کد خبر: ۶۶۸۸۹۴
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷

دستگیری سه باند سارق مسلح خودرو در دزفول

دادستان دزفول از دستگیری ۹ سارق مسلح خشن در قالب سه باند در دزفول و شهرهای همجوار خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

منصور محمدی خباز دادستان شهرستان دزفول پیش از ظهر امروز در خصوص دستگیری این سارقان و زورگیران خشن مسلح اظهار کرد: پیرو شکایات متعدد شهروندان در خصوص سرقت و زورگیری مسلحانه و سازمان یافته خودرو و موتورسیکلت شناسایی سارقین در دستور کار قرار گرفت و پس از انجام تحقیقات و روش‌های تخصصی ویژه پلیس در عملیاتی همزمان و ضربتی ۹ سارق و زورگیر مسلح و دو نفر مالخر توسط پلیس آگاهی ظرف کمتر از یک هفته دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند. ۹ نفر از بزهکاران دستگیر شده سابقه‌دار هستند که به وسیله سلاح جنگی اقدام به سرقت کرده‌اند.

دادستان شهرستان دزفول گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۵ دستگاه خودرو و ۵ موتورسیکلت سرقت شده از سطح شهرستان، دو آلات مصرف مخدر، ۵ دستگاه موبایل، ۳۰ گرم انواع موادمخدر، یک قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف، یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

دستگیری سه باند سارق مسلح خودرو در دزفول

وی ادامه داد: دستگاه قضا و نیروی انتظامی دزفول جهت رفاه حال شهروندان و تامین امنیت شهرستان بدون مماشات با مخلان امنیت عمومی و هنجارشکنان که به هر طریق موجب سلب آسایش، آرامش و امنیت می‌شوند، برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

منصور محمدی خباز بیان کرد: پرونده این سارقان جهت بررسی و تکمیل تحقیقات به بازپرس ویژه جرائم خاص، جناب آقای مخمل زاده ارجاع شده است و به زودی پس از تکمیل تحقیقات، پرونده این سارقان خشن جهت صدور حکم به دادگاه ارجاع خواهد شد.

وی ضمن هشدار به برهم زنندگان امنیت و آسایش شهروندان اظهار کرد: سارقان و مجرمان بدانند که پس از سرقت و یا هرگونه اختلال در نظم و امنیت، تاوان سختی در انتظار آنها خواهد بود و با پیگیری دستگاه قضایی و انتظامی تمامی آن‌ها در دام قانون خواهند افتاد.

محمدی خباز ضمن تقدیر از تلاش‌های بی‌وقفه فرماندهی و پرسنل تلاشگر نیروی انتظامی و پلیس آگاهی دزفول از ارتباط خوب و اقدامات هماهنگ نیروی انتظامی با دستگاه قضا ابراز تقدیر و تشکر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین