کد خبر: ۶۶۸۶۰۸
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰

خلیل‌زاده: مجیدی به کارش در استقلال ادامه می‌دهد/ پول شفر پرداخت می‌شود

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید فرهاد مجیدی با آبی پوشان پایتخت قراداد دارد و به کارش در این تیم ادامه می‌دهد.
آفتاب‌‌نیوز :

اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره پیروزی آبی پوشان پایتخت مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی گفت: با توجه به اینکه استقلال در این مدت بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته بود، در داربی هم شاهد نمایش خوب آبی پوشان مقابل پرسپولیس بودیم که باعث شد استقلال پیروز میدان شود. به همه هواداران تبریک می‌گویم که الان خوشحال هستند و ما هم از خوشحالی آن‌ها خوشحال هستیم. یک خسته نباشید هم باید به بازیکنان و کادر فنی بگویم که در این بازی زحمت کشیدند و توانستند دل هواداران را شاد کنند.

او ادامه داد: در حال حاضر هیات مدیره و مدیرعامل پای کار هستند و یک اتفاق نظر و همدلی خوبی در باشگاه وجود دارد و مشکلی استقلال را تهدید نمی کند. در حال حاضر ما تک به تک مشکلات باشگاه را داریم حل می‌کنیم و فکر می‌کنم این برد باعث می‌شود انسجام بیشتری به دست بیاوریم. این پیروزی روحیه کادر فنی، بازیکنان و کادر مدیریت را بیشتر می‌کند.

خلیل‌زاده: مجیدی به کارش در استقلال ادامه می‌دهد/ پول شفر پرداخت می‌شود

خلیل زاده درباره ادامه همکاری باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی گفت: آقای مجیدی با ما قرارداد دارد و من هم قبلا گفتم که آقای مجیدی با تیم استقلال قراداد داشته است و به کارش در تیم ادامه می‌دهد.

او درباره پرداخت مطالبات شفر و استراماچونی که باعث شد مدیرعامل استقلال برای انجام مذاکرات لازم به ایتالیا برود، گفت: پول آقای شفر پرداخت خواهد شد. درباره پرداخت مطالبات آقای استراماچونی هم آقای سعادتمند باید توضیحاتی را ارائه دهد و ما از طریق رسانه‌های رسمی باشگاه این مساله را اعلام خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین