کد خبر: ۶۶۵۹۱
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۸۶ - ۱۵:۱۴

لغو مناظره درباره 18 تیر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مناظره سیدمصطفی تاج‌زاده معاون سیاسی وقت وزارت كشور و سردار فرهاد نظری فرمانده وقت نیروی انتظامی تهران بزرگ در خصوص حادثه 18 تیرماه به علت برگزاری مراسم‌های سالگرد سفر مقام رهبری به شهر سمنان لغو شد. 

به گزارش آفتاب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جبهه مشارکت (نوروز)، تاج‌زاده با اعلام این خبر گفت: «در اواخر هفته گذشته برگزاركنندگان مراسم با من تماس گرفتند و اعلام كردند كه به علت همزمان شدن مناظره با مراسم‌های سالگرد سفر مقام رهبری به شهر سمنان همه سالن‌های شهر برنامه دارند و امكان برگزاری مراسم وجود ندارد». 

عضو شورای مركزی جبهه مشاركت ادامه داد: «از برگزاركنندگان درخواست كردم همانگونه كه برای مناظره دعوت نامه رسمی ارسال كرده‌اند، عدم برگزاری مراسم را نیز كتبا به اینجانب اعلام كنند كه البته تاكنون چنین نامه ای به دستم نرسیده است».

تاج‌زاده با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری این مناظره در تاریخ دیگری، افزود: «آماده‌ام تا در هر موقع و زمانی كه امكانش وجود داشته باشد در خصوص 18 تیر با فرهاد نظری یا هر شخص دیگری مناظره كنم تا ابعاد این فاجعه و مسائل بعدی آن بیش از پیش روشن شود».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین