم کنند بعدشم جمعشان کنند ببرند بیرون شهر ولشون کنند کشتن حیون زبون بسته اخه چه فایده داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
3
سگ باوفاست
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
توی گله و نگهبانی از خانه و تو خانه و سرجاش
با وفاست
جاهای دیگه واقعا جاش نیست
سگ تو شهر جا ندارد
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
2
واقعااین‌سگهای‌ولگردبایدمعدوم‌بشن‌چون‌زنو‌بچه‌مردم‌درخطرنداکثراین‌سگها‌بیماری‌هاری‌دارند‌لطفا‌یکم‌واقع‌بین‌باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
0
0
کسانی که ژست انسانیت به خودشون گرفتن و داد میزنن بدونن که شماها قاتل این حیونها هستین وقتی بهشون غذا میدن حقوق حیوانات چون ادعای باکلاسی هست سگ ولگرد زیاد میشه کاریش نمیشه کرد
فرزین
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
0
2
همه جای دنیا شهرداری سگها را عقیم سازی و با پلاک گذاری رها سازی میشن و مردم و شهرداری برای سگ ها غذا فراهم میکنن و در صورت کوچکترین آسیبی به این سگ ها با مجازات سنگین روبرو میشن ولی متاسفانه تو کشور ما فقط باید تاسف خورد به این طرز فکر شهرداری و بعضی از مردم که حمایت میکنن از این کار کثیف و غیر انسانی .
ج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
1
2
اینا باید معدوم شوند واقعا کثیف هستند باید ببینید بعد نظر بدید
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
0
2
الان توی که میگی حیوونا باید بمیرن تا تو زندگی کنی چه فایده ای برای دنیا داری؟ کی گفته تو باید بمونی و حیوون بی نوا بمیره.
اگه‌بعضی‌ها‌اینقدر‌همدردی‌که‌با‌حیوانات‌دشتن‌همین‌قدر‌احساس‌همدردی‌باهم‌نوع‌را‌داشتند‌مطمئنا‌این‌اتفاقات‌هم‌نمی‌افتاد.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
1
0
اگه‌بعضی‌ها‌اینقدر‌همدردی‌که‌با‌حیوانات‌دارن‌همین‌قدر‌احساس‌همدردی‌باهم‌نوع‌را‌داشتند‌مطمئنا‌این‌اتفاقات‌هم‌نمی‌افتادچون‌انسان‌ها
وقتی‌به‌خودخواهی‌می‌رسند‌که‌همدیگر‌رو‌فراموش‌میکنند‌سگ‌کشی‌مسلما‌کاری‌ناپسند‌است‌ولی‌بدتراز‌اون‌بی‌تفاوتی‌به‌انسانهاست‌.‌
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
1
1
آخه این حیوانات زبان بسته که محل زندگی ما رو اشغال نکردن بلکه این ما هستیم که داریم روز به روز بیشتر اینارو از محل زندگیشون بیرون میکنیم بدون اینکه فکری براشون داشته باشیم .
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
0
3
کاش همین اندازه دلت برای کودکان کار و مردم بی بضاعت می سوخت یا شما اگر در طبعیت وحش بودی چه می کردی حقه کدوم را برای دیگری می گرفتی مثلا می گفتی چرا شیر اهو را خورد تو خیلی دلسوزی همسایه ت داره از بیماری میمره یا هزارتا بدبختی داره احوالش پرسیدی حال دلسوز حیوانات شدی البته من تایید نمی کنم مرگ میر حیوانات ولی خب باید جمع اوری شوند ولی این خانم یعنی چی این کارش معلوم جو زده است
.نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
1
2
کاش تو شهرک ما هم سگها رو می‌کشتند.جرات نمیکنی بدی بیرون یه بار ده تا سگ حمله میکنند بهت...همه جا رسیدگی کنید لطفا
....چندروز پیش یه یک دنبال دختر بچه کرد دختره میدوید و جیغ میزد فاصله من بهش دور بود شانس آورد آقایی از اون ور مسجد اومد دیگه سگه رفت وگرنه دختر بیچاره معلوم نبود چه بلائی سرش اومده بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
1
4
زنده گیری کنند و بعد صادر کنند چین برای استفاده از گوشتشون !!!!!!!!!!
چینی ها علاقه عجیبی به خوردن گوشت سگ دارند !!!!!!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
3
3
کسی که میگه این کار خوبیه نشانگر ذات خودش است
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
2
3
زن وبچه ما جرات نداره از ترس این سگها بیاد توی خیابون من که مرد هستم وحشتم میشه دستشون درد نکنه در منطقه گلستان اهواز سگها جولان میدن وحشتناکه
ععع
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
1
3
به تو چه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
2
2
درود به شرفت پرسنل شهرداری کا بسیار خوبی کردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
2
3
خانم عزیز آنقدر اعصاب خودتون‌خرد نکن شما خودتونو‌بذارید جای پدر و مادری که جلوی چشمان خودشون سگ فرزندشو‌تیکه تکیه من خودم پرستارم دختر بچه ای رو آوردن اورژانس سگهای ولگر دبهش حمله کرده بودن چشم دختر بچه رو از کاسه در آورده بود تمام دست‌وپاشو‌گاز گرفته بود بعداز کلی شسته شود و ترمیم زخم‌محل گاز گرفتگی پراز کرم شده بود حالت به نظر جنابعالی این سگها نباید کشته شوند دست شهرداری درد نکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
3
4
تشکر ویژه خسته نباشی پرسنل محترم شهرداری کا رعاقلانه ایی کردید سگها رو.کشتید کاشکی گربه هارو‌ ‌هم‌میکشتید
پاسخ ها
وحید از اهواز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
تو دیگه خیلی بی رحمی به نظرت مگس ها هم بکوشن چطوره؟؟؟؟
وحید از اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
1
2
نمی‌دونستم تو مملکت این همه مدافع حقوق سگ داریم. باید از این مدافعان
سگ ها حمایت بشه. باید اینان سازماندهی شن. هرکدام مسول سگی بشن. تا سگان احساس کمبودی نداشته باشن،،،
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
مگه شهر گله است که سگ بخواد
سگ، تو شهر جاش نیست
سگ تو شهر باید بره با پای خودش بیرون
یا
کشته بشه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
علی با این جوابت ادم فکر میکنه.....
ماه سلطان آیباقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
2
1
باسلام، با عرض ازتاسف اعمال غیر انسانی کشتار هر نوع حیوان بی پناه، مجرمان این رفتار های وحشیانه بدانند بی شک و بی شبه در درگاه اللهی عقوبت بدی در انتظار آنها میباشد. بقول معروف دیر وزود داره ولی سوخت و ساز نداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
1
1
خانم ، آقااینقدرکاسه داغترازآش نشین،اگرهجم زیادسگهابرای بهداشت منطقه مضراست،ومسئولین بهداشت اینگونه تشخیص میدهندلطفااعتراض نکن وافراط نکن صدات میگیره،جان وسلامتی آدمها مهمه نه سگ!!.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
2
2
جون خودمون در خطره هزار بدبختیه دیگه از همه لحاظ دارییم
این خانم شده مدافع حقوق حیوانات اگه یکی از همین سگها خودشو ویا بچشو گاز میگرفت و میمرد ویا یه بیماری خطرناک میگرفت میرفت شکایت میکرد چرا جمع نمیکنید این سگها را
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
2
3
برو زن برو بشین سر خونه زندگیت
اگه بچه داشته باشی و سگ ها هار بشند
نمی ذارن شهر تو آرامش باشه.
سگ مال گله و نگهبانی هست نه شهر
اگه مال گله بودند، کسی اون ها را نمی کشت
بعضی ها مثل این خانم کمی نیاز به تفکر
و کنترل خشم دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
1
2
سگ به بچه ها حمله میکنه
سگ موجب پخش و پلا شدن اشغال در شهره
سگ مریضی منتقل میکنه
سگها شهرو نا امن کرده بودن
....
هیچ یک ازین دلایل در روز قیامت مورد قبول خداوند نخواهد بود شاید کمی از بار گناهانشون کم کنه ولی مطمئننا تقاص بزرگی پس خواهند داد
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
2
2
چرا دارید این کار زشت ناپسند انجام میدید تمام حیوانات حق حیات دارن چرا باید اینقدر بلا سرما بیاد بخاطر همین جنایت‌ها هست باید اینقدر عذاب بکشیم گناه دارن الان خون تمام این حیوانات گردن آن کسی هست که دستور کشتار حیوانات صادر کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
0
من درجواب همین اقایون فقط میگم اگرحیوان کثیف ونجسی هست چرااینهمه پول خرج انهامیکنند مامورین،همین حیوانی که الان حکم به نابودیشان میدهیم،هنگام زلزله،اتش سوزی،گم شدن درکوه وبرف وقتی ماراپئدامیکند انقدرخوشحال میشویم که جان دارد.انهاراچنان دراغوش میگیریم وبوس میکنیم که در تمام عمرمان پدرومادر وزن وفرزندمان را اینگونه در بغل نگرفته وازدیدنشان تااین حدخوشحال نشده ایم.بیاییدبا عقل و شعورمان حرف بزنیم،نه برچسب نادانی وندانستن مان.درجواب کسی که میگویداگرناراحتی ببرانهاراوازانهانگهداری کن بگویم که بازهم همین انسانهای نااگاه اعتراض میکنند که چراسگ اورده ای
یک شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
2
0
دوستان چرا انقدر احساسی حرف میرنید واقعیت اینه که تعداد سگها توی بعضی متاطق اهواز خیلی زیاد شده وبعضا دروضعیت اسفناکی قرار گرفتن این زبون بسته ها نه آبی نه غذایی واغلب از بیابونهای اطراف به پارکها ومناطق شهری هجوم اوردن گاهی دیده میشه گله ای حرکت میکنن وظاهر بسیار الوده ای دارن ضمن اینکه با کشتن به هرنحو مخالف هستم اما واقعاباید رشد جمعیتشان کنترل شود علاوه برسگها موشها وگرزه ها وتا حدودی گربه ها هم دارای جمعیت بیشتری هستن نسبت به شهرهای دیگه خلاصه اینکه اقایان مسوول هیچ نظارتی دراین زمینه ها ندارند میدونید دوستان واقعا خود ما خوزستانی ها نسبت به استانهای دیگه مطالبه گر نیستیم باید فیلم وعکس از این اوضاع تهیه کنیم وبه طور گسترده در دنیای مجازی پخش کنیم بنابراین وجود این حیوانات باید کنترل شود
یک شهروند اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
2
دوستان به جای این همه بگو مگو های بی نتیجه یه کمپین تشکیل بدیدو خود اهوازی ها هزینه کنن واین زبون بسته ها رو عقیم کنید تا تعدادشون کنترل بشه به نظرم درشرایط پیش امده که شهردار مقصر اصلی است این تنها راه حل است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
0
1
با سلام و احترام به همه نظرات کاش ما که اینقدر به فکر سگهای ولگرد بودیم به فکر انسانهای بی سرپرست وبی بضاعت بودیم
nazanin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
1
0
واقعا چرا
سگا چ گناهی کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
0
1
خوب کشتنشان
پس م خواستی گازمان بگیرند
چند روز پیش در خبر یک بچه 5 ساله سگ های ولگرد تکه تکه کردن
و این خانم چرا این نمیگه
خوبم کشتند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
1
0
خوب سگ هام حق زندگی دارن
danesh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
0
1
ا اگر یکی از کودکانی که در حاشیه شهر و روستا زندگی میکنند به طرز فجیعی توسط سگهای وحشی دریده شدند از خانواده یا بستگان شما بودند باز هم در مورد این حیوانات وحشی دلسوزی میکردید؟! و چنین با گستاخی و بی ادبی پاسخ همنوعان خودت را میدادی؟ مشکل جامعه ما این است که بجای استین بالازدن و مایه گذاشتن برای رفع مشکلات جامعه فقط داد میزنیم !!!!
علیرضا علی یاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
0
0
به حکم شرع و قانون و برای دفاع از حقوق انسان پای روی حقوق حیوانات می‌گذاریم و از هیچکس ترس و ابائی نداریم دروود بر کارگران زحمتکش شهرداری بکشید و از هیچکس نترسید این خانم و امثالهم قطعا از پای بساط یا پای ماهواره آمده ...حیواناتی مثل سگ و گربه ولگرد هیچگونه هدف و خاصیتی ندارند و مردم را تهدید به بیماری هاری می‌کنند...بنده کوهنورد هستم بک بار توسط این حیوانات سخیف گزیده شده ام بنابر این هر وقت به حیوانات غیر اهلی ولگرد برخورد میکنم با جدیت اونها رو از بین میبرم...
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
0
1
از کی تا حالا سگ های ولگرد دارای کمپین و حقوق و این مسائل شدند مردم در حاشیه و روستا ها و مناطق محروم از هر گونه حقوق اولیه محروم هستند و در زجر و فلاکت زندگی می‌کنند دم از حقوق حیوانات ولگرد نزنید که سر درد میگیریم...بکشید تا بره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
0
1
باید همشون کشت.سگ ول گرد بجز مریضی هچ سودی نداره دم شهرداری.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین