کد خبر: ۶۶۹۱۸۱
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
تبلیغات

بهترین و پرفروش‌ترین شیرآلات ایرانی چه خصوصیاتی دارند؟

بهترین شیرآلات ایرانی شامل انواع شیر روشویی، شیر توالت، شیر حمام و شیر ظرفشویی هستند که هر یک از این‌ها دارای انواع شیر روشویی پایه بلند، شیر ظرفشویی شاوری، دوکاره و شیر ظرفشویی فنری، شیرآلات توکار و ... هستند. درهنگام خرید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی همانطور که بررسی شد باید در کنار قیمت شیرآلات به خصوصیات شیرآلات خوب و پرفروش‌ترین شیرآلات نیز توجه کنید.
آفتاب‌‌نیوز :

در سال‌های اخیر شیر آلات بهداشتی ایرانی به عنوان یکی از صنایع پیشرفته و پیشرو عنوان شده‌است. تولید کنندگان شیرآلات توانسته‌اند هم از نظر جنس و لوازم شیرآلات و هم از نظر طراحی ظاهری شیرآلات به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یابند و جایگاه مناسبی را در تولید و عرضه شیرآلات بهداشتی و ساختمانی کسب کنند. بسیاری از برند‌های شیرآلات ایرانی در حال حاضر از بهترین شیرآلات و پرفروش‌ترین شیرآلات به حساب می‌آیند و قابل رقابت با شیرآلات خارجی هستند.

ویژگی‌های بهترین و پرفروش‌ترین شیرآلات ایرانی

تشخیص بهترین شیرآلات صرفاً با بررسی ظاهر آن‌ها امکانپذیر نیست. حتما درباره ویژگی‌هایی مانند کیفیت آلیاژ، کیفیت مواد به کار رفته در آبکاری و لوازم درون شیر و مقاومت بالای بهترین شیرآلات شنیده اید. اما آیا امکان بررسی و اطمینان از این ویژگی‌ها در زمان خرید وجود دارد؟ متاسفانه خیر! اما چند نکته وجود دارد که توجه به آن‌ها در انتخاب بهترین شیرآلات تاثیر مثبتی دارد.

بهترین و پرفروش‌ترین شیرآلات ایرانی چه خصوصیاتی دارند؟

بهترین شیرآلات گارانتی معتبر دارند: ضمانتنامه معتبر نشان دهنده اطمینان تولید کننده به کیفیت شیرآلات خود است و خیال شما را بابت دردسر‌های احتمالی راحت می‌کند.

بهترین شیرآلات کیفیت پرداختکاری بالایی دارند: به سطح شیرآلات مورد نظر خود دقت کنید. در صورت مشاهده موج بر روی آن، مرحله پرداختکاری با دقت کافی انجام نشده است.

بهترین و پرفروش‌ترین شیرآلات دارای نشان استاندارد هستند.

این خصوصیات شیرآلات خوب مهمترین مواردی هستند که در هنگام خرید بهترین شیرآلات خارجی و ایرانی باید در نظر داشته باشید. برخلاف مواردی مانند جنس شیرآلات بهداشتی و استاندارد بودن مواد اولیه که توسط خریداران قابل تشخیص نیست، نکات بالا در کنار قیمت شیرآلات توسط شما قابل بررسی است. البته که بهتر است برای خرید پرفروش‌ترین شیرآلات و بهترین شیرآلات ایرانی حتماً با دوستان و آشنایان خود در مورد تجربه خرید آن‌ها از برند‌های شیرآلات ساختمانی مختلف مشورت کنید.

پرفروش‌ترین شیرآلات چه خصوصیتی دارد؟

یکی از مهم‌ترین خصوصیات شیرآلات پرفروش، کیفیت بدنه و جنس آنهاست. شیرآلات پرفروش از مواد اولیه استاندارد تولید می‌شود. همچنین، آبکاری شیرآلات باید فوق العاده با کیفیت انجام شده باشد و پس از مدت زمانی کوتاه دچار تغییر رنگ نشود. قطعات این محصول نیز باید کیفیت لازم را داشته باشند تا در طول زمان دچار مشکل نشوند. علاوه بر این، طرح خاص و استثنایی نیز در جذابیت شیرآلات پرفروش موثر است.

شیرآلات ایرانی

در این بخش به معرفی کوتاه برند‌های شیرآلات ایرانی‌ای که در ایران مشغول به فعالیت هستند پرداخته ایم:

شیرآلات کی دبلیو سی

شیرآلات KWC به داشتن رنگ‌های جذاب و درخشان معروف است. این شرکت در ایران با مجوز شرکت سوئیسی KWC با قدمتی ۱۵۰ ساله به فعالیت مشغول است. در سال ۱۳۵۳، شرکت شیر‌های ساختمانی و صنعتی ایران، طی یک قرار داد، اقدام به انتقال تکنولوژی تولید شیرآلات بهداشتی از شرکت KWC به ایران و تولید شیرآلات بهداشتی با این تکنولوژی نوین کرد.

شیرآلات کاویان

گروه شیر الات کاویان برندی بسیار قدیمی و خوشنام و از بهترین شیرآلات ایرانی در زمینه تولید شیرالات بهداشتی و ساختمانی است. خاص بودن طرح، تنوع رنگ و طرح و قیمت شیرآلات مناسب از ویژگی‌های اصلی محصولات شیرآلات کاویان به شمار می‌رود. طرح‌های این شرکت کپی نیست و در سه دوره از مسابقات طراحی صنعتی آیدیران موفق به کسب نشان برتر شده است. در حال حاضر این شرکت در فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان (https://www.kavianhamafza.com/) امکان خرید شیرآلات مستقیم از تولید کننده را برای مصرف کنندگان فراهم آورده است.

شیرآلات راسان

این شرکت در سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را در زمینه تولید شیرالات بهداشتی آغاز کرد محصولات این شرکت شیرآلات فانتزی، اهرمی و کلاسیک هستند و تنوع رنگی بسیار بالایی نیز دارند.

شیرالات شودر

بهترین و پرفروش‌ترین شیرآلات ایرانی چه خصوصیاتی دارند؟

این شرکت در سال ۱۳۷۰ در این زمینه آغاز به کار کرد و تمرکز خود را بر جزئیات قرار داد و تاکنون توانسته موفقیت‌های بسیاری را در این زمینه کسب کند و محصولات بسیار متنوعی را تولید نماید.

شیرآلات کلار

شرکت شیرآلات کلار پویا فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرد و اولین تولیدکننده ایرانی شیرآلات توکار و نامی شناخته شده در بازار شیرآلات توکار است. طراحی محصولات کلار مدرن است و تنوع رنگی بالایی دارد.

شیرآلات شیبه

شیرآلات شیبه که از سال ۱۳۴۱ فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید شیرآلات آغاز کرد، از قدیمی‌ترین و در زمان خود خوشنام‌ترین کارخانه‌های تولید شیرآلات بهداشتی است. با گذشت سال‌ها و تحت تأثیر رقابت شدید و تبلیغات گسترده رقبا، برند شیبه کمرنگ‌تر شد. محصولات شیبه باکیفیت و استاندارد است و در میان فروشندگان قدیمی کاملاً شناخته شده است.

شیرآلات درخشان

شرکت صنعتی درخشان در سال ۱۳۸۲ در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی، آغاز به کار کرد. این شرکت تاکنون توانسته در زمینه تولید استاندارد شیرالات بهداشتی گواهینامه‌های مختلفی را دریافت نماید.

شیرآلات قهرمان

یکی از قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین برند‌ها در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی، شیرآلات قهرمان است. شیرآلات قهرمان در سال ۱۳۵۹ تأسیس شد و دارای طرح‌های شیرآلات کلاسیک و اهرمی است. علاوه بر این در میان محصولات قهرمان، انواع فلاش تانک نیز وجود دارد.

شیرآلات کسری

شرکت کسری فعالیت خود را در زمینه واردات تجهیزات ساختمانی از سال ۱۳۶۷ آغاز کرد و در سال ۱۳۸۱ تولید شیرآلات بهداشتی را آغاز کرد. محصولات این شرکت تنوع بالایی دارد و در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود.

شیرآلات شایان

شیرآلات شایان انواع شیرآلات اهرمی، کلاسیک و توکار در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع را تولید می‌کند و دارای ۳۰ سال قدمت است. هدف این مجموعه تولید شیرآلات باکیفیت با استفاده از مواد اولیه و لوازم استاندارد است.

برند البرز روز

شیرآلات البرز روز که در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کرد، یکی دیگر از برند‌های تولید کننده شیرآلات بهداشتی در ایران است. تنوع گسترده محصولات این شرکت متناسب با سلیقه متنوع خریداران است.

شیرآلات سهند

حتما در نمایشگاه‌های صنعت ساختمان شیرآلات سهند را دیده اید. یکی دیگر از تولید کنندگان شیرآلات بهداشتی ایرانی شیرآلات سهند است که تنوع محصولات بالایی دارد.

شیرآلات نوتریکا

شیرآلات نوتریکا نیز دیگر تولیدکننده شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در ایران است. محصولات این شرکت دارای ست کامل (شیر روشویی، شیر توالت، شیر حمام و شیر ظرفشویی) در رنگ‌های متنوع است.

بهترین و پرفروش‌ترین شیرآلات ایرانی چه خصوصیاتی دارند؟

بهترین شیرآلات ایرانی شامل انواع شیر روشویی، شیر توالت، شیر حمام و شیر ظرفشویی هستند که هر یک از این‌ها دارای انواع شیر روشویی پایه بلند، شیر ظرفشویی شاوری، دوکاره و شیر ظرفشویی فنری، شیرآلات توکار و ... هستند. درهنگام خرید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی همانطور که بررسی شد باید در کنار قیمت شیرآلات به خصوصیات شیرآلات خوب و پرفروش‌ترین شیرآلات نیز توجه کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین