کد خبر: ۶۶۷۷۰۶
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳

چرا رئال مادرید دوست دارد پاری‌سن ژرمن قهرمان شود؟

باشگاه رئال مادرید ترجیح می دهد پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپا جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
چرا رئال مادرید دوست دارد پاری‌سن ژرمن قهرمان شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از آس، فینال لیگ قهرمانان اروپا که یکشنبه شب بین دو تیم بایرن مونیخ و پاری‌سن ژرمن برگزار می‌شود برای رئال مادرید اهمیت دارد. این بازی می‌تواند در آینده کیلیان ام‌باپه تاثیر بگذارد. باشگاه مادریدی قهرمانی PSG را مثبت می بیند. این اتفاق ممکن است ناصر الخلیفی را برای قبول جدایی مهاجم جوان فرانسوی انعطاف پذیرتر ‌کند. رییس تیم فرانسوی در سال ۲۰۱۷ برای امضای قرارداد با ام‌باپه ۱۸۰ میلیون یورو هزینه کرد.

باشگاه تحت ریاست الخلیفی که از سال ۲۰۱۱ آغاز شد تاکنون یک میلیارد و ۲۸۹ میلیون هزینه کرده است تا به اینجا (فینال لیگ قهرمانان) برسد. قهرمان لیگ یک فرانسه، جام حذفی و لیگ کاپ برای تکمیل فصل فوق العاده خود به مادر جام ها نیاز دارد. سپس به یک یا دو پیشنهاد برای تمدید قراردارد به ام‌باپه فکر خواهد کرد چون قرارداد این بازیکن ۲۱ ساله در سال ۲۰۲۲ به پایان می رسد.

مهاجم فرانسوی در پارک د پرنس، شاد است و نیمار یکی از دوستان صمیمی اش محسوب می شود با این حال او از کودکی رویای بازی در رئال مادرید را داشته است‌، به خصوص اکنون که سرمربی این تیم زین الدین زیدان، یکی از الگوهایش است.

باشگاه مادرید معتقد است در صورت قهرمانی پاریسی ها درد این تیم تا حد زیادی کاهش خواهد یافت و می تواند اجازه دهد ام‌باپه در تابستان آینده به فروش برود تا این که در سال ۲۰۲۲ به صورت بازیکن آزاد تیم را ترک کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین