کد خبر: ۶۶۷۴۷۱
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۵

نزاع دسته‌جمعی در کرمانشاه/ یک کشته و ۷ زخمی/ دستگیری ۲ نقر

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، از وقوع یک نزاع دسته‌جمعی در بخش فیروزآباد از توابع شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: بر اثر این درگیری یک نفر جان خود را از دست داد و هفت نفر هم زخمی شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ «محمدرضا آمویی» افزود: این درگیری عصر امروز میان تعدادی زیادی مرد و زن رخ داد که یک نفر کشته و ۶ مرد و یک زن هم زخمی شدند.

وی افزود: پس از اطلاع به پلیس، چند تیم از ماموران به سرعت در محل حاضر شده و نسبت به برقراری نظم و امنیت اقدام و به درگیری خاتمه دادند.

نزاع دسته‌جمعی در کرمانشاه/ یک کشته و ۷ زخمی/ دستگیری ۲ نقر

سرهنگ آمویی تصریح کرد: پیش از حضور پلیس یکی از طرفین درگیری که مردی میانسال بود به دلیل اصابت گلوله اسلحه پران زخمی و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: در همین راستا ماموران به سرعت تحقیقات خود را برای شناسایی عاملان تیراندازی متمرکز کرده و توانستند ۲ نفر را در این رابطه دستگیر کنند.

وی در پایان از ادامه تحقیقات در این رابطه خبر داد و گفت: پلیس اجازه هیچ‌گونه ناامنی به افراد به بهانه اختلافات شخصی را نمی دهد و قاطعانه با مسببان ناامنی و درگیری های دسته جمعی برخورد می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین