کد خبر: ۶۶۷۶۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴

۲ کودک گمشده به آغوش خانواده بازگشتند

رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران گفت: با پیگیری و تلاش بی‌وقفه پلیس دو کودک بعد از 41 روز بی‌خبری به کانون خانواده بازگشتند.
۲ کودک گمشده به آغوش خانواده بازگشتند
آفتاب‌‌نیوز :

مجید محمدی، رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران در گفت‌وگو با فارس در ورامین اظهار کرد: در تاریخ ۱۳ تیرماه سال جاری در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه دو دختر ۱۰ و پنج ساله و دارای نسبت فامیلی در شهرستان ورامین پس از گذشت چند ساعت بازی کردن در کوچه دیگر به منزل بازنگشتند و گمشده‌اند که با توجه به حساسیت موضوع پیگیری پرونده مفقودیت در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با بررسی تخصصی موقعیت مفقودی این دو کودک و تحقیقات محلی و پایش دوربین‌های مدار بسته پی بردند که آن‌ها مسافت سه کیلومتری را طی کرده و سوار یک دستگاه سواری پراید با پلاک نامشخص شده‌اند که راننده این خودرو جهت کمک آن‌ها را به منطقه دولت آباد تهران برده و تحویل مرکز بهزیستی داده است.

رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران گفت: با تلاش پلیس این دو کودک بعد از گذشت 41 روز در شیرخوارگاهی که تحت پوشش اداره بهزیستی تهران بود، پیدا شدند.

وی بیان کرد: گرچه کارآگاهان خبره پلیس آگاهی در برخورد با چنین وقایعی به سرعت وارد عمل شده و تمام سعی و تلاش خود را برای برگرداندن کودک به آغوش خانواده به کار خواهند گرفت، اما لازم است والدین نیز به توصیه‌های پلیس خدمتگزار توجه جدی داشته و از کودکان خود غفلت نکنند.

محمدی خاطرنشان کرد: از والدین درخواست می‌کنیم تا مهارت‌های لازم را به فرزندان خود آموزش داده و در صورت بروز هرگونه مشکل و گم شدن در معابر، خود را به نزدیک‌ترین ایستگاه پلیس معرفی و از آنان درخواست کمک کنند.

رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران تأکید کرد: برخی اوقات فقدان توجه در مراقبت از کودکان و اعتماد بیش از حد به محیط اطراف و اطرافیان دور و نزدیک، فرصت را برای فرصت طلبان و مجرمان فراهم می‌کند و کودکان را در چنگال آدم‌ربایان گرفتار می‌سازد و موجب اذیت و آزار آن‌ها می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
2
دختر ده ساله .آدرس وشماره تلفن خونه اش رو نمیدونسته.اسم پدر و مادر .....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین