کد خبر: ۶۶۸۶۸۸
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
با توجه به شیوع کرونا،

سفر رئیسی به زنجان لغو شد

با توجه به شیوع کرونا، سفر سیدابراهیم رئیسی را که همه ساله در ایام محرم به زنجان انجام می شد، امسال لغو شد.
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس قوه قضاییه در ارتباط زنده ویدیو کنفراس با رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: سلام بنده را به مردم زنجان و عذر خواهی بابت عدم حضور در جمع عزاداران حسینیه و زینبیه اعظم زنجان به لحاظ شرایط کرونایی ابلاغ کنید.

رئیس قوه قضاییه در ارتباط زنده ویدئو کنفرانس با رییس کل دادگستری استان ، دادستان و مسئولان قضایی و سازمانهای تابعه قوه قضاییه در استان زنجان ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدلله الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان، گفت : هر سال مصادف با هشتم و یازدهم محرم مردم پایتخت شور و شعور حسینی جلوه ای ماندگار از عشق و ارادت به ساحت ابا عبدالله الحسین علیه السلام خصوصا یوم العباس به نمایش می گذارند.

سفر رئیسی به زنجان لغو شد

سید ابراهیم رئیسی افزود: بنده هر سال توفیق داشتم در جمع عزاردان حسینیه و زینبیه اعظم حضور داشته باشم که متأسفانه امسال به لحاظ شرایط کرونایی توفیق حضور در این جمع با شکوه نصیب بنده نشد و از این جهت از مردم حسینی استان زنجان و شهر زنجان عذر خواهی می کنم و امیدوارم در سالهای آتی توفیق حضور در زنجان را داشته باشم .

وی در ادامه پس از استماع گزارش رئیس کل دادگستری استان از اقدامات انقلابی وی و کارکنان دستگاه قضایی استان قدردانی کرد و گفت: ابتدا سلام بنده را به مردم ولایتمدار و حسینی زنجان و مسئولان استان بویژه استاندار و امام جمعه شهر زنجان برسانید.

رئیسی همچنین اظهار کرد : باید نتایج اقدامات و پیگیری ها خروجی پیگیری ها برای مردم قابل لمس باشد تا رضایتمندی حاصل شود .

در ابتدای این ارتباط زنده حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با تقدیر و تشکر از ریاست قوه قضاییه که این فرصت فراهم شد تا ضمن دیدار با ایشان گزارشی از اقدامات و نتایج مصوبات حاصله از این سفر به استان ارائه کنتد.

وی گفت: پس از گذشت یک سال از سفر پر خیر و برکت رئیس قوه قضائیه به استان که توفیقات بسیار خوبی با اجرای کامل مصوبات برای دادگستری استان و مردم شریف زنجان به ویژه در حوزه حل مشکلات زیست محیطی سرب و روی و واحدهای تولیدی و صنعتی حاصل شد وهمچنین تعدادی از واحدهای تولیدی تعطیل شده مجددا راه اندازی و زمینه ایجاد اشتغال فراهم شد و مردم استان قدردان این اقدامات ارزشمند رئیس قوه قضاییه هستند

رییس شورای قضایی استان زنجان افزود: با اقدامات انجام شده در دستگاه قضایی شاهد کاهش نرخ جرایم ،تعیین تکلیف پرونده های قدیمی و معوق هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین