کد خبر: ۶۶۷۴۳۶
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱

تکذیب بمب‌گذاری در رشت

فرمانده انتظامی شهرستان رشت شایعه بمب‌گذاری در خیابان شهید مطهری رشت را تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی رمضانی در تشریح این خبر گفت: ظهر امروز شایعاتی مبنی بر بمب‌گذاری در خیابان شهید مطهری رشت و حضور پلیس برای تخلیه واحدهای مسکونی در فضای مجازی منتشر شد که این موضوع اساساً کذب بوده و حضور مأموران انتظامی در محل مذکور، به دلیل رسیدگی به پرونده دستگیری قاچاقچیان عتیقه و کشف اقلام و تجهیزات حفاری غیرمجاز بوده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با انتقاد از انتشار اخبار کذب در فضای مجازی و تشویش اذهان عمومی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی برابر وظایف خود همه روزه در اقصی نقاط مختلف شهر به اجرای مأموریت می‌پردازند و حضور نیروها و عوامل گشت انتظامی در محل دستگیری، کشف یا وقوع جرم، امری عادی و اجتناب‌ناپذیر است.

تکذیب بمب‌گذاری در رشت

فرمانده انتظامی رشت ضمن تأیید عملیات دستگیری چهار متهم در خیابان مطهری شهر رشت، افزود: موضوع بمب گذاری اساساً کذب بوده و ترک منازل مسکونی توسط شهروندان نیز جهت جلوگیری از بروز حوادث احتمالی صورت پذیرفته است.

وی از عزم جدی پلیس برای شناسایی و برخورد با عوامل انتشار این شایعه خبر داد و گفت: نیروی انتظامی برای تأمین امنیت و آسایش ذهنی و عینی شهروندان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد و از شهروندان عزیز نیز انتظار داریم به شایعات بی اساس، توجه نکنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین