کد خبر: ۶۶۸۳۵۴
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
در واکنش به تاثر نتانیاهو از تصویر کودک اماراتی

کاربران شبکه های اجتماعی خطاب به نتانیاهو: از دیدن کشتار کودکان فلسطینی متاثر نشدی؟

تمجید نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از تصویر کودک اماراتی که پیراهنی با تصویر پرچم امارات و اسرائیل در تن دارد، بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت.
کاربران شبکه های اجتماعی خطاب به نتانیاهو: از دیدن کشتار کودکان فلسطینی متاثر نشدی؟
آفتاب‌‌نیوز :

به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی در توییتر نوشت: از دیدن کودکی که در قلب امارات پیراهنی با پرچم اسرائیل و امارات به تن دارد، متأثر شدم. همچنین تحت تأثیر صحنه‌ای قرار گرفتم که یک کودک اماراتی دیگر سرود اسرائیل را سر می‌دهد.

نتانیاهو در ادامه نوشت: چه کسی باور می‌کرد چنین اتفاقی رخ دهد؟

این اظهارات نتانیاهو بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت و فعالان و کاربران این شبکه‌ها مشاهده صحنه کشتار ده‌ها کودک فلسطینی به دست سربازان ارتش رژیم صهیونیستی را به نتانیاهو یادآوری کردند و از او پرسیدند "آیا از دیدن کشتن این کودکان متأثر نشده ای؟"

در همین حال، فعالی به نام "هارون محمد عوض الکریم" در واکنش به توییت نتانیاهو تصاویری را از کودکان فلسطینی منتشر کرد که به دست نظامیان صهیونیستی کشته شدند.

وی در این باره خطاب به نتانیاهو نوشت: تحت تأثیر کشته شدن ۷۹ کودک فلسطینی توسط ارتش اشغالگر طی سال ۲۰۱۹ قرار نگرفتی؟

فعال دیگری به نام "احمد" نیز صحنه‌هایی از کشته شدن "محمد الدُرِّه" نوجوان ۱۲ ساله فلسطینی توسط ارتش اسرائیل در سال ۲۰۰۰ در نوار غزه را منتشر کرد و نوشت: ما هم صحنه کودکان امارات در لباسی با پرچم صهیونیست‌ها را باور نکردیم، شاید آنها شهادت محمد الدره را نشنیده‌اند.

"معتز حامدی" فعال مصری نیزدر این باره گفت: ای نتانیاهو من هم از دیدن صحنه کشتن برادران فلسطینی‌ام به دست تو متأثر می‌شوم و تحت تأثیر دیدن جنازه فرزند در دستان پدرش و کشتار و ویرانی که علیه غیرنظامیان انجام می‌دهی، قرار می‌گیرم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین