کد خبر: ۶۶۶۶۵۴
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

رکورد روزانه موارد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در انگلیس

مقامات انگلیس از ثبت رکورد روزانه موارد جدید ابتلا در این کشور پس از دو ماه خبر دادند.
رکورد روزانه موارد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در انگلیس
آفتاب‌‌نیوز :

آمارهای دولتی در انگلیس حاکی از شناسایی ۱۴۴۱ مورد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ است که بیشترین آمار شناسایی مبتلایان طی یک روز در مدت دو ماه را نشان می‌دهد.

موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ از بیش از ۶۰۰۰ مورد در ماه‌های آوریل و مه به ۳۵۲ مورد در ماه جولای کاهش پیدا کرد اما آمارهای دپارتمان سلامت و مراقبت‌های اجتماعی انگلیس حاکی از افزایش دوباره موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در این کشور است. طبق این آمارها موارد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در روز جمعه نسبت به بیش از یک ماه گذشته حدود چهار برابر رشد داشته است.

افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در انگلیس پس از آن آغاز شد که از روز چهارم ماه جولای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی به شکل قابل توجهی برداشته شد و باشگاه‌ها، رستوران‌ها، سالن‌های آرایش در کنار مراکز تجاری و اماکن عمومی اجازه پیدا کردند با رعایت فاصله گذاری اجتماعی فعالیت خود را آغاز کنند.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، با شناسایی موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در انگلیس طی روز جمعه که بیشترین رقم را از چهاردهم ماه ژوئن داشته، مجموع مبتلایان در این کشور به حدود ۳۱۶ هزار و ۳۶۷ نفر رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین