کد خبر: ۶۶۸۴۶۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷

ماجرای معاوضه بنزین ایران با آناناس و انبه ونزوئلا

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی با تکذیب معاوضه بنزین با آناناس و انبه گفت: بخش خصوصی مواد غذایی همچون چیپس، پفک و ... به ونزوئلا صادر کرده و ممکن است در مقابل اقلامی همچون انبه و آناناس وارد شده باشد.
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت: در مقابل صادرات محصولات کشاورزی و مواد غذایی ایرانی به ونزوئلا ممکن است مقادیری انبه و آناناس به کشور ما وارد شود.

رضا نورانی رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی با اشاره به اخبار منتشر شده پیرامون واردات انبه و آناناس از ونزوئلا اظهار کرد: طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر واردات آناناس و انبه از ونزوئلا در قبال صادرات بنزین منتشر شده است، در حالیکه این امر واقعیت ندارد چرا که نفت و بنزین در اختیار بخش خصوصی نیست.

ماجرای معاوضه بنزین ایران با آناناس و انبه ونزوئلا

وی افزود: بخش خصوصی مواد غذایی همچون چیپس، پفک و ... به ونزوئلا صادر کرده و ممکن است در مقابل اقلامی همچون انبه و آناناس وارد شده باشد.

نورانی با اشاره به اینکه عمده کالاهای وارداتی از ونزوئلا مربوط به زیرساخت‌های صنعتی است، بیان کرد: با توجه به صادرات محصولات کشاورزی ایرانی به ونزوئلا ممکن است مقادیری انبه و آناناس برای حمایت از کشاورزان آن منطقه به کشور ما وارد شود.

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی در پایان تصریح کرد: برای توسعه صادرات غیرنفتی به ونزوئلا که تجارت برد_ برد است، باید حمایت ویژه‌ای صورت گیرد تا حضور پررنگ تری در این بازار داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
8
ونزوئلا مگرصنعت داردکه زیرساخت بما صادرکند.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
2
داداش کارتون رو بکنید ...موز گرونتر نشه....ولی موزاشون خوشمزستا....حالا بنزین که بدردمون نمیخوره...حداقل باز موز به یه کاری میاد....میگم مزنه باقالی اونجا چنده؟؟نفتامون رو بدیم کلا باقالی بیاریم برای کشورمون؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
3
نفت در برابر قاقا لی لی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین