کد خبر: ۶۶۸۷۰۷
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰

هشدار در مورد سفر به قم

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: از مردم و هم‌وطنان درخواست می‌کنیم با توجه به شیوع کرونا و وضعیت قرمز قم به این شهر سفر نکنند.
آفتاب‌‌نیوز :

"یونس عالی پور"، با اشاره به تعطیلات پیش رو افزود: وضعیت استان قم مانند بسیاری از شهرهای کشور به علت شدت گرفتن شیوع کرونا برای مسافرت مطلوب نیست.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، وی با تاکید و خواهش از مردم در لغو سفرهای احتمالی به قم افزود: مردم به این شهر سفر نکنند تا کادر درمان متحمل فشار مضاعف در این روزهای سخت نشوند.

هشدار در مورد سفر به قم

وی همچنین از مردم قم هم درخواست کرد از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و برنامه‌ی سفر خود را به بعد از دوران کرونا موکول کنند.

ویروس کرونا»، موسوم به «کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر سال گذشته (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد؛ ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته‌شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین