کد خبر: ۶۶۸۶۵۰
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

پست جنجالی گل‌محمدی

پس از آنکه پرسپولیس با باختن برابر استقلال از رسیدن به فینال جام حذفی بازماند، یحیی گل‌محمدی با انتشار پستی پر از اشتباه‌های املایی و انشایی این باخت را توجیه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

بعد از این شکست یحیی گل‌محمدی پستی در استوری اینستاگرامش منتشر کرد تا باخت پرسپولیس را به گردن دیگران بیندازد. او در این پست کوشید به هواداران القا کند عوامل بیرونی در این باخت دخالت داشتند و در واقع همه جز خودش مقصر شکست در نیمه‌نهایی جام حذفی بوده‌اند.

گل‌محمدی حتی در کنفرانس خبری پس از بازی به خبری که در یکی از خبرگزاری‌ها درباره پیوستن به سپاهان منتشر شده بود واکنش نشان داد و گفت: «شب قبل از بازی تمرکز ما را به هم زدند.» واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به بهانه‌گیری‌های گل‌محمدی به گونه‌ای است که خیلی‌ها معتقدند او با این رفتار بیشتر موقعیت باشگاه پرسپولیس را بعد از ۴ قهرمانی پیاپی در لیگ برتر متزلزل می‌کند.

پست جنجالی گل‌محمدی

برخی هم می‌گویند کاش سرمربی پرسپولیس در یک استوری دیگر دلایل فنی این باخت را هم توضیح می‌داد؛ اینکه چرا کمال کامیابی‌نیا و محمد نادری از ابتدا به میدان نفرستاد و چرا بهترین پنالتی‌زنان پرسپولیس را از زمین بیرون کشید تا اوساگونا آن‌گونه پنالتی پرسپولیس را هدر ندهد.

گل‌محمدی باید شهامت این را داشته باشد که مسئولیت شکست برابر استقلال را بپذیرد و درس‌های این بازی را برای موفقیت در بازی‌های آینده به کار گیرد.

پست جنجالی گل‌محمدی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین