کد خبر: ۶۶۵۹۵۱
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
کنکور بخاطر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به تعویق افتاد

وزارت بهداشت: تعویق کنکور یک ماهه است؛ داوطلبان خونسرد باشند

معاون کل وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه مدت زمان تعویق برگزاری کنکور یک ماهه است، گفت: داوطلبان خونسردی خود را حفظ کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

ایرج حریرچی ضمن بیان این مطلب به توضیح علت تعویق زمان برگزاری کنکور اشاره کرد و گفت: ما قبلا تصویب کردیم کنکور با رعایت پروتکل های بهداشتی(که قرار شد اعلام کنیم) در موعد مقرر برگزار شود، در واقع پروتکل‌های ما برای استان‌ها و مناطق مختلف اختصاصی تدوین شده است مثلا در استان‌های جنوبی که گرم‌تر هستند باید فاصله بیشتری را رعایت کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در جلسه روز گذشته، مواردی را که ما در خصوص اجرای پروتکل های بهداشتی کنکور اعلام کرده بودیم مسئولان وزارت علوم عنوان کردند اجرای این پروتکل ها در این فاصله قابل اجرا در بسیاری از مناطق است ولی اجرای آن در تمامی مناطق امکان‌پذیر نمی‌باشد.

وزارت بهداشت: تعویق کنکور یک ماهه است؛ داوطلبان خونسرد باشند

معاون کل وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: مسئولان وزارت علوم روز گذشته عنوان کردند آیا اجازه کوتاه آمدن از اجرای پروتکل های بهداشتی در برخی مناطق برگزاری کنکور داده می شود؟ که این درخواست مورد موافقت قرار نگرفت.

حریرچی تاکید کرد: قرار شد در ستاد ملی مقابله با کرونا موضوع تعویق کنکور مطرح شود. بنابراین بر اساس توافق صورت گرفته تعویق زمان برگزاری کنکور یک ماهه است که البته اگر در ستاد تصویب شود، اجرایی خواهد شد تا بتوانیم کنکور را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم. من از داوطلبان می خواهم خونسرد باشند و آرامش خود را حفظ کنند تا ببینم چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین